Wat je even kwijt wilt #17

De enige die in de buurt zit is juist vandaag dicht vanwege verbouwing :cry: maar ga zo inderdaad even naar een andere. Even flink wat liters inslaan.

Heel veel sterkte <3

1 like

Jaaa. Dat ik hier een beetje zit te scrollen en me aan al m’n collega’s erger zegt alweer genoeg. :sweat_smile:

2 likes

Vandaag gaat mijn nieuwe telefoonabonnement in, en ik voelde me helemaal cool met m’n abo van €2,50, tot ik bedacht dat ik nu een nieuwe simkaart heb en dus al mijn nummers kwijt ben. :rolleyes: (Staan niet in telefoongeheugen want heb een dumbphone.)

@Banananana be prepared hahaha

1 like

Omg goeie tip. Meeste heb ik op m’n Google account maar ga toch ff checken!

2 likes

Ik trap mijn week zonder vlees af met een groentekroket :heart_eyes:

14 likes

Zo heb nog maar iets van 5 make up producten over. Die ik echt vaak gebruik of net heb gekocht.
Ik had uberhaubt al niet veel meer. En zo gaan dr ook nog even wat schoenen weg. En ik heb de voorraad kast voor een groot deel opgeruimt.
Heerlak. Jammer dat het kut weer is anders kon ik nog veel meer doen.

9 likes

Ik heb een weekje vakantie gehad en nu ben ik weer echt zenuwachtig voor stage… Heb steeds zo het gevoel dat ik mij moet bewijzen.

ach. Wat heftig allemaal voor je. Veel sterkte

1 like

@Vaiana en @Maestoso gefeliciteerd!

2 likes

We hadden net herdenkingsdienst op school voor mijn overleden medestudent en het was zo fijn en mooi

21 likes

Ik heb best veel gaatjes gehad en heb een hele lieve tandarts die altijd rustig de tijd voor je neemt en steeds exact verteld wat hij gaat doen. Ik vind verdoving wel fijn behalve als ik daarna snel een presentatie moest houden omdat het rare gevoel er dan voor zorgde dat ik meer daar mee bezig was dan wat ik hoorde te doen. Boren vond ik ook altijd meevallen zelfs op de moeilijk begaanbare plaatsen in mijn mond.

1 like

Ik heb buikgriep en heb me echt in tijden niet zo slecht gevoeld, en dat ook nog eens in een enorm drukke week met veel deadlines en afspraken :pensive:

Ik vind het echt veel te leuk dat Nederland bovenaan staat nu bij de bookmakers van het songfestival.

9 likes

Ik verveel me op werk door cliƫnten die afzeggen en er zitten hier bloedirritante stagiaires bah wat hinderlijk

Ik heb net even gekeken en er is nog niks over bekend. Alles moet opnieuw gemaakt worden in China volgens mij. Dan moet het nog hierheen. Bij de andere acties duurde het ook wel een tijdje. Zodra het binnen is krijg je een mail, dus het heeft geen nut om te bellen of te vragen aan de servicebalie.

2 likes

Ik had al een slechte dag waar ik me echt NIET kon concentreren, maar nu is er sinds een half uur ook een of andere kast in het lab naast mij aan het piepen en ik word helemaal gekkkkk maar niemand weet hoe het komt/krijgt het uit.

Zit weer in een loophole hoor. Dacht ik ga even mn creditcard regelen. Kan nu niet online want er is storing en ze weten niet hoelang. Prima dan ga ik mn esta regelen. Alles ingevuld heb ik een creditcard nodig om te betalen…

Zooo moe.

1 like

Ik ben echt zo’n dramaqueen met telefoons. Mijn oude iPhone is echt aan vervanging toe omdat ik veel apps niet eens volledig kan gebruiken en de camera doet het vaak ook niet meer. Maar ik ben nogal merktrouw en een ontzettend lastig persoon. (Ooit een toestel geleend met android, maar ik kon daar niet aan wennen). Bovendien gebruik ik voor alles Apple. Helaas vind ik de prijzen echt belachelijk worden voor de dingen die je krijgt die ik niet wil (geen headphone jack, met je hoofd of vingers je telefoon kunnen unlocken, een steeds groter scherm). Ik wil gewoon een compacte iphone maar ik vind de 8 ook al gauw outdated omdat ik meestal dik 4 jaar met een telefoon doet. Dus dacht ik dan maar om een Huawei P Smart (2019) te kopen want up to date en niet duur en die phone zag er best leuk uit online dat ik de gok met Android wil wilde wagen. Vond ik die Huawai in de winkel te groot aanvoelen en de achterkant kut.

1 like