Wat je even kwijt wilt #17

Ik vraag me bij dit soort dingen ook altijd af: ben je niet bang dat degene over wie je op je publieke Twitter klaagt dit leest?

1 like

Ik had zin in mango, dus ik die mango openmaken. Is ie rot vanbinnen :sob:

En ik voelde me al kut :cry: Heb al gedoucht, maar voel me niet veel beter

Vroeger, langer dan tien jaar geleden, zat ik al op het EGF en ik bedenk me ineens echt dingen die vroeger zo anders waren toen haha. Echt gedragsregels waren er amper waardoor er topics waren als “welke forummer vind je echt een bitch”, het topic over kissie en breezetsletjes. Mensen scholden ook gewoon tijdens ruzies en er was ook best wel vaak drama? Maar wel altijd één front als de jongens van dat bbd (zeg ik dit goed haha?) hier kwamen bashen.

Ik herinner me ook dat er soms topics werden geopend met iemand zn forumnaam en die kreeg dan een hele complimentendouche haha. Sowieso werden er te pas en te onpas nieuwe topics aangemaakt die geen reactie kregen en mensen gingen het dan uppen. Dan zag je vijf reacties en dat was dan allemaal “up, uppp, uuuuuup, upje”.

Ik herinner me ook namen van oude forummers, bijvoorbeeld Angela Toothfairy, nog supergoed. Wss omdat ik haar (en d’r blog) heel leuk vond haha.

Zo leuk om aan te denken allemaal ahha. Oke doei! Groetjes oma!

36 likes

Leeft Kissie nog? :open_mouth:

@Oprah Wow, dat je morgen alweer vertrekt! Heel gaaf en enjoyyyy. Zag dat het in Auckland iig lekker weer is :sun_behind_small_cloud:

1 like

De moderators waren er ook bijna niet inderdaad

JA! Ze is nu een heel stuk “normaler”.

1 like

@Oprah veel plezier daar! Ik kijk uit naar je avonturen!

1 like

Die laatste zin ook :rofl:

1 like

Oh, ik wil dat bord ook!

1 like

Nice ik was net aan het zoeken wat ik vanavond wilde kijken. Misschien zet ik deze ook wel aan!

1 like

Was het niet het DBB? Dutch body builders? Daar hadden we op het Girlscene forum in elk geval vaak last van. Ik vind het ook zo leuk dat je per forum ook weer soort inside joke dingen hebt, die echt helemaal niks zeggen als je niet op dat forum gezeten hebt.

2 likes

Ik heb laatst een aantal bezichtigingen gehad die allemaal 3x niks waren, maar net ben ik bij een geweest die echt perfect was gewoon. Ik zie mezelf er al helemaal wonen dus ik ga denk ik een beetje huilen als ik hij aan m’n neus voorbij gaat :cry:

3 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.