Wat je even kwijt wilt #17

Deed mijn moeder ook altijd als ze geen zin had om te koken. Nog steeds PTSS van.

4 likes

Strongbow dark fruit is ook heel lekker :heart_eyes:

Ja! Dacht dat ik het ook wel eens in NL voorbij heb zien komen maar kan zo even op internet geen verkoopadressen vinden :frowning:

Andrélon is 1+1 in de appie en ik koop dat noooit maar ik moet echt wat aan m’n bos stro doen dus ik dacht vooruit, doe ik een keer. Betaal ik alsnog gewoon vijf !! (5!!) euro voor een shampoo en een conditioner. Daar kan ik in Duitsland 10 shampoos voor halen. Echt ziek duur :’)

Andrelon gaat je bos stro waarschijnlijk ook nie helpen (al heeft die expert lijn uit die tube wel boven verwachting gepresteerd bij mij)

11 likes

Thanks voor de reacties allemaal op het inbreukverhaal! Ik dacht dat ik me misschien aanstelde maar gelukkig vinden jullie het ook allemaal niet kunnen. Ik heb mn huisbaas geappt dat ik het niet tof vind en dat hij voortaan altijd toestemming moet vragen. Ik heb helaas zo’n draaislot aan de binnenkant, jammer want sleutels in de deur doen was een geniale tip. Maar je hebt dus ook zo’n klemding voor op je deur, morgen ga ik dat kopen en installeren zodat er tenminste niemand meer zomaar naar binnen kan als ik thuis ben.

7 likes

Nee ik verwacht ook geen wonderen maar die 60 cent shampoo doet al helemaal niks dus wie weet knapt het een klein beetje op! Ik moet er eigenlijk gewoon een stuk afknippen.

1 like

Ik gebruik wel eens kokos olie als haar masker. Het maakt het in ieder geval heel glanzend en ik heb wel eens gelezen dat het ook goed is voor haar groei als je bijv niet zoveel haar hebt.
Ik smeer het gewoon in mn haar laat het een nachtje zitten en was het sochtends uit. Het is even een klusje om het uit te spoelen, maar 1 x per week is genoeg.
Je kunt geloof ik best een grote pot voor 3 euro ofzo kopen en je kunt het ook als body lotion , face wash , make up remover gebruiken en er ook mee koken haha.

2 likes

Waaaarom heb ik al een paar dagen last van m’n stuitje. Ben niet gevallen ofzo. Wat een raadsel dit.

Slim!! Wordt je haar niet vettig dan? Of was je het meteen daarna? Ik zal eens zo’n pot halen!

Ik was het 2x grondig dan maar dsn is het wel echt eruit.
Je kan het ook voor een half uurtje of uurtje als maskertje doen. Of alleen de puntjes enzo

1 like

Als we het toch over haar hebben. Met weer heeft kammen echt geen nut

1 like

Mijn lievelingse zijn kopparberg en rekorderlig! Weet niet hoe goed het in NL te krijgen is maar zeker het proberen waard vind ik, en veel smaken :smiley:

3 likes

Ik heb ook zo’n test gedaan maar hoefde niet in een bakje te tuffen haha. Gewoon met zo’n wattenstaafje langs de binnenkant van je wangslijmvlies. En wat betreft privacy; je tekent om gematcht te worden met familieleden. Of niet, en dan krijg je alleen je ancestrygegevens.

1 like

Dankjewel, ik zal eens op onderzoek uitgaan!

1 like

Pannenkoeken gebakken :hugs::hugs:
Kei lekker en teveel. Morgen maar ontbijt en lunch met pannenkoeken :clap:

Of kun je die ook invriezen?

8 likes

@Boommm hoe gaat het met jou en de monteur?

Ja en dan kun je dr mee frisbieën

2 likes

Al 2 uur een stroomstoring hier… in het begin was het nog wel grappig, alles donker, maar nu ben ik het inmiddels wel zat.

Ook de finale van WIDM gemist hierdoor :frowning:

Wauw ja lekker vooruitzicht

3 likes