Succes! Het komt vast goed
Lekker door die kut storm gelopen.
En het houdt ook zo lang aan ânormaalâ is het 1 dag storm maar nu wel een hele week volgens mij. Ik kan zo buitenproportioneel chagrijnig worden van wind, alles gaat alle kanten op pff
Een quiche, zijn in de bonus bij AH, 2 voor 5, even in de oven en hij is klaar. Ga ik ook eten vanavond.
Ik ben blij als mijn schoonouders zo weer weg zijn.
Ah komt goed. Jij bent zo lief
Ah dat lijkt ook echt iets voor jou (voor zover ik je hier ken) <3
Opleiding kinderopvang is volgens mij 3 jaar (mbo 3), dus dat zou je kunnen uitzoeken of dat iets is.
Oh spannend ja! Veel succes.
Omg tjendol
Haha dus je gaat zometeen in een soepjurk naar je schoonouders?
Veel succes (en plezier!) trouwens!
Ik vind de pita halloumi van Deli Griek echt fantastisch, en de feta dip die ze daar hebben is ook super lekker
Of The Harvest, kan je ook heel makkelijk zelf samenstellen en gezond
Of Texican, dit is echt mân comfort food. Ik vind de bowls die ze daar hebben het beste (ook vega) en ze hebben er van die kaas/jalapeño nuggets omg
Dit zijn mijn favorieten denk ik. Nu heb ik trek natuurlijk
Ik zit met mijn huisgenoot en een vriendin in het loungegedeelte van een coffeeshop. Ik blow echt sporadisch/bijna nooit dus ik ben echt super stoned nu door die walmen als dat uberhaupt kan haha. Ik voel me in ieder geval wel zo
Ik sta de hele dag al op het punt van huilen en normaal zou ik mân vriend appen maar hij is de reden :â). Moet zo werken maar heb echt geen zin.
Niks gehoord over code rood, maar zo lijkt het wel!
Komt zeker goed! Ookal zullen ze misschien even schrikken in het begin van dit leuke nieuws. Laat je nog weten hoe het ging?
Ich kom dr aan! (Nee grapje ik heb nog buikgriep )
Hier was het code : oh ga jij naar huis pretty? STOOOOORMMM. en toen code : oh ben jij net thuis pretty? ZON
Mijn koekjes zijn samengesmolten op mijn bakplaat. Nu moet ik ze los snijden. Nailed it
Heb helemaal gemist dat je zwanger bent. Gefeliciteerd!