Wat je even kwijt wilt #17

Ik ben net met mijn ouders uit eten geweest en mijn vader was wat enthousiast met de wijn. Nu ligt mijn moeder op bed en mijn vader ligt in de stoel naast me te snurken. :joy:

Emetofobie

En mijn moeder heeft al meerdere keren overgegeven. En mijn emetofobie is duidelijk niet zo heftig meer als vroeger, want ik heb geen paniekaanval. Maar ik ben wel een beetje onrustig

1 like

Neh das sund, dan moet ik ze wel allemaal morgen alleen opeten :sunglasses::star_struck: jammer joh

1 like

Yessss, ik heb onze wie is de mol poule gewonnen! Bijna 100 euro in the pocket :ok_hand:t2: En dat op m’n verjaardag, beste cadeau van de dag :muscle:t2:

30 likes

Ha! Gefeliciteerd x2!

1 like

Ja beh. Ik troost mezelf met het feit dat we er eigenlijk blij mee moeten zijn: er is nog steeds een groooot neerslag tekort na de droge zomer. Dus dit is goed. En heeeel erg nodig.

3 likes

Jaaaa dit heb ik dus ook! Dan voelt mn haar zelfs met die olie erin nog droog

1 like

Komt goed <3
Ze vindt het vast leuk dat ze met een nerfje of nichtje kan gaan spelen en knuffelen :blush:

1 like

@Jauregui Hoe is het? Ik mis je :heart::heart:

2 likes

Bewoner op mijn werk heeft dit, dekbedhoes verschonen is echt een hel

1 like

Ik heb al een paar dagen met vlagen echt last van mijn darmen, zo irritant, ik durf nu vanavond niet echt de deur uit

ben dus maar tv aan het kijken

en op TLC is nu een programma: dr. pimple popper, waar ze allemaal bulten/puisten/cystes etc eraf snijden/open poppen en het is zoooo smerig maar ook echt zo bevredigend :astonished:

Wij hebben een vaste bezorger van PostNL die behoorlijk vaak bij ons aan de deur komt voor pakketjes en nu heb ik hem vorige week een keer fooi gegeven, omdat ik dacht ik een keer ergens heb gelezen dat sommige mensen dat doen? Hij komt dus vaak aan de deur bij ons, hij is altijd ontzettend aardig en ik weet dat er een hoge werkdruk voor pakketbezorgers is.

Nu kwam hij vanochtend weer een pakket brengen en hij kwam chagrijnig over???
Nu zei mijn vriend: “ja, misschien voelt ie zich beledigd omdat je hem fooi hebt gegeven. Je weet het niet he.”

En nu voel ik me schuldig?! Omg. Is het raar om een pakketbezorger fooi te geven?

Ik heb er ook eentje en vind het best wel fijn. Ik vind het iets warmer dan een normale deken maar slaap normaal echt onder de dunste deken en heb het gewoon erg snel warm. Ik word vooral snel moe als ik onder de deken ga liggen en slaap makkelijker door. Normaal was ik nog wel veel aan het nadenken in bed maar met de deken krijg ik daar veel minder kans toe omdat ik gewoon snel in slaap val.
Soms mag je de deken voor een periode testen en mag je hem terugsturen als het niks is, dat is misschien wel het proberen waard voor hem?

1 like

Ja ben er ook wel heel blij mee, want ik was vroeger echt in paniek en was toen zo bang dat ik bijvoorbeeld nooit met iemand samen zou kunnen wonen of kinderen ‘aan’ zou kunnen ofzo. En nu heb ik dat idee eigenlijk helemaal niet meer. Fijn dat het bij jou ook beter wordt!

Inmiddels zijn ze beide weer wakker en doet mams een beetje alsof ze ‘ineens’ heel misselijk was. Alsof het niet gewoon door de alcohol kwam. :joy:

3 likes

Mn infuus moest verhuizen en het lukte niet ze prikten 5 x mis en de zesde keer probeerden ze mijn dominante hand en het doet pijn. Alle lichten uit, gedesoriënteerd en nog eenzamer voel ik me nu. Typen en appen gaat echt zo moeilijk met andere hand en 1 vinger. zou vandaag naar huis mogen maar word waarschijnlijk dinsdag pas.
:tired_face:

Ah wat rot! Veel sterkte vanavond en hopelijk knap je gauw op! Kun je al proberen te slapen? Dan is het sneller morgen :yellow_heart:

1 like

Het zou niet direct in mij opkomen, maar misschien had hij gewoon een slechte dag/haast/menselijke verschijnselen die wel eens chagrijnig zijn? :wink:

3 likes

Nee mijn vriend zet eens in de zoveel tijd een fles drank voor zijn bezorger neer :joy:

2 likes

Het is best gĂȘnant om te vertellen, misschien dat je daarom niemand kent? Sinds ik er open over ben met m’n omgeving ben ik erachter gekomen dat veel anderen er last van hebben. Terwijl ik sommige mensen al jaaaren ken en het dus gewoon niet van ze wist. Bij mij is het trouwens vastgesteld ja, heb nu al 15 jaar van m’n leven aan zo’n stomme fobie verspild :stuck_out_tongue:

2 likes

ik was ook panisch voor onweer door een trauma en er is toen ptss vastgesteld. ik heb er emdr therapie voor gehad en ik ben er nu helemaal vanaf.

weet niet of er bij jou ook sprake is van een trauma? anders kan je daar misschien iets mee!

Ah ja, bedoelde ook meer kennissen enzo. Mensen die wat verder van je af staan. Ik was er zo goed als overheen maar heb sinds vorig jaar een terugval helaas. Blijft altijd een gevecht bij mij denk ik :woman_shrugging: Vooral omdat het vanuit een compleet ander trauma komt en dus meer een symptoom dan een oorzaak is

Wel goed van je dat jij je angsten zo hebt aangepakt nu!