Ja en er zitten zoveel meiden die nooit aangeven dat ze het hebben ontvangen kun je 2 weken wachten op je geld terwijl ik zelf altijd super snel ben met verzenden
Ik gebruik het regelmatig als koper, en vind het heel handig. Nog nooit problemen gehad. Volgens mij is het voor zowel koper als verkoper fijner dan bijvoorbeeld marktplaats. En als er wel iets is reageert United Wardrobe zelf heel snel. Qua verzending is het nu ook handig dat de koper zelf een verzendmethode kiest en verzendkosten betaalt, zodat de verkoper alleen de verzendlabel hoeft te printen. En je dus nu niet meer verzendkosten hoeft voor te schieten volgens mij? @Karl_Lagerfeld
Ja ik doe ook altijd moeite om de dag erna meteen op te sturen. Maar zijn inderdaad veel mensen die overal ruim de tijd voor nemen. Echt vervelend
ik heb nu al een week echt een ontzettend kutgevoel, het gaat maar niet weg, zo vervelend.
Nu ben ik ook verdrietig door dit bericht
Ah is er een aanleiding of kreeg je dat gevoel gewoon ineens?
Ahw nee stop!
Ik kan ook zoo verdrietig worden van sites van asiels. Puk is een lieve poes van 13 en zoekt een huisje waar ze vaak geaaid wordt
Nou dan huil ik al
Nah het gaat gewoon al een tijdje matig, maar niks ernstig hoor. Gewoon even geen idee welke kant ik opmoet, maar het gaat niet super slecht verder. Gewoon algehele malaise Haha, misschien zwelg ik er gewoon te veel in.
Sinds het bekender is merk ik wek dat er meer domme mensen ook via die website willen kopen. Of mensen die nog serieus gaan proberen of je een paar nieuwe schoenen die nu in zijn van 100+ euro (aangeboden voor 30 excl) wil verkopen voor 10 euro inclusief verzendkosten. :’) Alleen merkproducten (sneakers en tassen) die in de smaak zouden vallen bij 18 - 25 krijg ik daar goed verkocht. Jassen weer minder bijv.
Ik ben ergens aangenomen als vrijwilliger, iets heeel erg leuks en goed voor mn cv en eigen ontwikkeling dus ik was superblij. Ik zou vrijdag beginnen, maar het is allemaal heeel anders dan dat ons is verteld bij het intakeproces en ik kan vrijdag ook niet beginnen. De meiden die met mij zijn aangenomen snappen er ook vrij weinig meer van helaas Ik had er echt heel veel zin in, maar nu baal ik wel een beetje en heb ik er ook minder zin in. Ik kan nu nog niet in detail treden, later hopelijk wel, haha.
Balen zeg, ik hoop dat je gauw ergens wordt aangenomen. Wat zoek je kan/je in welke regio? Misschien kan deze nachtbraker nog wat tevoorschijn toveren.
Ik heb eerder te veel geslapen denk ik gisteren omdat ik mij niet lekker voelde en nu ben ik veel te wakker/energiek.
Rondje door de IKEA zou handiger zijn, dan maak ik andere mensen tenminste niet wakker.
Aah lieverd, dus als ik het goed begrijp, het hoeft geen startersbaan te zijn? Gewoon een baan die wel te doen is en waar je snel het financieel weer beter hebt volstaat? Ik heb verschillende keren gebruik gemaakt via zoekbijbaan.nl en daar ook tijdens mijn tussenjaar nog best relaxte banen kunnen vinden. Misschien is het aanmelden daar werd Heb je zoiets al geprobeerd of gewoon gereageerd op retail vacatures op de websites van winkels zelf? Hoewel het shit betaald en weinig uitdagend is, was ik iig blij dat ik wat geld verdiende. Of bij BOL?
Ik vraag me toch echt af wat mijn bovenburen steeds aan het doen zijn 's nachts met zoveel herrie steeds.
En je hebt anderen wel je cv laten lezen of enkele sollicitatiebrieven laten lezen of bij afwijzingen, waar mogelijk was, gevraagd om feedback? (Al ga ik er wel vanuit dat alles dik in orde is.)
Ik zou zo een leuke baan uit een hoge hoed willen toveren echt heb ik alleen een kinder bed op mijn ctrl v staan.
Wat had ik dit graag gehad als kind.
Ja wel doen! Ik vloog vorige week naar Japan en was het vergeten door te geven. Had keuze uit 2 vlees opties, gelukkig eet ik af en toe wel vlees dus kon het prima, maar moet t voor de terugvlucht wel doen!
Edit; met KLM dus
Omg ja, dat was ook mijn musical. Ik had de hoofdrol! Speelde die chagrijnige man
Hoe denk je over werken in de horeca? Je zou je namelijk kunnen aanmelden bij Temper! Dat is een platform voor uitzendkrachten in de horeca. Je kunt je dan zelf aanmelden voor een dienst die goed aansluit en wat je leuk lijkt. Tevens staat het uurloon er ook altijd bij, dus dan weer je exact wat je verdiend.
Na afloop van jouw dienst geef jij het bedrijf een recensie en het bedrijf jou, zo is het voor iedereen duidelijk of het bedrijf zich aan haar afspraken houdt en jij het beloofde werk kan leveren. Mijn werk werkt vaak met mensen via Temper en daar zijn ze wel enthousiast over!