Wat je even kwijt wilt #17

@Booklover weet jij misschien ook iets over wanneer ongeveer de in Limburg de treinen weer rijden?

Ik heb ook mijn iPhone tweedehands gekocht via MP en was ik tevreden mee. Nette man waar ik hem van kocht met netjes het aankoopbewijs etc.
Te mooi om waar te zijn is waarschijnlijk te mooi om waar te zijn :wink:

1 like

Ok! Dan denk ik dat we onze reis tot morgen uitstellen. We moeten namelijk ook langs de storing Den Bosch - Utrecht. Wel lief dat je even hebt gekeken!

Dat is goed nieuws! Bedankt!

1 like

Krijg morgen de uitslag van mijn scriptie en ik heb geen idee wat het gaat zijn? Kan Ă©cht twee kanten op gaan. Probeer zelfs m’n vriend er niet aan te herinneren dat die uitslag morgen is want heb geen zin om hele dag vragen te krijgen als: “weet je het al???”

1 like

Dacht dat het weer een verspilde dag ging worden maar ik ben zoooo productief! Badkamer volledig gekuist, tafel opgeruimd, kut taakjes die ik al de hele tijd uitstel gedaan (knopjes van kastjes herstellen, kast weer vastvijzen, beschimmelde potjes uitkuisen), allerlei dingen gemaakt van voedsel dat op moest (toastjes met pesto, bananenbrood, ovenfrietjes), keukenkast opgeruimd, 
 Living my huismoeke fantasy :relaxed:

20 likes

Ik heb breaking bad dus nog nooit gezien. Mensen raden het aan, maar jullie vind ik wel betrouwbaar vaak (en verschillende meningen) dus toch hier ff de vraag:
Kijken of niet kijken?

Doen!

1 like

Ja!

Oh jemig wat spannend. Heb je iets praktisch wat je morgen kan gaan doen om je af te leiden?

@Madrid OMG wat leuk gefeliciteerd <3

2 likes

Goed zo even ontspannen! :heart:

1 like

Ja, moet gewoon werken morgen! Dus dat houdt me wel bezig haha

@booklover ben ik weer. Op de NS reisplanner stond dat de vertraging tussen Roermond-Eindhoven weg is en er treinen rijden? De NS reisplanner geeft echter geen reisadvies

Ik heb een doorlopende reisverzekering, alleen basisdekking voor 33 cent per maand

1 like

Zojuist heb ik alle dingen in gekocht die ik lekker vind en normaal gesproken niet koop. Nu weer verder met mn Mad Men marathon. Het klinkt misschien een beetje gek, maar ondanks alle shit in m’n leven voel ik me super relaxt en happy.

Ps. M’n appie heeft de kerstversiering nog hangen zag ik net :woman_shrugging:

9 likes

Ik vind het dodelijk saai, trage serie. Je moet er van houden

3 likes

Ahh mennnnn m’n vriend kwam me opzoeken dit weekend maar hij is nu weer weg en vind het zo kut :frowning: Heb echt heimwee nu, en dat heb ik nooit. Bah wat is dit rot zeg.

1 like

Ja ik kon seizoen 2 gewoon echt niet doorkomen. Maar lees het wel meer op internet, de één vind het fantastisch en de ander heel traag.

1 like

@Madrid wat fijn dat het zo goed ging! :blush:

@boemboem ik heb hem niet afgekeken (werd een paar jaar geleden uitgezonden op tv maar dat stopte na seizoen 3 en ik wist toen nog niet van Netflix af), maar gebaseerd op de eerste seizoenen zeg ik kijken! Ik heb in de planning staan om alles opnieuw te kijken en dan de laatste seizoenen ook.

1 like

Jongens ik kan de wijnen van de Lidl van nieuw zeeland met het maoritattoo-label en de Australische wijnen met de kangaroe en degene met het vogelbekdier-label van harte aanbevelen.

13 likes