Wat je even kwijt wilt #17

Nou precies dat. Ik merkte echt dat ik als persoon gewoon aan het wegbrokkelen was, niet ok. En van niet slapen krijg je ook honger dus uiteindelijk zal het niet veel uitmaken.

1 like

Ik voel me altijd zo’n zeur als ik weer m’n huurbaas mail met dingen die kapot zijn oid.

1 like

Ik vond trump die de vlag omhelste al een bizarre foto maar misschien deze in een bomberjackie nog spraakmakender omdat ik niet zou verwachten dat ie zoiets zou dragen? :laughing:

10 likes

Ik begrijp het gevoel helemaal, maar niet doen hoor! Zo zijn de afspraken gewoon, heb je recht op

1 like

Wordt gebruikt in bijvoorbeeld de psychiatrie omdat zo’n dikke deken veel mensen een beschermd en prettig gevoel geeft. Het is een soort druktherapie

2 likes

Ik zou de hele dag wel in mijn deken willen wonen :smile:

1 like

Ja ik hoorde het net van mijn vader en ik dacht eigenlijk ook dat ze het prima deden als bedrijf? Geen idee waar ik die conclusie uit heb getrokken haha. Ben benieuwd wat er verder mee gaat gebeuren

Ik word er een beetje zenuwachtig van dat ik mijn staatslot niet kan checken (foutje op de site/app ofzo). GEEF ME GEWOON GELD!!

1 like

Denk dat iedereen die een paar shabbies wil het inmiddels heeft. De schoenen zijn al jaren hetzelfde en ze gaan ook niet kapot dusja dan ben je klaar he als bedrijf

3 likes

Denk dat ik ook zo’n deken moet hebben :sweat_smile:
Slaappillen durf ik niet te nemen (heb ik nog wel).

Het is net uit met m’n vriend en we wensten elkaar altijd goede nacht via de app. Het voelt zo raar om dat nu niet te doen…

Is er niet anders waarmee je (voorlopig) die traditie voort kan zetten een goede vriend(in) of zo?

1 like

He ik kan me heel goed voorstellen hoe naar en leeg het dan nu voelt :frown:
Voor wat het waard is: Welterusten :hugs:

1 like

Ja omg zag dit al een paar keer voorbij komen fucking creepy

Jeetje. Ik kwam vandaag online en zag dat er hier in de tussentijd 1000 nieuwe berichten waren geplaatst. Nou ik heb ze allemaal gelezen hoor mensen :thumbsup:. Heb alleen niet onthouden wat jullie allemaal gezegd hebben dus een inhoudelijke reactie ontbreekt :sweat_smile:.

5 likes

Ah haha lief, jij ook!

@Nidorina dankjewel :slight_smile:

2 likes

ik vond het einde zo intens zielig :disappointed_relieved: was dit trouwens de laatste aflevering van dit seizoen?

Wow dit artikel? Zoveel dingen die er fout mee zijn?!

https://amayzine.com/nl/2019/waarom-het-bijna-nooit-lukt-om-af-te-vallen/

Ja echt? Is het zo moeilijk om voor te stellen dat vrouwen van alle gewichten en lengtes en kleuren en whatsoever zich gewoon helemaal lekker voelen over zichzelf? Hoezo deze zieke projectie op anderen?

Het is geen de speld-achtig iets maar ze plaatsen wel vaker van dit soort extreem domme ivoren toren-artikelen

3 likes

Over 5 uur moet ik opstaan, dagje BHV en calamiteiten cursus. Kom op slaap waar ben je :sweat: