Wat je even kwijt wilt #17

Gvd mijn regenbroek kapot bij mijn kruis. Leek vanochtend of ik vol in mijn broek had gezeken. Om er op kantoor achter te komen dat ik in een andere wijk sta. Vanmiddag ook bijna een aantal keer tegen een auto aan geknald door de wind.
En ik hoest net zo hard als heel fucking pieterburen bij elkaar.
Ik ga maar even in een hoekje huilen en hopen dat de dag gauw voorbij is.

1 like

Ik snap er ook helemaal niks van, heb op werk al 3x de zonwering omhoog en naar beneden gedaan :woman_shrugging:

@Lentex Mega stoer dat je dat hebt gedaan, lijkt me een meer dan prima mailtje! <3

1 like

Ik heb laatst een playlist gemaakt van liedjes die werden gedraaid toen ik voor het eerst uitging en zit helemaal in een nostalgische stemming nu haha
o.a.
Flo Rida - Wild Ones, Club can’t handle me en Right Round
Timbaland - The Way I are, Morning after dark

4 likes

HALLO HALLO KUCH EENS ALS JE EROP ZIT NU

3 likes

Hahaha, nee, ik ben niet je collega. :joy:

1 like

Een broek en een trui. En kleren. Enzo.

3 likes

Ok doe

3 likes

Vals alarm… Jammer… :frowning:

1 like

KUCH EENS ALS JIJ HET BENT

Het lijkt wel of een persoon met zichzelf aan het slowchatten is. Jullie foto’s lijken zo op elkaar.

8 likes

Zijn er mensen hier die op latere leeftijd (ben zelf 23) een beugel hebben genomen?

Mijn gebit aan de onderkant is echt helemaal aan het verschuiven sinds mijn verstandskiezen eruit zijn en er weer ruimte is, en het begint echt heel lelijk te worden. Mijn ondertanden staan scheef, en mijn hoektanden zijn helemaal vooruit aan het schuiven. :cry:

Je hebt nu sowieso al zo raar gekucht en/of je collega veelbetekenend aangekeken: een extra boterham is nu echt niet meer raar :biggrin:

8 likes

Ah super. Le Pin Sec klinkt inderdaad wat meer naar wat we zoeken. Thanks voor je uitgebreide reactie. Ik ga later even je blogposts lezen :two_hearts: Ga je zelf nog deze zomer?

@chanel_addict heeft nu een beugel

2 likes

Yes, ik heb een invisalign gehad toen ik een jaar of 25 was. Wilde geen ‘zichtbare’ beugel ivm mijn werk. Ik zou het zo weer doen!

1 like

Er is ook een beugel topic! Ik heb toevallig afgelopen week een consult gehad en ik ga er binnenkort aan beginnen. Ik ben ook 23. Kunnen we samen leed delen haha.

1 like

Ik heb zin om vanavond fake vissticks te eten maar wat is daar lekker bij als avondeten (spinazie heb deze week al gegeten en het moet gezond zijn)?.

Ja, gewoon zo’n lekker zichtbare. Totaal geen spijt van.

1 like

Yes, op mijn 24e weer (voor de tweede keer) een ouderwetsche blokjes beugel gekregen. Het hoefde gelukkig maar een half jaar. Ik was niet op tijd naar de ortho gegaan toen mijn spalk was gesprongen waardoor ik aan de zijkant weer een grote spleet tussen mn tanden kreeg. Tweede keer een beugel was het helemaal waard. Dus gratis tip voor iedereen: zelfs al is je beugel er al 10 jaar uit, de boel kan nog steeds verschuiven.

1 like