Wat je even kwijt wilt #14

Ik kan niet wachten tot we weer verwarming hebben op het werk over twee weken. Ik zit al weken met een kacheltje naast me (wat ook niet echt werkt), maar buiten het kantoor is het super koud.

Argh heb hele tijd gevoel dat ik misschien zo moet kotsen. Zo vervelend.

Heb ook mijn vakantie eindelijk geboekt :smiley: !

Heb ik weer iets om naar uit te kijken!

4 likes

Ik moet over 2 weken een ‘examen’ doen op mijn werk,
hangt veel van af en niet iedereen haalt het.

Nu hebben zij mij al voor allemaal dingen ingepland die ik zonder het halen van dat ‘examen’ niet mag doen. Doodeng. Blijkbaar hebben ze vertrouwen, maar een paar collega’s voor mij hebben het niet gehaald en mochten na 2x niet halen ook meteen exit bij de werkgever.

Zo veel druk, moet t halen!

@grace heb je deze gezien

7 likes

#MLA4ever

Zijn er nog sapjes of frisdranken die je nog wel eens zou willen proberen uit de supermarkt? Anders kan je er nog je eigen proeverij van maken met aantal non-alcoholische dranken!
En bonus, bij proeverij is er vaak wel lekker eten :wink:

1 like

Twijfel of ik een droger wil kopen. Opzich lijkt het mij super handig voor handdoeken, beddengoed, onderbroeken en sokken. Ik zou het geld er alleen niet voor over hebben normaal gesproken, maar we hebben een bedrag van 250 euro van de moeder van mij vriend gekregen om iets te kopen in ons nieuwe huisje. We kunnen ook wel een nieuwe tafel o.i.d. gebruiken, maar een droger is ook wel heel fijn

Yesss ik ben net geslaagd voor m’n rijbewijs!! In 1x zelfs! Ben zo blij en opgelucht. Nooit meer lessen!

62 likes

Wat goed, gefeliciteerd!

1 like

Ah heerlijk gevoel is dat!! Gefeliciteerd!:partying_face:

1 like

Maar dan kun je daar toch gewoon heen en wat anders drinken? Of zie ik dat zo verkeerd?

Hey happy birthdayy :tada: :partying_face:

1 like

Wat goed! Gefeliciteerd!

1 like

heb geen zin meer in wat ik aan het doen ben maar het moet af :cry:

Ik moet mijn moeder eigenlijk telkens bellen voor iets werkgerelateerds, maar iedere keer als ik bel is ze al lopend buiten aan het hijgen alsof het the Blair witch project is :joy: hahaha sorry moet er gewoon om lachen.

6 likes

Ja ik heb ze nog! Je kan even een pb sturen als je wil!

Ik zit met een dilemma. Mijn opa ligt op sterven en ons contact was heel minimaal. Ik zag m weleens op een verjaardag maar verder hadden we geen contact.
Nu heb ik voor eind volgende week een vakantie geboekt. Nu zit ik ermee stel de begrafenis is dan, ga ik het annuleren ?
Met de kant van de familie heb ik bijna geen contact. Heel minimaal. Kan ik het maken om niet te gaan? Ik ga wel dit weekend bij hem langs nog .

Vind het zelf heel chill voor beddengoed en handdoeken!

1 like

Vandaag is de sterfdag van mijn oma. 11 januari 2017. En ik mis haar nog elke dag :broken_heart:

4 likes