Beetje laat misschien maar naast diepvriespizza (Tradizionale van dr Oetker met salami) is m’n favo kant en klaar van die zalm in bladerdeeg uit de diepvries
En @Madrid succes!
Beetje laat misschien maar naast diepvriespizza (Tradizionale van dr Oetker met salami) is m’n favo kant en klaar van die zalm in bladerdeeg uit de diepvries
En @Madrid succes!
3 pp?
Wat rot! Kan je misschien met een vriendin bellen/appen om je hart eventjes te luchten?
Ik heb nu zoooooveel zin in die gevulde eitjes die daar liggen. Wát kut dat ik helemaal aan de andere kant van het land woon . Heel veel plezier vanavond!
Je hebt gelijk, overdrijven is ook een vak
Kipkaaspunt
Haha wat???
Macaronieschijf… is mn moeder ineens fan van.
En altijd als ik die dan bestel hoor ik onze friet boeren (of hoe heet dat) chinees tegen elkaar praten (ze zijn chinees voordat je ineens zon blonde man ofzo voor je zag) en dan roepen tussen het chinees door Macaronieschijf.
Ik vraag me af of dat ding dan in hun vriezer ligt en ze tegen de ander zeggen dat ze hem uit de vriezer moeten pakken. Of dat het hun restjes macaronie zijn en dat ze dr een schijf van hebben gemaakt en dat ze dan tegen elkaar iets zrggen van "hahahaha het verkoopt wel die rare schijven "
Lihanboutje
Ik wil dit!!!
De loempidel natuurlijk
https://www.ad.nl/koken-en-eten/loempidel-ligt-straks-tussen-de-kroketten-en-de-frikandellen~a479a7cb/
Van harte gefeliciteerd nog met je zwangerschap. Ik zie nu al voor dat jij toekomstige kindje een lieve konijnenknuffel heeft.
Satesaus duhh
En van die nasty stokjes uit de vriezer die je in het zakje moet opwarmen (als je vlees eet / dit soort eet haha)
wel een zakje van knorrrr of honig erbij hoor
En dan eigenlijk zo’n bami of nasipakket XD
Met zo’n peper en dan dat nederlanders klagen “dat is veel te heet waarom zit ie erbij?”
Gebakken uitjes ook. En Atjar tjampoer oid, of is dat alleen voor nasi?
Dit was mijn opleving hoor, op bamigebied.
Dit soort groente roepen agressie bij me op
Ja! En dat blijft dan aan je tong zitten haha jak!
Ik raad je aam om om rond te gaan draaien met een prei dan kom je snel van je klachten af.
@Indolence mijn oma durft die peper wel aan maar altijd zelfde gedonder :’)