Wat je even kwijt wilt #14

Ok dit wordt een veel te lang verhaal voor wat het inhoudt, maar:
Ik maak een knot met een invisibobble vrij hoog op mijn hoofd, dat doe ik terwijl ik met mijn haar/hoofd naar voren hang en niet te dicht/strak op mijn hoofd. Dan zit het een kleeein beetje zo:

kapsel

In ieder geval zit het een beetje bol bovenop/voor, dat vind ik zelf mooi. Doe vaak nog een streng haar om het elastiekje heen en vastzetten met een schuifspeldje.

Soms doe ik er een klein beetje droogshampoo in/kam ik het nog een klein beetje in tegengestelde richting voor nog wat boller haar. Op dag twee/drie na het wassen blijft het nog beter zitten.

6 likes

Ik sta op plek 10 van een appartement. Van de 113. Ik heb hiervoor in de vrije sector gehuurd dus weet niet hoe dicht je bij een appartement staat als je 10e bent?

1 like

Dat ligt eraan, maar je maakt goede kans! Ik ken mensen die op 21 stonden en hem kregen. Ik zelf stond op 13, maar bij de uitnodiging ineens op 2.

Ik vroeg me al af hoe dat zat met thuis wonen, omdat je naar mijn idee idd al uithuis was. Maar je bent dus weer terug verhuist.

Ik hoop dat je het krijgt!

1 like

Ja! Ik ging tijdelijk minder verdienen dus was het verstandiger om weer even thuis te gaan wonen en te sparen ipv iedere maand net rondkomen. Maar thuis wonen bevalt me niet heel erg :joy: dus wil graag weer weg

Mijn god wat een verantwoordelijkheid om een goede FF quiz te maken. Ik voel de druk!

18 likes

Ik heb net per ongeluk twee YouTube filmpjes over het intapen van een enkel (zo random haha) via Facebook Messenger gestuurd naar de buurman van mijn ouders?? Het was eigenlijk de bedoeling dat mijn vriend ze zou ontvangen. Dus ik zeg net tegen mijn vriend heb je de filmpjes bekeken zodat je zo kunt helpen?? “Welke filmpjes?” Haha kutzooi :upside_down_face:

(Ik heb het bericht nog kunnen verwijderen dus hopelijk kan hij het niet meer zien :sweat_smile: Maar heb het even getest bij mijn vriend en hij ziet door mij verwijderde berichten nog gewoon
)

9 likes

Hahaha kut ik heb gewoon normaal gegeten vandaag maar ik heb nog honger en niks in huis dus nu heb ik maar pizza besteld đŸ€·

4 likes

Hey Lief dat je het vraagt! Het gaat een stuk beter we hebben er gelukkig veel over gepraat met z’n tweeen en mijn vriend beseft ook dat er iets moet gebeuren omdat het anders zo gewoon niet vol te houden had. Ik voel me nu gelukkig wel wat meer gesteund. We hebben ook besloten om met een professional te praten, en ook om zijn moeder misschien EMDR therapie te laten doen. Dus we zijn het gelukkig wel wat meer aan het aanpakken :blush:

14 likes
2 likes

In plaats van nieuwe voornemens dit jaar, ben ik van plan om iedere maand op een thema of woord te focussen. Januari is “structuur/routine”. Ik heb namelijk zo’n danig vrij schema en extreem veel moeite om op normale tijden te eten en slapen, terwijl het mij wel heerlijk lijkt om normalere dagen te hebben. Het is dit weekend weer even fout gegaan, maar nu zit ik al een halfuur in bed, na een avonddouche, een normaal avondmaal en een wijntje. Nog even m’n serie afkijken en dan heerlijk slapen * trots*.

(Dit is voor de meeste mensen vast een gewone normale avond, haha, maar dit lukt me bijna nooit :stuck_out_tongue:.)

19 likes

Ben op de bank gaan liggen en heb mijn kat op mijn rug gezet. Begint ze lekker te trappelen, ik was toe aan een mini massage. Alleen jammer dat ze nie begrijpt dat ze iets meer naar opzij moest

17 likes

Wat is hét middeltje tegen droge/pijnlijke mondhoeken? Kom dr maar niet van af :frowning:

1 like

Update: was vet lekker en heb 2 puntjes bewaard zodat ik er morgen mee kan ontbijten. Topkeuze :ok_hand:

3 likes

Als het ook een beetje kapot is zou zinkzalf moeten werken geloof ik! En als ik zulk soort dingen heb slik ik ook altijd vitamine c bij maar geen idee of dat echt iets doet eigenlijk.

1 like

Eindelijk lig ik in bed na een lange dag, ik hou zo van m’n bedje! Welterusten allemaal! :smiley:

2 likes

Dat varieert (zoals ik zei, geen structuur :stuck_out_tongue:). Meestal ben ik overdag niet productief genoeg geweest en zit ik dus nog tot laat te werken en/of vergeet ik een normale avondmaaltijd te eten (en eet ik bv. koeken in de plaats) en/of begin ik pas om 23u te koken en/of blijf ik tot 4u wakker etc. etc.

Vandaag heb ik m’n planning afgewerkt, m’n huishouden bijgewerkt, zelfs een AVG’tje gegeten, uitgebreid gedoucht/mezelf verzorgd, een ontspan-moment gehad voor bedtijd en zit ik op tijd in bed. Een wonder, haha.

3 likes

@mee-eter @Jauregui @California thanks voor jullie reacties! Ik weet dat het uiteindelijk wel ‘goed komt’ met het geld, dat ik in iedere geval niet zonder eten hoef te leven en dat ik mijn huur wel kan betalen maar het voelde/voelt even super oneerlijk.

Krijg je dat gewoon bij de mama en baby spullen in het kruidvat ofzo? Klinkt super maar zie er tegenop om re vragen waar de tepelcreme staat :flushed:

“De TEPELCRÈME vroeg u!!!” :joy::joy:

17 likes

Ik heb zojuist als verjaardagscadeau voor mijn vriend een hotel in Maastricht geboekt voor een weekendje en heb er nu al zo’n zin in, ook om hem ermee te verrassen :smiley:

15 likes