Oooh leuk! Bewaar je hem wel?
Wat leuk dat ze je ook gewoon een serieuze reactie hebben teruggestuurd! Lijkt me echt fantastisch op zoân leeftijd.
Hmm klinkt goed! Thanks!
Ik gebruik een rollerdeo ipv spuitdeo. Ik heb hier zelf ook last van en dat je het ook âruiktâ. Rollerdeo werkt bij mij beter tegen de geur.
Weet iemand hoe je een video kan opslaan op je iPhone? Als ik op downloaden klik dan gaat ie gewoon afspelen, maar ik wil het documentje
Hebben jullie ook wel eens dat je hardop tegen jezelf random/rare dingen gaat zeggen als je de hele dag alleen bent (ik klink nu net als een vlogger met zoân vraag maarja)?
Ik ben al de hele dag aan het leren en net had ik even dingen opgezocht over iets wat ik niet begreep. Toen ik het eenmaal wel begreep zei ik hardop tegen mezelf âlekker bezig pikâ, WAAROM??? Hahaha dit is ook iets wat ik nóóit zou zeggen, waarom zeg ik dit tegen mezelf zonder dat ik het in eerste instantie doorhad.
Oh ik praat hele verhalen als ik alleen ben. Als ik meteten of ietscreatiefs aan het doen ben doe ik net of ik het vloggen ben hahah.
Mn broertje krijgt zeker iedere maand minstens een enquĂȘte van CBS. Ze zijn gelukkig nog nooit hier aan de deur verschenen.
Dat was ik haha
Maar dat is meer omdat die zeikerds dat bij ons dus wel continue doen, als er maar iets van geluid is. Dus de ergenis is al level 100 richting hun. En als ze dan zoiets doen, erger ik me daad echt dood aan. En ja, dat vind ik asoâs omdat ze het van ons wel verwachten.
Shit shit ik stond net per ongeluk geparkeerd op een invalideparkeerplaats en werd daar niet al te vriendelijk op gewezen (terecht) door iemand, maar ben zo bang dat ik nu een vet hoge boete krijg. Zo stom van mezelf. Ik stond er maar 3 minuten, maar dat maakt natuurlijk niks uit.
Zinkolie! Bij de Etos etc. Ik slaap er altijd mee.
Ja. Dit heb ik vaak. Vanmorgen gaf ik mezelf ook een knipoog in de spiegel toen ik er langs liep, om vervolgens ook tegen mezelf te zeggen âwtfâ en er daarna een idioot lachje eruit te gooien. Verder ben ik heel normaal en heb ik geen persoonlijkheidsstoornissen geloof ik.
Ik ben voor het eerst in Mn leven een millennial genoemd, door nota bene een 31 jarige omdat ik vertelde dat ik alleen bel uit noodzaak/werkgerelateerd.
Video vanaf waar? Scheelt bij mij vanaf waar het is, dus whatsapp, internet, Snapchat, Instagram etc. Via whatsapp bijvoorbeeld inhouden en kiezen voor opslaan. Of bedoel je iets uit je bestanden opslaan als document?
Hoe is het (vloeibare) wasmiddel van de Lidl?
Hij/zij is volgens de definitie volgens mij zelf ook nog millennial
DE 2E HERINNERING
Vanavond om 20.00 is de eerste quiz van dit jaar!
bij deze nog een kleine hint over de quiz
Ja volgens Wikipedia zijn wij allemaal millennials. Ik had het nog nooit opgezocht en dacht zelf ook tot aan de 30 ofzo? Maar blijkbaar niet. Iig zulke onzin he.