Wat je even kwijt wilt #17

@Zemraluani
Ik vind het echt naar voor je :heart: ik woon niet in die regio, dus daarmee kan ik je niet helpen.

Waar ik hier in de buurt aan denk, wat misschien bij jou wel iets is:

• jum.bo zoekt veel mensen hier
  • thui.szorg, poetsen bij oudere mensen
  • oppassen (er zijn misschien wel facebook groepen waar ze mensen vragen), misschien geen regelmatig inkomen maar toch iets.

En anders het onderwijs zoekt ook mensen :joy::sweat_smile: (flauw, sorry)!

2 likes

@Zemraluani ik heb dit ook gehad en weet hoe kut het is. Ik heb toen een paar maanden tijdelijk klantenservice gedaan, was prima te doen omdat het tijdelijk was. Of bij het ziekenhuis hier hebben ze een flexpool voor front/backoffice, misschien heb je dat daar ook wel?

1 like

Dit gaat een hele gekke dag worden. Ben al vroeg begonnen met werken en vanmiddag gelijk door naar mijn schoonouders. Mijn schoonvader hoort of de chemo iets heeft gedaan. Zo niet, dan stort de boel in. :slightly_frowning_face:

Jeetje sterkte. Ik duim voor jullie :heart:

1 like

Wat klote! Als het echt niet lukt starten we een crowdfunding hoor. Ik wil sowieso wel wat geld overmaken zodat je iig wat brood eieren gewoon wat basics etc kan halen?

9 likes

Veel sterkte vandaag

1 like

Heel veel sterkte Hopelijk goed nieuws :heart:

1 like

Ik geloof dat ik inmiddels toch op m’n werk zit terwijl ik gewoon thuis in bed had moeten liggen. Heb al met mezelf de deal gemaakt dat ik me morgen ziek mag melden als ik me nog steeds zo voel.

1 like

De arts heeft al gebeld en het is kleiner geworden!!! Het is nog niet voorbij. Zo blij nu.

80 likes

Dat idd. Ik vind mezelf best openminded, maar dit… Ze is dus de stiefmoeder van haar eigen halfbroertje en ze heeft seks met het afdankertje van haar moeder :neutral_face:

1 like

Ik vind volwassen worden zo eng. Al die verantwoordelijkheid en vragen. Soms word ik er gewoon moedeloos van, terwijl ik niets liever wil dan afstuderen en beginnen werken. Maar dan pieker ik al over welk werk ik wil doen, of ik genoeg ga verdienen en of er dan wel nog vrije tijd over blijft. Die gedachtes maken me echt gek :roll_eyes:

10 likes

Ik zou het nu al doen! Dan heb je nog de meeste keus. Ik heb zelf goede ervaringen met de nachtjes weg van Spoordeelwinkel, zitten de treinkaartjes en ontbijt bij in :smile:

1 like

Ja idd

1 like

Ik herken dit heel erg momenteel, ben ook terug bij mijn ouders. Al ben ik nog aan het studeren dus heb ik nog een dagbesteding.
En misschien zit je hier helemaal niet op te wachten, maar misschien lijkt het je leuk om vrijwilligerswerk te doen eens in de week (zat zelf te zoeken naar bijv koken met ouderen, misschien lijkt dat je ook wat). Zodat je vaker weg bent van huis en onder de mensen bent en je er misschien wat voldoening uit kan halen.
Het mooiste zou natuurlijk zijn dat je een baan kan vinden, dus ik duim voor je dat dat je snel mag lukken :crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers:
Maar daar heb ik helaas geen tips voor

1 like

Reizen met de trein is best duur eigenlijk. Heb er nooit bij stil gestaan toen ik nog een studentenov had, maar deze week ben ik echt iets van 100 euro kwijt. Dat is meer dan mijn huidige weekloon :sweat_smile:

1 like

Ik moet koken voor oa een kleuter en ik heb geen idee wat ik moet/ga maken. Iemand idee? Ik heb carte blanche maar het moet wel redelijk makkelijk te bereiden zijn, liefst nog op te warmen en vegetarisch :’)
Edit: of wat gaan jullie eten vanavond? Misschien krijg ik zo inspiratie

Pasta met rode saus en veel groentes

1 like

Ik eet vegetarische curry met extra veel groentes. Dat lusten kindjes toch ook wel, zolang het niet te pittig is?

1 like

Vgm heeft de appie filmpjes met kinder gerwchten (die je dan ook samen kunt maken)

1 like

Ik had iets naars meegemaakt werk gerelateerd. Ik moest zelfs huilen. Ik sprak dit huilend uit naar mijn moeder. Vervolgens belde mijn vader mij op dat dit slechtst een rimpel,? In de oceaan was, en een peuleschil. Dat ik dat nog moest leren en er niet zo geraakt door moest worden want hij kon mij garanderen dat ik nog 10000 keer in zulke situaties terecht zou komen. Maar het was een heel lief bemoedigend gesprek. Met een lach en een traan haha.

8 likes