Wat je even kwijt wilt #14

Kan, ben ik alleen de enige die niet drinkt

Ik heb besloten om een lange bob te laten knippen en ik heb er zooooo’n zin in haha, ben echt helemaal klaar met mijn lange sluike haar want zie er net uit als alle veertienjarigen. Geen zin om naar de kapper te fietsen alleen want het regent.

13 likes

Zit je keurig in het lokaal te wachten op je docent, is die man ziek.
Pas bij het navragen bij een andere docent wisten wij dit pas.
Lekker geregeld zo kort voor de toetsweek…

Ik moet boodschappen gaan doen, maar de bank zit zo lekker

2 likes

Sinds een bekende voor de trein is gesprongen krijg ik echt kippenvel van langsrazende treinen. Zeker als ik op een klein station zit te wachten en er speert een intercity langs. Brrr

2 likes

Hotel boeken is moeilijk… ik vind alles leuk en stom tegelijk.

Wie heeft er tips voor een laptop standaard? Heb een 15 inch laptop van 1.8 kg en werk veel on the go. Ben dus op zoek naar een laptopstandaard die verstelbaar is in hoogte en die makkelijk inklapbaar is. Iemand tips?

Start spreading the news , I’m leaving in may. I want to be a part of it . New York , New York.

13 likes

Weekend…2 dgn niets doen sinds lange tijd!

2 likes

Doe amsterdam court, die is prima en overal dichtbih

1 like

Je kunt die tijden in Skype aanpassen. Kun je om de 10 min je computer aanraken in plaats van om de 5 :stuck_out_tongue:

1 like

Dit heb ik ook, doe vaak ook altijd even mijn ogen dicht.

1 like

Mijn vriend en ik eten vanavond laat. We eten shoarma en ik heb zojuist de knoflooksaus alvast gemaakt. Heb echt zin om die saus als soep naar binnen te lepelen :drooling_face: love knoflook

20 likes

Ik ga waarschijnlijk met een vriendin naar de Huishoudbeurs, omdat het ons zo grappig lijkt en we nieuwsgierig zijn. Is iemand weleens geweest?

3 likes

Ik ben meerdere keren geweest met mijn moeder en zus. Ik ga ironisch en voor de goedkope hummus en gratis patat :raised_hands:t3: Ben ook naar de negenmaandenbeurs geweest en toen was er een parcours waar je bakfietsen kon uittesten. :full_moon_with_face:

6 likes

Oké dit trekt me wel over de streep

6 likes

Ik heb echt chill opgeruimd vandaag, nu kaarsjes, zoutlamp en diffuser aan :smiling_face_with_three_hearts: En straks lekker frikandellen eten.

8 likes

Ik ga zo een vriendin meeten die me meeneemt op verrassingsdate voor mijn verjaardag nog. Ben enorm nieuwsgierigggg en vind dit echt super leuk!

4 likes

Ik HOU ZO van lijstjes maken in Excel en vlookups doen en lekker sorteren en aaahhh ik wou maar dat ik meer dingen had om lijstjes van te maken

8 likes

Hahaha daar komt het bijna wel op neer ja. Vandaag is uitgeroepen tot self care dag. Inclusief frieks :sunglasses:

2 likes