Ik ben twee jaar geleden geweest en heb me echt de volle tijd kapotgeërgerd aan dat volk daar. Steeds van die boodschappetrolleys over je voeten, kortpittige Gerda’s die niet doorlopen en vooral dat werkelijk niemand het wat interesseerde dat mijn vriendin in een rolstoel zat en nergens door of bij kon komen. Oh en ik had gratis tickets die gescand moesten worden en die werden gescand als al gebruikt terwijl dat echt niet het geval was. Ik hoef niet nog een keer haha.
Oh ik wist niet dat er al een hele docu was! Las van de zomer wel meerdere nieuwsberichten over de seksslaven die hij zou hebben, maar wist niet dat er al een heel vervolg op was gekomen. Ga die binnenkort eens opzoeken!
Wat jij hebt met Ignition heb ik overigens met Bump ‘n grind, ook aardig ongepast met deze achtergrondkennis :’)
Je moet ervan houden, maar wij hebben een abonnement bij een kunstuitleen met schilderijen gemaakt door verstandelijk beperkte mensen. Het zijn niet echt ‘mooie’ schilderijen, maar wel heel leuk, ik word er altijd vrolijk van! En je kunt dus zo vaak wisselen als je wil voor (in dit geval) 25 euro per jaar.
Ik ben net begonnen aan de serie scream. En ik moet nog koken maar heb net chips gegeten en zit best vol zo dom
Voor 25 cent een salade kunnen kopen in een Engelse supermarkt Move over 35% korting
Waar kan ik de r kelly docu zien?
Love interactieve tv, kan gewoon Titanic van zondag terugkijken
Ik zocht op de intro van totally spies en dit is blijkbaar het originele liedje?
Met de feestdagen heb ik een kaartje gekregen van een oud-collega, waar het niet zo goed mee ging, met een update en ik wilde haar graag nog een lief berichtje terugsturen. Maar ik vind het altijd zo lastig om op de juiste woorden te komen, dus ik heb dat niet direct gedaan. Nu is het inmiddels al een paar weken later en heb ik nu pas een berichtje gestuurd. Voel me echt schuldig dat ik zo laat pas wat stuur…
Ik was heel erg verkouden en ik hoorde dat mijn stem klonk als een stervende opa en dark fader(ofzoiets?) en net zei iemand “hee hoe is het met je stemmetje?” Wat vreselijk, stemmetje . Je hebt zelf een stemmetje
Ahhhh haha leuk! Alleen ik zie alleen een blauw scherm
Ah stom haha ik ken dit nog wel van vroeger en het was zo leuk. Er werden wel altijd vieze dingen gezegd EN er werd ruzie gemaakt in het scherm met de chat ernaast van hoe ik het ken
Voor alle mensen die de R Kelly docu willen kijken, hij heet Surviving R Kelly. Als je dit topic doorzoekt kom je de link tegen
Darth vader
Beterschap met je verkoudheid!
@anon39978576 volgens mij staat de link in het EGF Boulevard topic. Als je daarin zoekt op r kelly vind je hem denk ik wel
Edit: https://go5tv.com/surviving-r-kelly-season-1-episode-1/
Neeee haha ah jammer dat ik dat gemist heb. Maar toen ik nog msn had zat ik denk ik nog niet hier!
Ik speelde wel eens met het forum! Zal dit in m’n achterhoofd houden mocht je het alsnog werkend krijgen
PB me tegen die tijd maar
Kut ik kom er nu achter dat ik vergeten ben te kijken
Goed dat je het alsnog wel gedaan hebt!!!
Ik wilde eigenlijk gaan sporten maar kan niet stoppen met wat ik aan het doen ben. Namelijk dwangmatig switchen tussen de volgende activiteiten:
- Dit forum lezen
- Kijken of mijn puistje is gestopt met bloeden
- M’n mail checken i.v.m. gedoe over kapotte auto
- Via Google Analytics kijken hoeveel mensen er realtime op mijn blog zitten te lezen
- Tegen m’n kat (die van m’n avatar) zuchten en zeggen: “Ik moet echt eens aan de slag he Kroepoek, mama is een luie donder”.