Wat je even kwijt wilt #14

Zondagavond 23:00, August tegen vriend:
“Zullen we anders even mijn oude kledingkast uit elkaar halen en naar de schuur sjouwen?”
Sorry buren Marie Kondo made me do it. :thumbsup:

9 likes

Hmm ik wilde hem bijna bestellen maar vrees dat ik me toch teveel ga ergeren aan dat ding aan mijn sleutelbos. Misschien toch maar zo’n spring ding. Heb je die aflevering van radar trouwens? Want als ik Google zie ik dat ze de lifehammer evolution de beste vinden

1 like

Ben echt even een hoop ellende. Ik kan niet slapen en heb een paar dagen terug een vent aan de kant gezet en kan alleen maar daar aan denken. Hoezo ben ik zo emotioneel afhankelijk geworden terwijl ik altijd zo onafhankelijk en vrij was?! Het zal de komende tijd wel even pittig worden om hier overheen te komen :confused: hopelijk val ik snel in slaap

Ik vraag me echt af hoe ik zolang zonder Dasty heb kunnen leven.

4 likes

Ik zei niet dat je je niet moest aanstellen, maar dat je niet gelijk in rep en roer moest raken.
Ook had je het zelf over een hypothetische situatie waarbij je dan zo onzeker was dat je het topic zou volspammen. Terwijlop z’n minst je laatste 5 berichten ook over je onzekerheid gingen dus ik vroeg me af wat dan het verschil zou zijn.
Niemand zegt dat je niet moet posten dat maak je er zelf van.

1 like

Ik wil eigenlijk gewoon huisvrouw en mama zijn. Ik heb geen grote ambities. Maar daar wordt blijkbaar op neergekeken?

14 likes

Ik ook best wel hoor. Maar zou daarnaast toch ook wel iets willen doen, koffie schenken in een bejaardentehuis of bij de receptie van een buurtcentrum zitten of zo

Ja, zoiets klein ernaast wil ik ook best. Vrijwilligerswerk, part time job of bezig zijn met mijn kunstprojectjes… maar ik wil geen carrierevrouw, powervrouw, lady boss of whatever zijn.

1 like

Omg die scene dat Lone van Roosendaal in dat bad ligt dood te gaan staat me nog zoo goed bij. Die gekke zus Madonna was toen getrouwd met die man omg ik was echt jong toen dat op tv was en had ook wel ff een paar nachten angst van die scene

1 like

Ik hield m’n boarding pass voor m’n scanner en toen stond er : you got assigned a different seat
En dat bleek dus in business class te zijn !! Was zooooo chill, hele vlucht champagne en cocktails lopen drinken, eten was super lekker en de beenruimte… Kon gewoon helemaal plat ! Echt love IT

64 likes

Nou ik heb me ziek gemeld hoor, mn baas stikt er maar even in. Al die weken gewoon geweest, nou is het klaar, ben echt op.

Lekker bezoekje huisarts straks, hoop ik.

7 likes

Thanks! Vind ziek melden altijd zo moeilijk en eng, alsof mn baas en collega’s me een aansteller vinden ofzo.

In 3 jaar tijd 2x ziek gemeld, ik vind het wel prima.

Ja dat vroeg ik mij ook af maar twijfel of ik er meteen iets van moet zeggen of het even aan moet kijken. Heel veel succes vandaag!

1 like

Ik slaap al twee weken zo slecht. Waarom kan ik juist niet slapen als ik slaap het hardst nodig heb? Vannacht weer maar drie uurtjes geslapen en ik ben óp. Maar mijn hoofd draait overuren.

Same, succes vandaag :heart:

Dank je, jij ook <3

1 like

Moggûh

2 likes

Goffer mn ketting viel van mn fiets vanochtend. Lopend verder. Trein gemist. Huilon :sob:

Succes :heart::heart:

1 like

Ik heb slecht geslapen vannacht.
Mijn spijsvertering gaat niet zo lekker de laatste tijd.