Hahaha vriend zei: ga weg stinkie
Ik zei (beetje hormonaal): pff dat zeg je toch niet waar slaat dat nou weer op ik stink helemaal niet ik ruik gewoon naar sport!!! (Op super verontwaardigde toon)
En toen kregen we allebei de slappe lach hahaha
Hahaha vriend zei: ga weg stinkie
Ik zei (beetje hormonaal): pff dat zeg je toch niet waar slaat dat nou weer op ik stink helemaal niet ik ruik gewoon naar sport!!! (Op super verontwaardigde toon)
En toen kregen we allebei de slappe lach hahaha
Ik werd vanochtend om 10:18 wakker omdat mn wekker niet afgegaan was. Moest om 10:00 op kantoor zijn. Was er om 10:30.
Ik vind het eigenlijk best een saaie designercollectie, al die hermèstassen in veel verschillende kleuren en Valentino rock studs in tig varianten. Ik mis eigenheid. Maar goed, Jamie, aangezien jij ook van de standaard spreuken bent met je âGive a woman the right pair of shoes and she can conquer the worldâ en âWhen the shoe fits, get it in every colorâ. Niet mijn smaak, veel plezier ermee.
Helaas wel ja. Ven benieuwd wat Boeing gaat doen.
Schijnt ook beetje hetzelfde scenario te zijn als die lion air.
Pfff.
Aii heel vervelend. Proberen een paracetamol te nemen en nog even te slapen? Vaak word ik dan zelf een stuk beter weer wakker daarna. Sterke hiermee!
Fotos idd en er uiteraard langs gereden en omheen gelopen (vader meegenomen om de buitenkant bouwkundig voor zover dat kan te checken). Tis echt een pareltje en we willen het ZO graag
Ja, was geweldig!
Helpt het om nog even te gaan slapen voor een paar uur? Werkt bij mij altijd!
Oh nee shit. Ik ken zulk soort katers wel, dus snap dat je hier heel erg van baalt. Hoe laat zou je anders weg moeten om op tijd te zijn? Wat bij mij altijd helpt, is toch nog even slapen (kom ik weer mee aan, sorry). Hoop echt dat je jezelf toch hopelijk snel beter gaat voelen.
Ik heb Souper Trouper van Abba in mijn hoofd maar dan een extra trage versie.
Onder de douche gaan of even een luchtje scheppen buiten helpt bij mij vaak. Hoop dat je snel weer opknapt! Balen van je concert
Ulg jaa een vriendin van me deed dit ook wel eens. Geen vriendin meer. Ik heb niks aan een sorry de volgende dag hoe kut jij je ook voelt maar een afspraak is een afspraak. En dan ben ik maar een bitch als ik daar boos om word.
Fijn dat je zus wel lief reageerde. Sterkte nog vandaag verder hiermee!
Ik ben aan het werk voor Kika en ik ben echt in shock hoe onbeschoft mensen tegen me doen. Ik kan echt wel huilen, jeetje
Mijn oma zegt net dat ik niet dik ben, maar ze noemde mn benen wel dik en dacht dat ik een maat groter was dan ik ben. En toen ik zei dat mijn figuur meer op dat van mn vaders kant lijkt zei ze: oh ja, die oma is ook vrij stevig. Ze bedoelt het niet zo, maar het komt er altijd zo lekker uit bij haar. Ze heeft zichzelf ook net gewogen en ze is een paar kilo lichter dan ik. Geen wonder ook, want ze is zoân dertig centimeter kleiner dan ik.
Gewoon doen!
Maar nee geen tijd is gewoon netjes hoor. Dat moet gewoon kunnen. Ik krijg echt verschrikkelijke dingen naar mijn hoofd geslingerd. En als ik voor de KRO-NCRV sta boeit dat me geen fuck. Maar kanker doet me gewoon veel, vooral bij kinderen, en dan komt zoiets wel binnen
Wind is zo gezellig indien je niet naar buiten hoeft!
Ik moet naar een feestje vanmiddag, maar ik zou veel liever thuis blijven en mijn zooi opruimen + schoonmaken. En een beetje series kijken.