Ja ik snap het ook niet zo, daar is toch juist het aparte topic voor
Mannen zijn soms echt stom.
PUNT.
Heb je geen broers, zussen, ouders om een keer wat mee te gaan doen? Ik ben ook vrij vaak alleen hoor in het weekend. Wat ik doe is: sporten buiten met een groep, zondag ook nog hardlopen, Boodschappen doen en uitgebreid koken.
Sterkte. Ik krijg de vraag ook op maandagochtend en dan zeg ik altijd: rustig aan gedaan en gechilt. Klaar en dan weer verder.
Aha, ik wist dat ik iets vergeten was deze week. Voor volgende keer maar een wekker zetten dan?
Spoiler Game of Thrones
Kijk nu voor de tweede keer alles terug en nu net laatste afl seizoen 7 EN KAN NIET WACHTEN OP 8. Hoe gaat het afgelopen met die dode draak?!?! Jezus dit gaat zoān dikke fucked up zooi worden TORMUND MAG NIET DOOD
Ik vond de quiz hier delen juist fijn! Ik lees alleen de topics die ik volg, dus ik vergeet de quiz normaal altijd.
Ja de eerste keer stoorde ik me er ook niet aan hoor, maar vond het wel onnodig om het meermaals te promoten (ook omdat het topic dus gepind was) + nu ook nog voor de uitslagen.
Oooh door jou wil ik het nu ook opnieuw kijken! Heb jij alles gedownload of hoe kijk je het?
Jij zegt altijd precies wat ik denk
Lief, ja komt ook wel goed. Kan het vandaag al wel relativeren, hoor.
@Marsepein beterschap! En aangeven dat je niet kunt slapen, dan krijg je iets rustgevends om te kunnen slapenā”
Bij dwdd zijn ze R Kelly aan het bespreken en iedereen wil het eigenlijk niet meer draaien og luisteren, maaaaarrrrr ze willen er ook allemaal stiekem wel naar luisteren.
Ik heb de docu nog niet gezien, maar ik vind het ook oprecht lastig om niet meer naar m te luisteren. Ik heb tienjaren lang elke dag geluisterd en ik hou echt van zn muziek en ik weet dat dat Fucking egoĆÆstisch is maar ik zou het echt erg vinden om nooit meer Ignition te draaien.
Alles gedownload, helaas geen HBO want heb KPN. Overweeg wel om het abo van mān ouders in april om te zetten dat ik de nieuwe eps via HBO kan kijken hahahaha
Pfffft weer mn broer uitgezwaaid die weer terug naar buitenland gaat. Gaat dit ooit wennen?
Als je zn muziek luisterd weet je vast wel wie het is haha
Dankjewel:) Ik ben ondertussen alweer thuis. Ik val nu al om van de slaap, maar probeer het even uit te stellen zodat ik de nacht door slaap. In mān eigen bed moet het wel lukken
Nee je hebt ook gelijk.
Maar het is wel herkenbaar dat er een tafel vol mensen zat en het iedereen toch een beetje pijn doet om niet meer te luisteren.
Nou mijn vriend heeft het gepresteerd me weer eens verdrietig te maken en dat op ons halfjaar jubileum nou gefeliciteerd hoor schat dat je even lekker erin zakt.
Misschien dan juist wel de docu kijken? Daarin wordt ook uitgelegd in welke periodes bepaalde liedjes uitkwamen (en wat er toen aan de gang was rondom/door hem) waardoor ik die nummers ook gewoon niet meer hetzelfde hoor. Had eerst wel een beetje hetzelfde als jij dat ik dacht ja, maar nee, maar ja. Nu kost het me geen moeite meer!
Edit: oh ik ben alweer laat zie ik
Ja ik ga het ook zeker kijken! Zie trouwens dat ādo What u want (with my body)ā van R Kelly en Lady Gaga van spotify is gehaald, dat snap ik ook wel door de tekst maar dat vond ik dus ook een super chill nummer. Jammer dat die man zo getalenteerd is.
Mehh why. Are you okay? App me als het nodig is he!