Ik vond Breaking Bad niet om door te komen maar na lang ploeteren is het gelukt maar ik heb geen idee meer hoe het afliep haha
Ja die Australische is echt geweldig he!! Vooral voor dat geld! Zin in nu.
Kan die Ronald alsjeblieft weg bij RTL Boulefart?
Weet alleen antwoord op je laatste vraag, als je de back-ups verwijderd kan het nog op hun servers staan. Ik weet niet of je in Nederland werkt maar volgens de Nederlandse wetgeving mag er nooit zomaar in deze gegevens gekeken worden zonder een goede aanleiding. Volgens mij is dit zelfs nu met de Europese Privacy wetgeving geregeld maar dat is niet direct mijn vakgebied.
Als je nu alle wachtwoorden veranderd kunnen ze er volgens mij niet meer bij komen.
Klinkt als een heel griezelig bedrijf.
Wow vanuit het niks ineens onweer. Wat een raar weer vandaagš±
Ik snap dat je je er zorgen om maakt, maar nee dit mag niet. Zo lang de belangrijke werkdocumenten nu ergens anders staan opgeslagen, zou ik lekker alle oude backups verwijderen. Aan backups die teruggaan tot december 2017 heeft niemand iets, tenzij het dus is om jou (onterecht) te controleren. Het kan inderdaad wel op een server staan, maar dat is niet echt anders helaas. Weet wel dat het illegaal is als ze in jouw accounts gaan neuzen.
In deze doodskist , zijn wij dood leven wij niet meer zijn wij overleden en hebben wij het leven gelaten
Bah ja onweer, voor het eerst sinds ik alleen op mezelf woon (woonde daarvoor met 'n huisgenootje) en ik heb het er echt niet op. Vanmiddag al mān stoelen zowat van het balkon gewaaid en mān plantenbakken en windlichten kapot gelazerd. Hallo, het is zondagavond ja.
Ja natuurlijk net tegen iedereen lopen verkondigen dat het een stuk beter gaat tussen mij en mijn vriend en we hebben nu weer massive irritatie en er hangt echt een doodse stilte hier, echt gezellig.
Deze is nu ook op tv, vreselijk.
Ik heb een beetje ruzie met een vriendin⦠We proberen al weken iets af te spreken maar het lukt steeds niet. Nu wilde ze volgend weekend afspreken maar dan met kinderen. Begrijp me niet verkeerd, ik heb er zelf drie. Maar ik wil gewoon zonder (mijn en haar) kinderen met haar afspreken. Even lunchen, koffie, wijn desnoods I donāt care, als het maar zonder ge-mama is. En nu is ze dus boos op mij want ze is beledigd dat ik alleen haar uitnodig voor een date en niet haar kind
Aaarggghh I feel you!
Heb het onder mān tenen, zo naar
Ja ik begrijp het. Het is geen fijne gedachte dat iemand misschien op je prive-accounts terecht komt. Zou het alleen wel een trieste gedachte vinden dat iemand zou gaan spitten. Maar aan je verhaal over je baas te horen zou het nog wel eens zoān type kunnen zijn⦠Gelukkig ga je weg en hopelijk voel je je bij je nieuwe baan een stuk āveiligerā hierin.
Goh ja, want zonder kinderen is er geen leven meer voor te stellen. Wat flauw zeg.
@Skadi @monkeyslut dat dus inderdaad⦠Prima dat je soms even afspreekt met die hele kinderschare of dat we bijkletsen op verjaardagen ofzo. Maar echt even met mijn vriendinnen afspreken doe ik zonder mijn kinderen. Dat weet ze en dat doen we ook vaker, dus snap ook niet dat ze er nu ineens zoān drama van maakt.
Misschien zit het haar even hoog dat ze haar kinderen nergens kwijt kan? Ik zou het niet weten. Het erge is gewoon dat jij je tegenover haar moet verdedigen dat je tijd met haar door wilt brengen zonder afgeleid te raken door jullie kinderen - terwijl dat eigenlijk juist een compliment is, dat je elkaar alle aandacht wilt geven.
Hmm. Je hebt wellicht een punt mbt je eerste zin! Ga het even navragen, kan altijd nog van het weekend naar haar toe rijden als haar kinderen op bed liggen.
Als je je wachtwoorden aanpast kunnen ze nergens meer in volgens mij. Ook niet via de time machine dacht ik.
Gaat het ooit nog beter weer worden?
Zoveel plannen maar zoveel kut weer
Ik had vanmiddag een date en die was semi-steamy afgelopen, maar ik moest toen echt weg. Ik ga zo weer naar huis en dan komt ze weer naar me toe .