Wat je even kwijt wilt #17

Burrata met gegrilde druiven klinkt echt zo lekkerrrr

1 like

Ik heb allemaal nare warrige dromen gehad over Michael Jackson. Ik heb vrijdag een stuk van die docu gekeken. In mijn dromen was hij ook bananenpannekoekjes voor mijn kinderen aan het maken.

1 like

Nu heb ik meteen zin in courgette met parmezaanse kaas. Klinkt lekker!

Mijn spalkje is gister aan een kant losgeraakt, kan ik morgen een ortho bellen om een afspraak te maken of moet ik me eerst inschrijven? Hoe werkt zoiets :woman_shrugging:t2:

Kan je tandarts hem niet vastzetten?

Misschien wel, het probleem is dat ik laatst verhuisd ben en nog geen nieuwe tandarts heb gefixt :grinning:

Lekker random maar ik heb gisteravond voor het eerst zelf granola gemaakt en ik heb nu al zin omdat straks te eten.

1 like

Gaan er meer mensen naar de klimaatmars vanmiddag?

1 like

Hahaha zag het ook ja! Moest even twee keer lezen

1 like

:joy::joy: ik dacht ook al ā€˜nou lekker banananpannekoekjes van MJ… Wie wil die nou?!’

1 like

Mehh ik ben ziek geworden helaas :thinking:
Vandaag dan wel tijd om het forum bij te lezen!

1 like

Er zit echt een hele mooie man met een mooie bos krullen naast mij in de trein en hij doet zó lief met zijn dochter van een jaar of 2.

Ik kan dit niet hebben, dit is te schattig :see_no_evil::see_no_evil:

7 likes

Ik zit al sinds ik wakker ben (nja sinds ik ging slapen) vol spanning ofzo. Voel me mentaal zo naar.

Ga zo denk ik even maar even naar wat woonwinkels om ff weg te zijn en de rest van de middag chillen op de bank en een huilbui voorkomen…

Pfff alweer een vliegtuig gecrashed. Vind dat zo naar

Haha wow lijkt meer een winkel dan een kast :open_mouth:

Vriend en ik hebben gister blind een bod gedaan op een droomhuis (buitenkansje) en het is zo ENG!!!

26 likes

Oeh succes!!

1 like

Een dag later maar okƩ, de cake zit in de oven:

19 likes

Hahaha vriend zei: ga weg stinkie
Ik zei (beetje hormonaal): pff dat zeg je toch niet waar slaat dat nou weer op ik stink helemaal niet ik ruik gewoon naar sport!!! (Op super verontwaardigde toon)

En toen kregen we allebei de slappe lach hahaha

5 likes

Ik werd vanochtend om 10:18 wakker omdat mn wekker niet afgegaan was. Moest om 10:00 op kantoor zijn. Was er om 10:30. :+1:t2:

10 likes