Ruben de puben van draadstaal.
10 PUNTEN VOOR PRETTYPRETTYPRINCESS
Blegh vandaag is een depri dagje. Nergens zin in en alles is stom.
Like voor herkenning. Mehh…
Mondeling gehaald, postmaster in the pocket!!!
Kom gaan we samen de wereld stom vinden.
Morgen bloedprikken
Ik ook… Vrijwillig zelfs terwijl ik bang ben voor naalden maar ik heb mij opgegeven als bloeddonor.
Ooh vreselijk! Ik heb dat ook heel erg (een paspop vind ik al doodeng) en zag een keer een standbeeld van Jezus maar dan heel groot onder water. Wat verschrikkelijk! Nooit dat ik daar in de buurt zal gaan komen
@Duif het is de optie met vissticks en zoete aardappelfriet en gewokte groenten geworden! Thanks
Vissticks is altijd goed.
- Geeft een dikke virtuele knuffel -
Als je wilt praten je hebt mijn nummer he.
Ik zou ook doen wat @Zilver zegt! Die kaart is een mooie optie om het te proberen, en als je het leuk vindt en je hebt het geld er voor over kan je naar de andere studio verhuizen. Ik heb nu zelf trouwens lessen die max 25 personen zijn en dat vind ik best goed te doen eigenlijk. Vaak is het rustiger maar zelfs als het vol is loopt ze rond tijdens een deel van de poses en stuurt ze aan, en je mag ook altijd aangeven als het niet lukt en dan komt ze even helpen. Maar ik zou het gewoon lekker op de goedkope manier proberen en dan kan je altijd nog zien, ben je tenminste niet zo’n smak geld kwijt als je het niks vindt.
Het is misschien even een kutklus maar dan heb je wel een mooie trap en kan je weer iets afstrepen van je lijstje! Ik vond schilderen heerlijk met een beetje energieke muziek heel hard aan trouwens, misschien kan dat je nog wat motiveren? Succes in ieder geval!
Edit: sorry voor de dubbelpost!
Ah nee, wat een gestress, zeg! En wat naar dat je ook nog bent gevallen :(. Hopelijk trekt de pijn gauw weg! Kun je wel uitkijken naar een fijn relaxavondje?
Ik kwam hier eigenlijk om een heel blij pakketjesberichtje te posten. Vandaag had ik namelijk de liefste bezorger ooit. Hij vertelde dat hij vanochtend al 2x (!) was langsgeweest (toen was ik op mijn werk) en dat hij op de terugweg naar het depot had besloten om het nog een keer te proberen. Dus nu heb ik toch nog mijn pakketje gekregen
Ja!
Wat een lieve reactie, dankjewel! Ja dat wel gelukkig! Ik hoef helemaal niks dus ga lekker op de bank hangen en m’n vriend laten koken, en voor na het eten heb ik nog advocaat met slagroom dus komt helemaal goed En wat lief van die bezorger! Zo fijn als mensen zo zijn.
@SpeedOfSound ah dat begrijp ik wel ja. Succes (en sterkte) ermee nog even!
Oh, ik vind dat zo’n mooi monument. In Rusland vanwege de Tweede Wereldoorlog.