Ja stom he! Vind het ook heel lelijk
Ja, dit keer is het ook anders dan de eerste keer. Toen was het duidelijk met blaasontsteking en het deed pijn toen ze me in die flank sloeg. Nu is alles wat vager. Ik voelde me toen echt zo snel zo veel beter. Ben die avond zelfs nog naar Berlijn gegaan met de flixbus (was een gok, maar ik voelde me echt weer kiplekker en het ging top).
De arts wil me nu eigenlijk naar huis sturen, omdat de onstekingswaarden iets gedaald zijn. Ik schrok een beetje, omdat hij dan nog steeds niet weet wat het dan is… Ik zou dan thuis met antibiotica in pilvorm verder moeten. M’n ouders vinden het ook vreemd allemaal. Ik slaap natuurlijk liever thuis, maar ik snap het gewoon niet want ik heb geen diagnose.
Man tegenover me in de La Place heeft bij de salad bar z’n kom helemaal gevuld met olijven. Respect.
Er wordt ook (helaas) niet altijd een diagnose gesteld.
Dat was voor mij tijdens mijn coschappen wat ik echt heel raar vond. Dacht dat overal wel een diagnose gesteld kon worden, maar kwam er tijdens mijn eerste coschap al snel achter dat er vrij veel e causa ignota (door een onbekende oorzaak ergo geen echte diagnose) gesteld wordt. Kan me voorstellen dat je liever een diagnose = zekerheid zou hebben, maar dat lukt niet altijd. Hoop dat het in ieder geval snel beter gaat, dat de ontstekingswaarden gedaald zijn klinkt in ieder geval alsof de antibiotica aanslaat. Beterschap!
@Eddie en @Damnatio
Dat stelt me wel een beetje gerust! Dank je wel! Ik schrok wel toen de arts in opleiding dit plan voorstelde en had nog allerlei vragen. Nu is hij weer even overleggen met de internist. Ik zie zo wel wat hij besloten heeft!
Gisteravond om half 12 las ik in de whatsappgroep van mijn redactie dat er nog wat gedaan moest worden voor de tv-uitzending van vandaag. Een video editen. Ik heel die video editen, midden in de nacht nog een voice-over eronder zetten, bla bla bla. Zijn we vandaag in de studio, WORDT DE OUDE VERSIE AFGESPEELD
Ik wilde echt op een killing spree.
Kan, ben ik alleen de enige die niet drinkt
Ik heb besloten om een lange bob te laten knippen en ik heb er zooooo’n zin in haha, ben echt helemaal klaar met mijn lange sluike haar want zie er net uit als alle veertienjarigen. Geen zin om naar de kapper te fietsen alleen want het regent.
Zit je keurig in het lokaal te wachten op je docent, is die man ziek.
Pas bij het navragen bij een andere docent wisten wij dit pas.
Lekker geregeld zo kort voor de toetsweek…
Ik moet boodschappen gaan doen, maar de bank zit zo lekker
Sinds een bekende voor de trein is gesprongen krijg ik echt kippenvel van langsrazende treinen. Zeker als ik op een klein station zit te wachten en er speert een intercity langs. Brrr
Hotel boeken is moeilijk… ik vind alles leuk en stom tegelijk.
Wie heeft er tips voor een laptop standaard? Heb een 15 inch laptop van 1.8 kg en werk veel on the go. Ben dus op zoek naar een laptopstandaard die verstelbaar is in hoogte en die makkelijk inklapbaar is. Iemand tips?
Start spreading the news , I’m leaving in may. I want to be a part of it . New York , New York.
Weekend…2 dgn niets doen sinds lange tijd!
Doe amsterdam court, die is prima en overal dichtbih
Je kunt die tijden in Skype aanpassen. Kun je om de 10 min je computer aanraken in plaats van om de 5
Dit heb ik ook, doe vaak ook altijd even mijn ogen dicht.
Mijn vriend en ik eten vanavond laat. We eten shoarma en ik heb zojuist de knoflooksaus alvast gemaakt. Heb echt zin om die saus als soep naar binnen te lepelen love knoflook
Ik ga waarschijnlijk met een vriendin naar de Huishoudbeurs, omdat het ons zo grappig lijkt en we nieuwsgierig zijn. Is iemand weleens geweest?