Gaat de quiz over alladin?
Ja inderdaad. Echt weer zoān ding om een generatie te kunnen afzeiken.
Toen ik een keer in Amerika was zat ik zoān spelletje fruit ninja te spelen. Toen ging de vrouw naast mij tweeten (wat ik kon lezen) āOmg someone is playing some crazy flashing game next to me, millenials ughā
Ik dacht echt
Tering wat een dag.
Rant
Er moest om half 3 een pakketje met spoed worden verstuurd, kan tot 3 uur. Dus ik op de fiets van de baas weggestuurd, eerst een stukje verkeerd gereden maar goed had ruim de tijd. Kom ik daar, superdruk, eindelijk aan de beurt, doen ze geen spoed daar, moest ik ergens anders heen. Was niet zo ver maar ik had inmiddels nog maar 6 minuten dus ik daarheen gesprint, fiets mee de winkel ingenomen onder protest van de winkelmevrouw (want hij gaat moeilijk op slot en daar had ik geen tijd voor), aan iedereen gevraagd of ik misschien voor mocht want spoed, en precĆes als ik voor de post counter sta, springt de klok op 3 uur en dan kunnen ze geen spoedpakketjes meer invoeren. Ik mān baas bellen, en besloten terug te komen en het met een andere bezorgdienst te versturen (moest online aangemeld). Dat gedaan, ik voor de tweede keer op weg. Weer op de fiets van mn baas dus, racefiets met handremmen. Ik ben een omafiets met terugtrapremmen gewend dus zat natuurlijk al helemaal niet op mn gemak op dat ding, en toen schoot er plots een auto een parkeervak uit. En wat doet Dazed, uiteraard, vol op de voorrem. Vol over het stuur gevlogen natuurlijk, niks kapot maar doet goed zeer. En vervolgens zat dat pakketpunt ook nog raar verstopt maar uiteindelijk heb ik het pakje op tijd daar gekregen en nu zit ik weer op kantoor maar man wat ben ik klaar met vandaag.
You wish
Hahaha dit zei ook een Amerikaan. Ik heb vervolgens gevraagd hoe het kon als zn moedertaal Engels was toch veel moeite hadden hem te verstaan. Ja super gezellie maar noem me geen millennial als je zelf 31 bent. en je mag spelen wat je wilt
.
Echt een heftige werkdag gehad. Niet eens meer kunnen poepen nu maar snel omkleden en gaan trainen dan kan ik daarna chillen
GVD GVD GVD
Ik had de quiz al helemaal klaar staan in het quiztopic, blijft mijn computer vast hangen en nu is het hele concept weg AAAAAAARG
Wat fijn, een hele opluchting!
als je het in pb naar jezelf stuurt kun je het gewoon plakken in het quiz topic vanavond, dan an je het ook niet kwijtraken
ja ik ga m nu als de sodemieter opnieuw maken en dat doen. Heb de antwoorden gelukkig nog wel in pb staan.
aaah hier ben ik geweest nu al zin in de quiz!
Hallo hallo, groetjes vanaf mijn nieuwe werk waar het HEEL LEUK is. Nu ik fulltime werk moet ik wat doen aan mn forumverslaving argh help. Nu ga ik weer verder werken doei.
Ik weet nog waar die over ging! Aladin.
Ik heb een soort rare fobie voor grote standbeelden (blijkbaar heet het megalofobie, of tenminste daar is het onderdeel van ofzo). Ik word er echt heel erg ongemakkelijk van. En nu zie ik net deze foto en echt de nekharen staan bij mij overeind. Gatverdamme ik denk serieus dat ik hier niet eens bij in de buurt zou durven komen, echt waar
Jaa love Ryanne! Vond het heel leuk om te kijken gisteravond
@Otzi het is me nooit opgevallen dat ik iets tegen grote standbeelden heb maar van deze word ik ook wel een beetje ongemakkelijk ja
Haha ja het is ook zoān agressief beeld ofzo? Ik word er echt een beetje duizelig van. Ik ben wel naar het jezus beeld in brazillie geweest, en daar heb ik serieus de avond van tevoren van wakker gelegen omdat ik er zo bang van was. Uiteindelijk wende ik er wel aan toen ik er was, maar ik bleef het echt niet fijn vinden
pff ik ben even zoooo klaar met alles ):
vanochtend ook nog een knoop doorgehakt bij de dokter en naja eigenlijk heb ik daar ook helemaal geen zin in maar ik kan ook niet verder zoals het nu gaat
sorry erg cryptisch dit allemaal, ik weet het ook allemaal niet
knuffel
Het alleen wonen gaat op zich prima hier behalve dat ik elke avond niet weet wat ik ga eten en dat ik ook echt dom boodschappen doe: allemaal random shit ipv een gerecht.
Dus nu heb ik in huis:
- Vissticks
- Ambachtelijke hamburgers
- Kipfilet
- Paprika
- Rode ui
- Zoete aardappelfriet
- Courgetti
- Verschillende (wok)sauzen en kruiden
- Romige pasta kant en klaar van knorr
- Noodles, rijst, pasta, brood
- Taco schelpen
Keukenprinsessen: help! Alle ingrediƫnten zijn nog houdbaar dus maakt niet uit wat op gaat. Ik weet gewoon even geen combi . Ps. Ik heb een airfryer.
Heb al de hele week struggles want ik wil echt eten van de mac maar ik wil ook heel graag wat kiloās kwijt (en helemaal transformeren na mn breakup jwz) dus ja ik weet t ff niet. Heb ook gewoon honger nu en thuis heb ik gewoon avondeten in de koelkast dus beter gewoon naar huis in plaats van mac