Een doosje van 30 stuks is ong 1-2 euro. Receptregel ± 7 euro. Eerste uitgifte ietsje duurder maar normaal ben je met een euro of 8 een maand onder de pannen. Misschien zou het wel duurder moeten zijn maar dat is een tweede.
Ik heb meer dan 45 min staan wachten in de regen en wind op een bus. Normaal rijdt die om de tien min. Elke andere bus was op tijd. Fuuuuuck deze dag
Weet iemand wanneer je je reservering van de servieszegels kunt ophalen? Duurt nu wel erg lang vind ik?
Maar: als je nu leuke spullen koopt kun je daar morgen mooi tegenaan kijken in je pyama. Win win!
Update:
Meestal annuleren ze de kleine vluchten en niet de grote intercontinentale vlucht. Dus heb hoop!
Ook met op tijd weg gaan e.d.
Once you go Limburg… you can’t leave
Heb voor het eerst 2 (!!!) gaatjes in m’n kiezen ben nu al in paniek om ze te laten boren (tandarts angst) Iemand die mij kan geruststellen? Horror verhalen mag ook dan kan ik nog afzeggen haha. Wel of niet verdoven?
(en ja ik weet ik ben een aansteller haha)
I did… gisteravond
In mijn ervaring geeft de tandarts het ook zelf wel aan als een verdoving noodzakelijk/prettig is. Ik heb 1 keer een verdoving gehad toen ik 10 was ofzo en vond het echt vreselijk.
Ik ben ook heel lang bang geweest bij de tandarts maar angsttandarts heeft bij mij goed geholpen. Het valt echt heel erg mee, ik laat het wel verdoven altijd als ik een gaatje heb. Gewoon goed aangeven dat je bang bent, waar je bang voor bent, en meestal kunnen ze ook wel even stoppen tussendoor als het echt niet meer gaat (kan je ook even van te voren vragen of dat kan?). Ik denk dat je heel opgelucht en trots bent als je het wel hebt gedaan en dan hoef je er ook niet meer tegen aan te hikken. Ik vind het echt meevallen altijd achteraf, dan vraag ik me af waarom ik zo bang was van te voren. Zet hem op, je kan het echt!
Nog meer mensen last van een maandag dipje?
@HvO @Oprah @Seal @Luzarl @pup
Thanks voor jullie reacties! Ik ben ook helemaal niet bang voor de pijn alleen meer voor de toeters en bellen eromheen en dat ik daar dan 40 minuten zo lig. De tandarts zei inderdaad ook dat het waarschijnlijk geen pijn gaat doen (dat geloofde ik sowieso niet haha) omdat het geen diepe gaatjes zijn, en dat het prima zonder verdoving kan maar als ik wil mag het ook met. Maar ik denk inderdaad dat ik zonder verdoving ga proberen aangezien de pijn niet m’n grooste angst is.
Denk dat ik van te voren ook ga zeggen dat ik angstig ben haha, gelukkig was de tandarts wel aardig en heb ik mijn eigen gaatjes mogen bewonderen
Ja echt dramatisch. Ook die reactie van May-Britt Mobach toen na dat nagelsalon artikel. Was echt precies dit:
Fijn om een medestander te hebben!
Fijn dat zij hem bespreekt! Ginny van Ginnywerkt ook zag ik!
Ik ben bij mijn vriend thuis en blijkbaar is al het water afgesloten voor een aantal uur. En die mededeling hing in het ene gebouw wel op een briefje, maar in dit gebouw niet. Ik heb nu dus 0.0 water. Ook niet meer in een flesje of de waterkoker. En ik heb dorst. Ben echt pissig.
Echt heeeeeel erg
Ik keek van die highlights van een voetbalwedstrijd met want ik ken daar iemand van dus dan vind ik het wel leuk om soms te kijken maar er is 1 zo’n stomme speler. Je zag dat hij een doelpunt maakte en vervolgens gaat hij daarna heel agressief kijken en de hele tijd naar z’n spierbal wijzen. Echt 10 keer ofzo. Waar slaat dat nou weer op. Alsof hij dat doelpunt met zijn spierbal heeft gemaakt. Zo’n kneus.