Wat je even kwijt wilt #14

Vervelend lijkt me dat… weet je dat 90% van de mensen (een schatting) grotendeels met zichzelf bezig is en totaal niet met anderen/jou? Je ziet t aan jou en je zusje jullie betrekken dit ook direct op jezelf… als je er nu vanuit gaat dat bijna iedereen dat doet hoef je je om dit soort dingen niet meer onzeker te voelen

2 likes

Sterkte!

1 like

Oh krijg net een upgrade naar business class ?! :biggrin:

50 likes

Waauw enjoy!!

@Diamonds jeetje wat een nieuws. Sterkte gewenst

1 like

Woeee, gewoon zo??

Wow, wat chill! Hoe dan? Ben altijd benieuwd hoe mensen dat voor elkaar krijgen haha. Hopelijk geen kort vluchtje naar Londen :stuck_out_tongue_winking_eye:

@Diamonds heel veel sterkte!

1 like

Sterkte @Diamonds!

1 like

Ik ben echt best wel boos. Ik kom net bij oma vandaan, waar ik gisteren geholpen heb voor haar verjaardag. Ik en een tante zijn rond 8 uur gegaan. Was nog een tante en oom en nog 3 andere mensen.
Wij hadden alles zover opgeruimd enzo, met de veronderstelling dat die andere tante en oom (die s avonds zouden helpen, hun woorden) als laatste zouden opruimen.

Blijkt dat de stoelen nog beneden staan en alle afwas er nog staat. Die ging oma zelf wel doen. Net als de stoelen naar boven brengen :cry: daar heb ik mooi een stokje voorgestoken en het zelf gedaan. Maakt me echt niks uit. Doe het met liefde en plezier voor haar, maar dat haar eigen kind dit gewoon niet begrijpt en gisterenavond niet heel even mee opgeruimd heeft…

Gelukkig was oma blij met mijn komst, kreeg ik taart en lekkere dingen mee en gaf ze me 10 euro. Voor mijn hulp (ze stopte het zo in mij zak, kon niet anders dan het aannemen), zegt ze: kun je weer een boek kopen :heart_eyes:

Mijn hart brak net dus…

20 likes

Terecht dat je daar boos over bent, wat een eikels.

2 likes

Ik ging net eens kijken hoe laat het was, en ik gokte op 14 uur. Is het een uur later, meh opeens zijn er 3 uren voorbij, in een tel? Raar.

Die heb ik al gezien. Wtf, hahaha

1 like

Ik heb zin om iets lekkers voor vanavond na het eten te halen, maar wat? Ik heb geen inspiratie :cry:

Ik baal de laatste dagen echt van mijzelf.

Is een optie, maar ik neig naar iets hartigs.

Ik ga voor de klassieker! Ff guacemole maken en dan oplepelen met tortillachips

5 likes

Je brengt me op een idee, ik ga nachos uit de oven maken <3

3 likes

Omg nu wil ik dat ooook

1 like

Ik blow inmiddels alweer een aantal jaar en het is echt een gewoonte geworden om het altijd maar te doen. Ik ga vanaf morgen een poging doen om het doordeweeks echt een heel stuk te minderen. Ben benieuwd of het mij een beetje gaat lukken. Zou ook beter zijn voor mijn portemonnee want ik las vrijdag dat de shop weer de prijzen omhoog gaat gooien.

1 like

Knuffel :heart:
En je doet niks verkeerd! Kunnen jullie het er op een rustig moment samen over hebben, waar de ruzie over gaat en of jullie dat kunnen veranderen?

1 like