‘T is wel meniscus!
Ja alsof je perse alsmaar moet praten
Klinkt alsof hij z’n frustratie uit door uit te vallen tegen jou, dat is niet eerlijk. Het zijn jouw zaken niet en het is niet gek dat je niks met die papieren kan. Vervelend voor jou dit:( Hopelijk koelt je vader gauw een beetje af en ziet ie in dat jij hem hierbij niet kan helpen.
Heel veel succes morgen!
Misschien ook wel fijner om daar weg te gaan? Anders loop je daar ook maar op eierschalen terwijl hij in z’n razernij zit.
Het is ook nog helemaal niet koud geweest deze winter.
Ik hoorde net getrippel op de vloer en ik schrok heel erg want ik kon zweren dat de rattenkooi dicht was en ik haar niet vrij had gelaten… had ik ook niet. Was een muis.
Ah lieverd! Jij doet niks fout, je doet het supergoed! Je hebt je best gedaan om je te helpen, wat je niet hoefde te doen.
Succes morgen!
Ah, wat naar. Mijn vader is ook zo en speelt altijd dezelfde kaart, moet hem ook vaak helpen met zijn rekeningen omdat hij vindt dat zijn nederlands niet goed genoeg is (hij kan het prima, maargoed). Maar het huis is natuurlijk jouw taak helemaal niet, ook al is hij nu boos.
Weet niet hoe het met jouw vader zit, maar de mijne heeft mede door zijn cultuur ook best een temperamentje en kan zich flink door zijn woede en frustratie laten leiden. Probeer je er alsjeblieft niet teveel van aan te trekken en het is juist heel knap dat je zei dat je het niet meer kan, je grenzen aangeven is niet altijd makkelijk maar wel heel belangrijk, zeker als je morgen met iets nieuws begint.
Weet dat dat cultuurverschil heel frustrerend kan zijn omdat je het gevoel hebt dat je dingen moet verzwijgen en niks goed kan doen (of ja, zo voel ik dat, kan dat niet voor jou invullen) maar dat is écht niet zo. Je bent goed genoeg en doet niets verkeerd, dit zijn gewoon moeilijke dingen. En het is jouw taak niet om alle administratieve dingen te doen die je zelf ook niet begrijpt. Snap dat hij het fijner vindt bij jou maar daar schakelt ie maar iemand anders voor in.
Nu even iets doen wat je blij of in ieder geval rustig maakt, jezelf goed bewaken nu <3
Ik deel die angst ook. Ben ook bang om te vallen, was laatst in Stockholm en toen kwam ik me toch een horror roltrap tegen. Toen moest ik ook even stil staan en moed verzamelen voordat ik er op stapte. Ik kwam van boven, duizelde me enorm
Oohh ja dit kreeg ik altijd te horen op stages. En dan dacht ik: wat moet ik nu zeggen? Sorry? Bedankt?
Haha ik ben ook zo iemand die 3 treden van een roltrap voorbij laat gaan voordat ie erop stapt. Ik word altijd uitgelachen door vriendinnen
Deze was nog erger dan de fietstunnel in de Maastunnel
Oh mijn god. Haar voet zou maar echt vast zijn komen te zitten Dit soort verhalen helpen niet echt mee aan mijn angst haha
Snap ik. Ik haat mijzelf ook.
Ik ben alleen want dwangmatig met roltrappen omdat ik als kind mee heb gemaakt dat een kindje is overleden op een roltrap.
Ik heb geen last of angst met het op- en afstappen van een roltrap, maar ik moet echt niet naar boven gaan kijken bij zulke lange roltrappen, dan duizelt het me en val ik bijna om ;’’) Heb dat per ongeluk bijna gedaan met een van de nieuwe stations in Amsterdam, die ook ineens verbazend lange roltrappen had. Kukelde bijna achterover.
Een hoer met nacho’s?
De enige roltrap die ik eng vind is die in de primark in Nijmegen. Ik ben dan bang dat ik er naast val en dan gelijk 2 verdiepingen naar beneden.
Sweeney Todd praktijken?
Ik ben na 2 weken vakantie bang dat ik me verslaap.
En ik ben zenuwwachtig om morgen weer te gaan werken en ik snap niet waarom
Oké help me mijn avond bepalen
- Kerstboom nu aftuigen
- Kerstboom nog een weekje laten staan
0 stemmers
Staat zo gezellig met de lichtjes, maar aan de andere kant, kerst is alweer Oz lang geleden
- Pokebowl bestellen
- Naar de winkel en nachos uit de oven
0 stemmers
Ik heb heel vaak dat ik zondag op maandag niet goed slaap, omdat dan de week weer begint en ook een soort van ‘zenuwen’ (dit klinkt nu wel veel erger dan het is), zo stom altijd! Dus ik snap je