Nee mijn bio is
#girlboss
Blessed 
Digital Nomad Life 
Next up: schubbekutveen
Nee mijn bio is
#girlboss
Blessed 
Digital Nomad Life 
Next up: schubbekutveen
Te weinig emojis, ik mis iig de wereldbol en iets qua planten
Shit, val ik toch even door de mand 
Niet okƩ. Tijd voor een slaaponderzoek.
Suuuper irritant. Heb je het weleens opgenomen en aan hem laten horen? Want het is wel extreem als je het een verdieping verder gewoon nog steeds hoort. Ik voel je irritatie gewoon, ik kan ook zo agressief worden van dat geluid.
Ik heb gisteren de eerste aflevering van de serie Judas terug gekeken. Er gebeurt wel heel erg veel in 1 aflevering.
Gelukkig heb je hier niet meer de functie āDelen op Facebookā
Ik heb echt lekker geslapen
lag al wel om 21:30 in bed en sliep uiteindelijk pas om 23u maar oke. Vooralsnog is dat wel een mooie tijd om in slaap te vallen en ben verder ook niet meer wakker geworden
Maar wel delen en dan openen je meest recente whatsappgesprekken. Ook heel eng 
Ohhhh dat wist ik nog niet! Nee, niet heel handig. Gelukkig zit ik vooral op computers als ik forum en weinig via de telefoon.
Op mn nieuwe hakken rennen (terwijl ik nooit hakken draag) om mn trein te halen⦠Nope dat is niet goed afgelopen. Heb 'm gemist natuurlijk 

Wel pas als ze jou heeft teruggevolgd hoop ik
Het belangrijkste systeem op het werk ligt er gepland een maand uit. Maar ik heb niet zoveel werk ernaast, wat moet ik nu doen :o
Kut wekker.
Fuuuu heb laatst blijkbaar de verkeerde onderbroeken gepakt. Echt ones you go high waisted a normal onderbroek feels like you loop in je blote kut!
Noh ik vind dit soort dingen echt heel erg! Waarom is hier niet net zoveel ophef over als die Nashvilleverklaring? Dat zou toch ook moeten bij zoiets?
Morrie!
Vandaag naar de sauna 
Straks jaarlijkse evaluatie op het werk, stress hem dan toch altijd een beetje. In feite is dat bij ons een formaliteit en zou alles oké moeten zijn, maar toch ben ik altijd onredelijk bang dat ik een uitbrander krijg of dat iemand boos op me gaat worden. Waarom ben ik zo⦠
Haha ik ben ook zo. Doe altijd mn best en krijg super veel complimentjes, maar toch als de manager naar me toe komt denk ik ah shit ik heb iets verkeerd gedaanā¦
Maar meestal vraagt ze of ik iets wil knutselen omdat ze weet dat ik dat leuk vind.
Dus komt wel goed!
Inderdaad ja, mijn leidinggevende is ook altijd tevreden en positief over mij, maar dan ben ik bang dat ie plots denkt āOh wacht, eigenlijk voldoet ze toch niet, om die en die redenā en dat ik dan een uitbrander krijg. Had ook het eerst beschikbare tijdstip gevraagd, ben ik er tenminste meteen vanaf 
Ik had net zoiets raars. Ik deed een oorbel uit, zo een die in het midden van je oor zit (een snug volgens mij) maar het staafje bleef vasthangen in mān oor en ik kreeg ām er echt niet uit. Terwijl ik dat ding eruit probeer te halen word ik opeens heel misselijk en wordt het helemaal zwart voor mān ogen en heb ik een rare piep ik mān oor. Echt zoān flauwvalgevoel.
Ik laat die oorbel er voorlopig wel even uit denk ik.