Wat je even kwijt wilt #14

Een aur fryer is gewoon een mini hete lucht oven
Dus alles wat in de hete lucht oven kan kan ook in de aur fryer

2 likes

Succes! Wordt vast leuk :slight_smile:

1 like

Wat ik kwijt wil is de man die voor me zit in de trein en ontzettend stinkt :slightly_smiling_face:

4 likes

Heb drie uur geslapen en liet net de bak met kattenbrokjes door de keuken vallen. Het wordt een mooie dag :+1:

3 likes

Denk dat he katten er minder problemen mee hebben.

2 likes

Ik doe dit ook iedere keer weer. ā€œIk ga het weer lang laten groeienā€ en dan krijg ik t op mn heupen en gaat t er weer af, heerlijk vind ik dat. Denk dat ik een beetje hetzelfde heb als jij, lang haar is maar gewoon lang haar omdat t zwaar is maar korter haar is meer een kapsel zeg maar.

1 like

Of je laat t nu nog ff lang en haalt t maximale eruit met je krultang…en als t straks zomer/heet is knip je er n stuk vanaf :grimacing:

2 likes

Kreeg mijn lenzen niet goed in mijn hoofd, hierna misselijk van de gedachte dat ik moet werken. Werken voor een bedrijf wat in faillissement zit voelt zo nutteloos…

Ben er gewoon klaar mee in mijn hoofd.

Huilen dit, ben mijn koptelefoon vergeten :sob:

Een vrouw ging net echt heel raar in zn achteruit naast me zitten in een vierzits waardoor ze njet door had dat iemand voor haar er al was gaan zitten en se op de schoot van die persoon belandde. Hoe dan?

23 likes

Ik heb brood gekocht maar geen tijd om het te smeren. Waarom ben ik zo.

In de kerstvakantie zaten m’n vriend en ik in het ritme van 2 uur naar bed, 11 uur wakker en ons plan om langzaam weer richting wat normalere tijden te gaan was natuurlijk mislukt. We moesten vandaag allebei weer werken dus netjes om half 12 naar bed, en uiteraard gezamenlijk tot half 3 wakker gelegen :upside_down_face: Was op zich best gezellig maar ik krijg het altijd zo ontzettend koud als ik te weinig heb geslapen, ben sinds ik de deur uit ben alleen nog maar aan het bibberen geweest :sob:

4 likes

Is er een (afgestudeerde) rechten student die ik wat vragen over vreemdelingenrecht en algemene wet bestuursrecht mag dm’en?

(Sorry @Dazed voor de tag!)

1 like

Verslapen, ja ja mooi om 2019 zo te beginnen haha

2 likes

Like en reblog deze post voor 7 jaar geluk :raised_hands::raised_hands::raised_hands:

13 likes

Ik heb een mint chocolade melk en het is goddelijk joee

2 likes

Heb zojuist twee toetsen totaal verkloot. En dat zeg ik niet snel want meestal kan ik het wel relativeren maar nu echt niet… En als ik een her heb is dat niet het einde van de wereld, wel als ik die her niet haal want dan moet ik met de opleiding stoppen. Maar ik wil zo graag hoge cijfers en geen herkansing… Het zijn ook super domme fouten die ik gemaakt heb en daar baal ik extra van :frowning_face:

1 like

Mn eerste werkdag na ruim 2 weken vakantie en ik heb t zwaar. Gewoon prima 7 uur geslapen vannacht maar het voelt alsof ik er zo nog 7 aan zou kunnen plakken :sleeping: Even tellen hoeveel uur nog tot ik vanavond naar bed kan.

nou het werkleven wordt hier ook weer opgestart. Iedereen praat hier met elkaar alsof ze elkaar al een jaar niet gezien hebben.

1 like

Studeer nog wel, maar je mag me dm’en!

1 like