Wat je even kwijt wilt #14

Ok damn ik ontvolg je wel weer als je zo doet.

3 likes

Op mn nieuwe hakken rennen (terwijl ik nooit hakken draag) om mn trein te halen
 Nope dat is niet goed afgelopen. Heb 'm gemist natuurlijk :broken_heart::broken_heart:

Wel pas als ze jou heeft teruggevolgd hoop ik

2 likes

Het belangrijkste systeem op het werk ligt er gepland een maand uit. Maar ik heb niet zoveel werk ernaast, wat moet ik nu doen :o

Kut wekker.


Fuuuu heb laatst blijkbaar de verkeerde onderbroeken gepakt. Echt ones you go high waisted a normal onderbroek feels like you loop in je blote kut!

19 likes

Noh ik vind dit soort dingen echt heel erg! Waarom is hier niet net zoveel ophef over als die Nashvilleverklaring? Dat zou toch ook moeten bij zoiets?

3 likes

Morrie!
Vandaag naar de sauna :smile:

1 like

Straks jaarlijkse evaluatie op het werk, stress hem dan toch altijd een beetje. In feite is dat bij ons een formaliteit en zou alles oké moeten zijn, maar toch ben ik altijd onredelijk bang dat ik een uitbrander krijg of dat iemand boos op me gaat worden. Waarom ben ik zo
 :tired_face:

Haha ik ben ook zo. Doe altijd mn best en krijg super veel complimentjes, maar toch als de manager naar me toe komt denk ik ah shit ik heb iets verkeerd gedaan

Maar meestal vraagt ze of ik iets wil knutselen omdat ze weet dat ik dat leuk vind.

Dus komt wel goed!

1 like

Inderdaad ja, mijn leidinggevende is ook altijd tevreden en positief over mij, maar dan ben ik bang dat ie plots denkt ‘Oh wacht, eigenlijk voldoet ze toch niet, om die en die reden’ en dat ik dan een uitbrander krijg. Had ook het eerst beschikbare tijdstip gevraagd, ben ik er tenminste meteen vanaf :smiley:

1 like

Ik had net zoiets raars. Ik deed een oorbel uit, zo een die in het midden van je oor zit (een snug volgens mij) maar het staafje bleef vasthangen in m’n oor en ik kreeg ‘m er echt niet uit. Terwijl ik dat ding eruit probeer te halen word ik opeens heel misselijk en wordt het helemaal zwart voor m’n ogen en heb ik een rare piep ik m’n oor. Echt zo’n flauwvalgevoel.
Ik laat die oorbel er voorlopig wel even uit denk ik.

Nou t het is je goed recht dat je hem inmiddels iets harder aanpakt. Waarom lacht hij er alleen maar om als je zegt dat hij zo snurkt? Ik zou dat echt niet kunnen waarderen.

1 like

Omdat hĂ©Ă©l erg opkomen voor homo’s (en vrouwen) altijd zo’n fijn moment is om te laten zien hoe mega tolerant we allemaal zijn en er dan zijdelings nog even op kunnen wijzen dat gelovigen en buitenlanders dat allemaal niet zijn. Dubbele win!

5 likes

Het is weer zo ver; constant moe en willen slapen. Overdag mijn bed opzoeken. Damn. Ik moet gewoon niet in de buurt van mijn bed zijn, dan gaat het mis.

Ik snap wel wat je bedoelt en ik denk ook dat je deels gelijk hebt, maar ik vind het zo’n lastig onderwerp. Zo wordt het voor witte mannen ook wel heel moeilijk om iets goed te doen. Dit is overigens niet persoonlijk bedoeld.

Tegen de verklaring uitspreken = laten zien hoe ‘tolerant’ en vooruitstrevend je als man bent en hoeveel beter dan de rest
Niet uitspreken = jij hebt het privilege om hier geen mening over te hebben/dit niet belangrijk te vinden.
Het ermee eens zijn = gewoon conservatieve lul (naar mijn mening terecht).

Mijn zusje is lesbisch en die had het ook over pinkwashing, dus inderdaad winkelketens en hetero’s die ineens dwepen met alles wat queer is omdat het cool is of omdat ze er zelf een beter imago door krijgen, zoals bijvoorbeeld bij de hema op de beddenafdeling dat er ook twee vrouwen/mannen met elkaar in bed worden afgebeeld. Ik vond dat heel lastig, want ik ben ook hetero, maar onder andere door haar besef ik juist wel hoe niet vanzelfsprekend en belangrijk homorechten zijn. Ben ik dan ook een pinkwasher? En zij zegt dan dat ik dat niet ben, want ik ken haar en ik heb al lang veel homoseksuele en lesbische vrienden. Maar hoe kan iemand anders die mij niet kent dan beoordelen of ik oprecht ben of juist niet. Die weet dat allemaal niet. Zelfde met mannen die opkomen voor homo’s en vrouwen. Ik denk/hoop dat de mannen die hier erg voor opkomen dat doen omdat ze oprecht betrokken zijn (misschien door ervaringen in hun omgeving). Ik vind het anders wel erg bitter worden.

8 likes

Ik heb het nu wel heel specifiek over bijv de rechtse rakkers die dit soort dingen HEEL ERG ERG vinden als een moslim ze doet maar nu het witte refo’s zijn is het ineens niet zo’n big deal. Zelfde met ‘vrouwen moeten niet van die korte rokjes dragen als ze niet aangerand willen worden’ en ‘HO HO EEN SYRIËR IS VROUWONVRIENDELIJK? DAAR IS GEEN PLAATS VOOR IN ONS LAND’. Het is zoooo doorzichtig gewoon. Verder vind ik dingen als pinkwashing irritant, maar niet zo irritant als onze zogenaamde tolerantie als uitsluitingsmechanisme gebruiken. Van mij hoeft niet alles oprecht te zijn, als je maar geen kwaad doet.

17 likes

Ja, ben het helemaal met je eens, die zijn inderdaad heel erg. Die van ‘niet aan onze vrouwen zitten’ maar die zelf wel degene zijn die in de stad ongevraagd aan je kont zitten. Maar dat mag, want dat zijn ‘onze vrouwen’ maar moslims zijn vrouwonvriendelijk. Sorry, heb ik je verkeerd begrepen!

3 likes

Witte mannen zijn de schuld van alles

4 likes

Zo, evaluatie veel heel goed mee, mijn leidinggevende is zéér tevreden over mijn werk en de manier waarop ik het aanpak. Enige aandachtspunt was minder dingen vergeten, maar dat wist ik zelf ook al. Mijn geheugen is het laatste halfjaar een zeef omdat ik door een moeilijke periode ga. Ik zit in therapie omwille van een eetstoornis maar wil ook gewoon blijven werken. Ik vind het op zich al positief als dit het enige effect is op de werkvloer (op mijn werk weten ze niet van dit probleem). Ik heb alles toch nog beter onder controle dan ik denk :slight_smile:

26 likes

Ik ben deze week begonnen met een nieuwe baan en ik denk dat ik mij er echt thuis ga voelen :slight_smile:

28 likes