Wat je even kwijt wilt #17

Haha dit klinkt echt heel gezellig, veel plezier!

Ik krijg eters dus ik dacht ik maak wat gerechten uit simpel van ottolenghi, heb alsnog een halve dag in de keuken gestaan voor voorbereidingen, wat nou simpel

3 likes

Ohh zo leuk! Veel plezier! Jij bent ook al super vaak naar die film geweest toch?

—

En @Oprah goede reis! Ik zie je foto’s en/of vlogs graag tegemoet!

2 likes

Ik ben ook echt klaar met die stomme wind, en waar ik ook fiets, ik heb hem altijd tegen lijkt wel. Ik zag wel dat er voor volgende week zon wordt voorspeld! :+1:

2 likes

Ik las kutwijf

@June88 Gefeliciteerd, wat leuk! :blush:

1 like

Ja dit wordt mijn 5e keer!!

1 like

Ik zag dus net bliksem inslaan. :fearful::cold_sweat:

Eeeen heb geen internet en tv meer. Daar ging m’n avondje relaxed serie kijken.

Noo! Door de blikseminslag?

1 like

Ik denk het. Ik woon sinds kort op mezelf en ik woon een soort van ‘inwonend’ bij verhuurder, hospita verhuur, dus heb geen eigen modem of zo dus kan er ook niks aan veranderen. Zij moet dat dan oplossen maar ze is nu weg. :cry:

Oh ik ben zo boos. Ik kook fucking iedere dag voor mij en mijn vriend, aangezien mijn vriend later thuis is van zijn werk. Maar serieus 9 van de 10 keer en dan overdrijf ik echt niet, klaagt hij dat het vies is. Nu zeg ik dat ik dat niet leuk vind om iedere keer te horen, dat ik mijn best doe om rekening te houden met wat hij lekker vind, maar toch klaagt hij iedere dag. Dus ik zeg hem net dat hij dan eens mee kan denken wat we eten, wordt hij boos op mij omdat ik dat zeg?? Ik heb dit al meerdere keren gezegd tegen hem, maar hij blijft zo klagen iedere dag, ondankbaar jong. Ik denk serieus dat ik morgen voor mijzelf ga koken en hij moet maar zien wat hij eet, hij kookt maar lekker zelf.

4 likes

Waar kan ik een mooie weekplanner kopen? Het is een cadeautje en ik had er 1 besteld via bol maar die is wel heel klein.

Na al dat geklaag had ik hem lekker voor hem zelf laten koken. En dan iedere x als hij dan wat gekookt heeft er met een heel vies gezicht naar kijken.

19 likes

Pfff wat ondankbaar zeg. Daar zou ik niet voor koken.

1 like

Wat ontzettend ondankbaar zeg, zou inderdaad hem dan maar lekker voor zichzelf laten koken. Van zoiets zou ik ook echt heel boos worden, hoe kan je nou ook zowat alles vies vinden?? Niet je favoriet, ok, maar vies?

1 like

Ik ben heel onaardig denk ik want na 5x klagen was ik al gekapt met koken. Dan vreet je maar niet vriend

13 likes

Ik heb net mijn werkmail en agenda helemaal opgeruimd en zo efficiënt mogelijk ingericht na heb nu al zin in morgen. Lekker productief gaan werken.

1 like

@Baratheon gefeliciteerd!

1 like

Haha die tweet zag ik ook (via een reactie erop) en iedereen reageert ook zo verontwaardigd

Superveel kunnen doen vandaag, de benedenverdieping is ongeveer klaar (qua verven). Sommige muren waren knalrood dus ben blij dat het vandaag gelukt is het dekkend te verven. Helaas is de kleur heel anders op het kaartje dan op de muur en hebben we nu een behoorlijk kleurrijke muur ipv een zacht tintje. Achja :woman_shrugging: