Wat je even kwijt wilt #14

Er wordt zo vals gezongen in de Lidl vitamini’s reclame i cry

4 likes

Echt he. Domme reclame ook

1 like

Robert van beckhoven is denk ik de enige man met een brabants accent die ik lief vind.

5 likes

Jezus een rondje huurwoningen vrije sector maakt me niet gelukkig. Niets lager dan 1100 euro exclusief voor minimaal 70m2 en dan zit je nog 25 minuten met de tram van het station. Wil je dichterbij zitten mag je nog meer dokken. En vlakbij waar ik zeer wss ga werken mag je er nog 500 euro bij optellen. Hoe the fuck moet je dit als starter betalen dan. Wat zie ik over het hoofd? Het kan toch niet allemaal zo duur zijn?

2 likes

Ja ik vind het echt bizarre prijzen. Want het is niet alsof ik niet goedkoper wil, het kan gewoon niet goedkoper. Want zoals het er nu op lijkt ga ik werken op een plek waar je je auto niet kan parkeren, dus ben super afhankelijk van ov ook. Maar jezus christus wat een prijzen.

Ik mag eigenlijk niet zeuren omdat we samen als starter het wel kunnen betalen (gelukkig) maar ik vind het zo’n weggegooid geld voor een huurhuis, maar wil tegelijkertijd ook niet meteen kopen met m’n vriend. Vind het bijzonder, want zowel ik als mn vriend hebben bizar veel geluk met onze starterslonen dus dit is voor het grootste gedeelte van de starters nog geen eens echt betaalbaar, maar echt lekker sparen voor een huurhuis zit er zo niet in.

Ja ik heb dit probleem ook en ben dus alleen…

2 likes

Ik ga morgen op vakantie en ik moet mn tas nog inpakken maar i couldn’t care less? Ik wil op de bank zitten.

Ik heb lasagne gekocht en ik vind het oprecht niet te eten. Ugh.

Ik vind Jesse van 90 day fiancé echt zo erg lijken op rapper Sjors en daardoor erger ik me nog meer aan hem :joy:

7 likes

Ik deed dry januari met een vriendin en ze heeft nu al gefaald, hoe triest is dat? Terwijl ze ziek was deze week ook nog.

En slechte motivatie voor mij maar gelukkig doet een andere vriendin ook nog mee.

4 likes

Das niet lang nee!

Hou jij nog wel vol? Misschien moeten we er een topic voor maken, ik ben de enige onder Mn vrienden die het doet en vind het wel lastig omdat ik dus feestjes etc gepland heb staan waar iedereen wel drinkt

1 like

@mee-eter ja klopt, is natuurlijk ook zo. De huizenmarkt is echt om te janken gewoon, maar het is niet alsof je kan zeggen ‘dan maar geen huis’. Hoop vooral dat we dan maar iets gaan vinden wat volledig onze smaak is voor dat geld. Ken ook een paar gevallen zoals dat broertje, en je kan dan gewoon niet anders dan gedeeld gaan worden.

@Lentex Echt om te janken. Mijn vriend heeft gekeken om eerst iets solo te huren, maar zelfs voor studios zijn onbetaalbaar.

Ik heb een huis! :grin::star_struck:

Nou ja officieel moet het nog rondkomen. Qua contract e.d. Maar bezichtiging is geweest en woning is me aangeboden! Zo blij! :two_hearts:

40 likes

Ook @monkeyslut

Ik pas - 30 dagen geen alcohol misschien helpt dit!

3 likes

Ja goed idee! (Oh er is dus al een topic en daar heb ik zelfs al in gepost)

Ik heb 1 feestje over 2 weken, daar wil ik dus nuchter heen. Verder valt het mee met de festiviteiten gelukkig.

1 like

Aah wat leuk! :confetti_ball: Wanneer mag je erin?

1 like

Ach jeetje wat heftig… sterkte! Hopelijk wordt er snel een match gevonden.

1 like

Eind januari wsl al!

Ja echt he. Ik hoop dit jaar op een wonder :innocent:
Haha, heb wel wat spaargeld gelukkig en ook al wel wat dingen lopen, maar niks concreets nog.

1 like

Jeeeej gefeliciteerd. Ben superblij voor je :heart: Het is je zo gegund!