Wat je even kwijt wilt #17

Ik ben begonnen met stage lopen en in een bedrijf werken valt me zo zwaar :frowning:

Ja normaal heb ik dit ook niet hoor. Moet wel zeggen dat het nu opeens ook 2 agenda’s in 1 zijn omdat ik sinds heeeel pril een vriend heb en dus ook de verplichtingen eromheen :no_mouth:

1 like

Jeetje wat heftig dat ze is doorgereden ook. Gelukkig heb je niks ernstigs. Inderdaad lekker in bad gaan.

1 like

Vind je het wel leuk werk? Ik vond het in het begin ook heel pittig, maar het wende best wel snel! Nu ik weer colleges volg mis ik het juist heel erg dat thuis zijn betekende dat ik ook niks hoefde te doen (uiteraard wel huishouden maar niks werk/schoolgerelateerds). Toen ik eenmaal aan het ritme gewend was vond ik dat juist heerlijk. Ik hoop dat je gauw je draai vindt! :slight_smile:

1 like

Tja dan moet je maar een serie kijken of boek lezen he, het is niet anders :joy:

1 like

Het voelt alsof ik griep ga krijgen :sob: ik wil nieeet

Mijn collega heeft taart meegenomen omdat het internationale vrouwendag is :heart_eyes:

15 likes

Wij gaan straks ergens lunchen met alle vrouwen van het werk vanwege IWD, superchill

6 likes

Met stage niks hoeven doen als je thuis komt? Ik kom met stage juist over van het werk wat ik thuis nog moet doen haha. Heb nu een weekje vakantie, maar moet alleen maar aan opdrachten zitten en ziektebeelden en behandelingen etc. uitwerken (verpleegkunde). Dat niks hoeven doen buiten stage om gaat dus niet voor iedereen op helaas.

Wel hoop ik voor @Memoria dat het uiteindelijk mee valt en het gewoon nog even wennen is.

1 like

Wtf? Logisch dat je boos bent. Hoe heb je gereageerd?

Huh, wat raar. Niet dat opleidingsniveau zo belangrijk is, maar je hebt toch een HBO BA. Dat is toch niet zo heel raar?

Oh dat is wel een wereld van verschil ja! Bij mij werd er door m’n begeleider van school juist op gehamerd dat ik thuis niks moest doen maar alles op stage. Hoorde in mijn omgeving ook veel mensen met dezelfde ervaring dus ging er vanuit dat dat altijd wel zo zou zijn, maar niet dus. Ik zit wel in een heel andere sector (cultuur) dus dat zal ook wel verschil maken. Thanks voor het inzicht in ieder geval en succes met je stage :blush:

1 like

Ik moet allemaal berekeningen maken vandaag. Maar ik vind dat niet zo leuk. Maar als ik het vandaag afmaak ben ik er ook wel helemaal van af.

Moet ook nog werk van iemand anders controleren. Dan kan hij volgende week mijn werk controleren.

Ik heb je een pb gestuurd.

Jeetje wat heftig sterkte!

1 like

Wat een walgbakken.

1 like

De batterij van mijn iphone gaat opeens zo snel leeg. Er is al 4% af terwijl ik dit bericht type.

Een vriendin kwam gisteren langs om mijn huisje te bekijken en voor m’n verjaardag en we hebben super chill Rupaul’s Drag Race gekeken en ze had Dunkin Donuts gehaald en cadeautjes en het was leuk :blush:

En ik ontbijt nu met 2 leftover donuts.

19 likes

Gelukkig maar! Sneue figuren.

1 like

Ik wil zo graag verhuizen, weg uit m’n studio naar een groot appartement en samen wonen. M’n bed ligt kut, de bank zit kut, m’n studenten buren zijn kut. Maar helaas, eerst maar afstuderen en een baan vinden.

2 likes