In de koelkast (geen grap, daar heb ik een keer mijn zonnebril gevonden)?
De sociëteit van de vereniging, maar het wordt nooit de sociëteit genoemd maar de zaak of de toko.
Gezond doen en mijn werk gaan niet samen.
" Doe maar een kopje tjino"
âOeeh koekjesâ
âJa tuurlijk wil ik chocolade melkâ
Ik heb regelmatig last van enorme hoofdpijn die vanuit mijn nek/schouders komt. Het lijkt op migraine, het bouwt zich gedurende een dag/aantal uur op en vervolgens word ik erg ziek, kan niet meer tegen prikkels etc. Vroeger had ik dit vaker tijdens of vlak na hele stressvolle periodes, maar nu gebeurt het vaak voor mijn gevoel âzo maarâ. Ik weet dat mijn lichaamshouding slecht is en daar probeer ik aan te werken, maar ik vind dat echt heel moeilijk. Ik vraag me ook af of het echt door die verkeerde houding komt, of door iets in mijn hersenen, of levensstijl, of misschien vanuit mijn kaken.
Hier hebben vast wel meer mensen last van. Ik zou graag horen hoe anderen hiermee omgaan/om zijn gegaan en wat voor hen heeft geholpen.
Ik ben een interview met twee jongens aan het uitwerken maar we gaan zoveel offtopic en zaten zoveel te kletsen over alles wat niks met het onderwerp te maken had. Ik moet nog 20 minuten luisteren en ik weet gewoon al dat het 15 minuten onzin is.
Grrrrr misschien ik dat dan maar proberen. Heb nu een hele zielige mail gestuurd met dat ik door familieomstandigheden op reis moest
Heb me ziek moeten melden op werk maar dat is al de 4e keer in 4 maanden. Voel me zo klote. Dit is ook al de tweede keer voor hetzelfde en ik weet dat ik er niks aan kan doen en voel me ook gewoon echt slecht met wat ik heb (lekker vaag maar ja privacy ofzo) en het gaat alleen maar slechter de laatste tijd maar toch. Gadverdamme wat haat ik dit.
Ze hebben ook crazy rich asians! Voor als je die nog niet hebt gezien. En de eerste vier afleveringen van modern family seizoen 10.
Jeej, ik heb sportbuddy gevonden (uhm ja gewoon een vriendin die allang bleek te sporten op de locatie die ik op het oog had ), dus nu kan ik mân eerste echte sportoutfit gaan kopen.
of een blauwe geest
Niet elke dag kan even goed zijn, je bent geen faal moeder en het wordt vanzelf weer morgen.
Bij dezelfde organisatie? Ik duim voor je!
Soms als ik aanât bellen ben en vervolgens ophang dan ga ik zwaaien?? Automatisme ofzo. Net werd ik gebeld in de trein dus ik zeg doei en begin te zwaaien. Die vrouw voor mij zal wel denken ik voel me heel ongemakkelijk nu haha
Meh iedere keer als ik wafels bak zijn ze de volgende dag mega slap en taai en niet te eten. Ookal verpak ik ze in een ziplockzakje. Of tupperware doos. Heb al zoveel recepten geprobeerd.
Heeft iemand misschien hĂšt wafelrecept voor wafels zoals ze horen? Of de tip om ze te bewaren?
Meteen invriezen? En dan per stuk zodat je er 1 kan pakken als je dat wilt
Omg wat een weer, net of het einde van de wereld nadert
Als er vandaag 30 mensen zijn geweest is het veelâŠ
Worden ze dan niet klef?
Omg ik wist niet dat dit bestond. Ik heb er ook meteen drie besteld! Wat erg Maar ik weet niet wat me staat.
Gefeliciteerd!!