Wat je even kwijt wilt #14

Oh wat schrikken. Veel sterkte!

1 like

Heel veel sterkte

1 like

Ik heb precies hetzelfde, het was zo heerlijk. Zit helemaal in een vakantieritme (dat heb ik niet vaak). Geen zin in morgen :sob:

2 likes

Zometeen vliegen naar ~~~Colombia !! Op de een of andere manier heb ik een Economy Plus ticket plus nog meer extra beenruimte op de voorste rij heheehehhe echt een geluk

32 likes

@Diamonds wat erg, heel veel sterkte!

Telkens als ik iets eet krijg ik daarna maagpijn en word ik heel misselijk en dan na een paar uur zakt het weer weg. Zo irritant, wil gewoon lekker kunnen eten en dit duurt nu al weken (op en af).

1 like

Haha daar staat social media toch vol mee…

Ohja en die boodschap haal ik helemaal niet uit haar bericht hoor.

8 likes

Oh @Diamonds wat rot : ( veel sterkte voor hem en jou ook!

1 like

@Diamonds sterkte, wat lastig om dat zo op een afstand mee te maken

1 like

Nou ja ik bedoel meer dat als je echt fit en gezond wil zijn dat daar inderdaad bij hoort dat je vriendin een taartje eet en jij niet. Social media staat voornamelijk vol met sportende meiden die daarna vol aan de champagne + 3 gangen diner zitten waar ze hoogstwaarschijnlijk niks van eten.

Snap je echt niet hoe ik dit eruit haal? Ja tuurlijk ik dik het aan maar zo komt het op mij over.

Ben ik ook niet met je eens. Ik word juist om de oren geslagen met fitgirls met hun groentesmoothie hier en healthy maaltijd daar. Maar misschien behoor ik tot de doelgroep die dit moet zien hihaho.

1 like

Ik vond die post van haar juist een van de beste berichten die ik in lange tijd over dit onderwerp voorbij heb zien komen.

22 likes

Mijn god waarom reageren jullie überhaupt nog op haar?

14 likes

Nouja ze zegt wel ga niet diƫten want je gaat het toch niet volhouden? Dat vond ik eigenlijk best een beetje stom. Want er zijn ook mensen die dat wel volhouden of die het kunnen gebruiken om het vol te houden.

Nou maak vooral aanpassingen die vol te houden zijn, toch? Je ziet best veel mensen die allerlei gekke drankjes gaan drinken, of van de kolydraatarm etc. Dat is zo’n inslag op je normale eetpatroon dat het lastig is dat voor altijd vol te houden, dus ga je na je streefgewicht weer op je oude gewoontes en hoppa, zit er zo weer aan. Daar krijg je dat gejojo van

5 likes

@moderators sorry dat ik jullie als scheidsrechter erbij haal, maar dit gaat wat ver, toch?

4 likes

Ik was net bij de Douglas met mijn zusje en toen we weggingen zei een van die medewerkers ā€˜smakelijk eten!’ tegen ons. Vond ik wel raar, vreemd was dat ik er een beetje onzeker van werd of ik eten nog ergens aan mijn mond had hangen ofzo. En toen zei mijn zusje ook ineens: ā€˜Heb ik iets tussen mijn tanden?’ Haha, zij had ook gehoord dat die vrouw het zei en we weten gewoon niet waarom. Zijn zelfs nog bijna teruggelopen om te vragen of ze dat echt zei en wat ze daarmee bedoelde omdat we er een beetje verward en onzeker door werden, maar niet meer gedaan. Maar het blijft een beetje hangen, soms zegt eens van ons uit het niets: ā€˜ja, ik denk toch echt dat het haar fout was en dat ze gewoon per ongeluk iets verkeerds zei’. Blijft toch een beetje hangen. Terwijl ik ook wel eens gefeliciteerd en goedemorgen door elkaar heb gehaald. Dus zal wel niets betekenen, toch?

3 likes

Joh iedereen zegt wel eens per ongeluk iets verkeerds… misschien hoorde ze dat jullie gingen lunchen of ging de vorige klant lunchen en haalde ze jullie door de war, misschien heeft ze een enorme kater en werkt haar hoofd nog niet zo of misschien is ze gewoon dom. Waarom zou je je daar onzeker door voelen, het zegt toch niets over jou? Wat zou het over jullie kunnen zeggen waarom je onzeker zou worden?

3 likes

Haha, ja denk inderdaad dat ze het vast zei omdat ze zelf met iets anders in haar hoofd zat en dat ze zelf misschien ook dacht van: huh, wat zeg ik nou. Maar vond t bijzonder om te merken dat we allebei door zoiets aan onszelf gingen twijfelen, ipv als eerst te denken dat zij misschien gewoon per ongeluk de verkeerde opmerking maakte.

Ja als ze het over dat soort dieet dingen heeft dan wel. Ik denk bij een dieet meestal gewoon aan je kcal inname sleutelen.