Wat je even kwijt wilt #14

Mijn moeder werkt in een verzorgingshuis en sinds kort hebben ze een nieuwe bewoonster en die bewoonster heeft ook een kat. Nu vond mn moeder de kat een beetje magertjes en had ze een blikje natvoer meegenomen. Liet ze met net een filmpje zien waar de kat zat te genieten van het natvoer, ik vond het zooo schattig :smiling_face_with_three_hearts:

15 likes

Ik heb er een van de action, was 11 euro en hij doet t prima. Heb hem al 2 jaar ofzo

1 like

Ik heb vandaag een prachtige (lichte) trui gekocht waar ik helemaal verliefd op ben en in wil wonen :smiling_face_with_three_hearts: , maar toen ik ging koken heb ik hem toch maar uitgetrokken en nu voel ik me helemaal verstandig en een successful adult enzo :joy: .

mijn nieuwe trui

29 likes

Ik word gek van mezelf. Ik voel me een beetje een klein kind dat uitkijkt naar dr kinderfeestje. Maar dan met mn new york reisje. Ik heb nog niet eens iets geboekt maar heb er zon zin in haha.
Ik heb denk ik wel alle new york vlogs gezien ondertussen.

15 likes

Dat is toch alleen maar leuk dat je er zo naar kunt uitkijken en dat je al die voorpret hebt? Kun je binnenkort gaan boeken? Dan kun je daarna meteen een aftelkalender maken :smiley:

2 likes

Jaa true haha. Ik ga eind februari boeken! Zin iiiin

1 like

Wauw waarvan? :heart_eyes:

Het is deze, van de WE: https://www.wefashion.nl/nl_NL/dames-mohair-trui-88827971_0969.html?backtolist=true&dwvar_88827971__0969_color=0969&dcgid=women_subsale_pulloverscardigans-1 (en in de sale!!). Ik ben er zo blij mee, ben de hele tijd combinaties ermee aan het bedenken. Een shirtje eronder is trouwens geen overbodige luxe, want hij kriebelt wel een beetje.

@anon39978576 Leuk! Tegen die tijd ben je vast heel goed voorbereid! Is het je eerste keer NY?

2 likes

Zo, maar even een profielfoto van mijn man genomen he.

5 likes

Wat is Hannah in Girls toch een problematisch persoon. Irritantttt

6 likes

Huh? Over het algemeen doet het CBS wel goed werk toch? De brieven en bezoeken zullen irritant zijn maar ik snap wel dat dat nuttig is

Of begrijp ik je bericht verkeerd?

3 likes

Ik kreeg van mn tandarts een mail die ik via een code met ZorgMail Secure moet openen. Kan ik dit vertrouwen? :face_with_monocle:

Ik dĂ©nk dat ik een FF’er in het wild heb gespot naar aanleiding van een poll die ze had gepost op het forum. Durfde alleen niet te vragen of zij het was :see_no_evil:.

2 likes

Ik heb ook wel eens van die versleutelde berichten ontvangen, bij mij was dat gewoon in orde! Als je het niet vertrouwt, kan je altijd nog even contact opnemen met je tandarts.

Hahahah ja Same, ik zou het best eng vinden maar het lijkt me echt leuk als iemand me aanspreekt.

1 like

Ik heb net voor het eerst les gegeven aan iemand die zijn vriend ten huwelijk wil vragen en daarbij een liedje wil zingen. Dat is al gaaf maar het wordt nog vetter.

Hij heeft gevraagd of ik hem wil begeleiden op de piano tijdens het aanzoek! OMG! Dat vind ik zo speciaal! Zoiets intiems en ik mag daarbij zijn!

En ook al is het leuk, het is werk, dus ik krijg er ook voor betaald. Geweldig toch?!

Love my job op dit moment. (Terwijl ik vanochtend bijna in het opbiechttopic-zonder-omg-reacties had gepost dat ik soms mijn werk vervloek.)

49 likes

De outlook app heeft een nieuwe look en ik irriteer me zo erg aan die blauwe balk, hoe lelijk is dit. :rage:

1 like

“Gewoon” de volgende vragen levert een kwalitatief slechtere steekproef op en het lijkt me wel noodzakelijk om die kwaliteit zo hoog mogelijk te houden aangezien superveel overheidsbeleid wordt opgehangen aan onderzoeken van het CBS.

En het helpt ook om laaggeletterden en andere mensen die om wat voor reden dan ook niet een vragenlijst in kunnen vullen of naar de brievenbus kunnen brengen gerepresenteerd te hebben.

2 likes

Ik zou jou aanspreken met : Lionheart
 is that you??

En dan op de Jimmy fallon Ew! Manier.

1 like

Genoeg depressief en vies in bed gezeten voor vandaag. Tijd om mezelf bij elkaar te rapen. Ik ga iets proberen eten, onder de douche springen, een maskertje opdoen en iets leuk kijken.

23 likes