Straatverkopers moeten ze echt verbieden ongeacht waar het voor is. Ik kan daar al jaren niet meer vriendelijk op reageren. Jij valt mij ongevraagd lastig en dan moet ik daar maar voor open staan? Nee.
Ben aan het wachten tot het wasrek van de overburen over het balkon vliegt.
Wie laat met dit weer zijn wasrek buiten staan? Ding is al van rechts naar links geschoven.
Jaa ik moet hier ook minder over mn werk posten want ik weet dat de dominante mening hier is dat straatverkopers kut en irritant zijn en ik geef je ook geen ongelijk, maar soms wil ik even mijn hart luchten. Ik sta nu gelukkig niet op straat maar ben net wat anders aan het doen maar het is niet makkelijker helaas
Niet alleen hier toch? Ik heb nog nooit iemand gehoord dat het zo leuk vond dat ergens een straatverkoper stond. Zelfs mensen die hier straatverkoper zijn geweest, zeggen dat het kut is als ze aangesproken worden
Nouja mijn moeder heeft kanker (gehad) misschien weet je dat niet maar voor mij is over kanker praten moeilijk dus de boze opmerkingen van mensen komen harder binnen. Dat wilde ik zeggen. Meer niet.
Wij hebben ook een w eber kettle. Wel eentje met zo’n ventilatie ding en een aspan eronder zodat ie super makkelijk schoon te maken is. Vriend heeft er veel onderzoek naar gedaan voordat hij m kocht en is er super blij mee.
Nee maar dat is ook niet asociaal. Daar doel ik ook helemaal niet op
Omg stop jij ook wel eens. Laat haar gewoon
Ik wil in de tuin dingen snoeien. Maar het regent.
Wil plantjes voor zaaien maar potgrond ligt natuurlijk buiten in de schuur, maar het regent.
Ik heb gisteren met m’n ex brownies gemaakt en het is echt veeeel te veel, heb de helft net aan een vriendin meegegeven en zelf een stuk gegeten en ben nu kotsmisselijk
Wat koop je voor een meisje van 9-10 jaar? Ik ben zo niet cool. Ik sta echt verloren in de winkel
Een LOL bal? Mijn nichtjes (8 en 10) zijn er gek op.
Jezus mensen moet dit?
Een leuk kinderboek? Of een bakmix om thuis koekjes te maken of zo, dat ze lekker bezig is.
Of van die strijkkraaltjes.
@Luzarl maar je staat niet op straat vandaag zei je toch? Heb je iets van telefoonversie daarvan ook ?
Zou je niet bij je werk kunnen aangeven dat je liever organisaties die met dat onderwerp te maken hebben ontloopt? Lijkt me dat er genoeg andere doelen/stichtingen zijn toch
Ja, ik moet het meenemen naar het buitenland dus boeken ed valt af. Ik weet niet eens meer wat ik deed toen ik tien was? Glitterpennen, paperchase lampjes?
Een springtouw?
Glitterpennen of van die stabilo achtige dingen vinden de meeste meisjes rond die leeftijd wel leuk denk ik. Of een knutselpakket?
Ik lig al de hele dag als zombie op de bank. Nou ga ik straks uiteten en wil eigenlijk niet veel moeite doen aan mijn outfit, mijn hoofd of mijn haar. Dus ik zit te kijken hoe ik mijn sport legging of een semi nette jogging ergens mee kan combineren hahahah
Nee deur aan deur!