Wat je even kwijt wilt #14

Same same same, alsof ik morgen niet meer weet hoe ik leerkracht moet zijn :frowning:

3 likes

Ik ben er nog niet klaar voor om mijn ritme weer helemaal te moeten aanpassen en weer elke dag van half 9 tot 5 aan het werk te zijn :frowning: vond het zo heerlijk dat ik weer mijn eigen tijd kon indelen in de vakantie maar de komende tijd is daar niet echt meer sprake van

5 likes

Is het een mooie buur?

1 like

Ik heb m’n arm een keer gebroken toen iemand me feliciteerde op m’n verjaardag. Ik viel toen met m’n fiets. :sweat_smile:

7 likes

Ik zou eens zwaaien.

2 likes

Nou dit dus. Superstom natuurlijk haha :joy:

1 like

Hahahaha neeeee ik ben het niet. Gezamenlijke vriendin!

Zaterdag gaan er mensen in gele hesjes protesteren voor een bank hier bij mij in de straat.
Ben benieuwd wat dat voor situaties gaat opleveren.

Oh die heb ik echt net uit! Mooi boek!

Zal voor het raam gaan zitten met nacho’s, telt dat ook?

3 likes

Is dit die roltrap op het vliegveld, van de trein naar de terminal? Daar stond ik namelijk laatst op en ik had helemaal niet door dat ‘ie zo hoog was tot ik aan het eind achterom keek :open_mouth:

ik dacht vroeger altijd ‘wow als je 25+ bent, ben je gewoon al volwassen en shit en weet je gewoon hoe het allemaal werkt en hiihihi ben het nog lang niet dus ik modder lekker nog een beetje aan’
en nu ben ik inmiddels ~vOlwaSsen~ en ja warempel het loopt gewoon allemaal een beetje, ik ben er niet op voorbereid, ik had geen gebruiksaanwijzing, er is geen 'en vanaf NU ben ik volwassen dus moet ik alles weten-moment geweest, het loopt gewoon een beetje en ik leef.
oke dus dit is het volwassenzijn?

maarja,
guess who is eating chips als avondeten :thumbsup:
en o ja ik kijk pingu

55 likes

Haha wat voor werk doe je dan? (Ik dacht in de eerste instantie in een bejaardenhuis en dat je sarcastisch was, maar volgens mij is dat het niet haha)

1 like

Ja man, deze trap precies in Stockholm icm dat ze ergens een soort extra deuren hadden voor treinen zorgde dat ik toch wat wantrouwend werd over de Zweden. Vooral omdat ze deden of dat monster van een roltrap super normaal was.

1 like

Dank! Kerstboom afgetuigd terwijl de nachos in de oven staan
(waarom ik zulke simpele keuzes zelf niet gewoon kan maken
)

2 likes

Ik ben ook zo gespannen, niet normaal. En morgen vragen we ons allemaal weer af waarom haha.

3 likes

image

12 likes

Ik ben in ieder geval blij te horen dat ik niet de enige ben :sweat_smile:

1 like

Als ik met mijn vriend op de roltrap moet stappen zorg ik altijd dat ik achter hem sta. Hij ziet nauwelijks diepte en heeft evenwichtsproblemen dus op een snelle roltrap stappen is echt moeilijk voor hem. Hij valt ook echt als hij niet goed oplet. En juist omdat mensen dan geen geduld hebben zorg ik dat ze blokkeer zodat hij rustig kan opstappen :innocent::grin:

8 likes

Ja, ik ken wel een jongen die een kamer zoekt! Maar hij gaat pas vanaf september studeren