Haha dit klinkt echt heel gezellig, veel plezier!
Ik krijg eters dus ik dacht ik maak wat gerechten uit simpel van ottolenghi, heb alsnog een halve dag in de keuken gestaan voor voorbereidingen, wat nou simpel
Haha dit klinkt echt heel gezellig, veel plezier!
Ik krijg eters dus ik dacht ik maak wat gerechten uit simpel van ottolenghi, heb alsnog een halve dag in de keuken gestaan voor voorbereidingen, wat nou simpel
Ohh zo leuk! Veel plezier! Jij bent ook al super vaak naar die film geweest toch?
â
En @Oprah goede reis! Ik zie je fotoâs en/of vlogs graag tegemoet!
Ik ben ook echt klaar met die stomme wind, en waar ik ook fiets, ik heb hem altijd tegen lijkt wel. Ik zag wel dat er voor volgende week zon wordt voorspeld!
Ik las kutwijf
Ja dit wordt mijn 5e keer!!
Ik zag dus net bliksem inslaan.
Eeeen heb geen internet en tv meer. Daar ging mân avondje relaxed serie kijken.
Noo! Door de blikseminslag?
Ik denk het. Ik woon sinds kort op mezelf en ik woon een soort van âinwonendâ bij verhuurder, hospita verhuur, dus heb geen eigen modem of zo dus kan er ook niks aan veranderen. Zij moet dat dan oplossen maar ze is nu weg.
Oh ik ben zo boos. Ik kook fucking iedere dag voor mij en mijn vriend, aangezien mijn vriend later thuis is van zijn werk. Maar serieus 9 van de 10 keer en dan overdrijf ik echt niet, klaagt hij dat het vies is. Nu zeg ik dat ik dat niet leuk vind om iedere keer te horen, dat ik mijn best doe om rekening te houden met wat hij lekker vind, maar toch klaagt hij iedere dag. Dus ik zeg hem net dat hij dan eens mee kan denken wat we eten, wordt hij boos op mij omdat ik dat zeg?? Ik heb dit al meerdere keren gezegd tegen hem, maar hij blijft zo klagen iedere dag, ondankbaar jong. Ik denk serieus dat ik morgen voor mijzelf ga koken en hij moet maar zien wat hij eet, hij kookt maar lekker zelf.
Waar kan ik een mooie weekplanner kopen? Het is een cadeautje en ik had er 1 besteld via bol maar die is wel heel klein.
Na al dat geklaag had ik hem lekker voor hem zelf laten koken. En dan iedere x als hij dan wat gekookt heeft er met een heel vies gezicht naar kijken.
Pfff wat ondankbaar zeg. Daar zou ik niet voor koken.
Wat ontzettend ondankbaar zeg, zou inderdaad hem dan maar lekker voor zichzelf laten koken. Van zoiets zou ik ook echt heel boos worden, hoe kan je nou ook zowat alles vies vinden?? Niet je favoriet, ok, maar vies?
Ik ben heel onaardig denk ik want na 5x klagen was ik al gekapt met koken. Dan vreet je maar niet vriend
Ik heb net mijn werkmail en agenda helemaal opgeruimd en zo efficiënt mogelijk ingericht na heb nu al zin in morgen. Lekker productief gaan werken.
Haha die tweet zag ik ook (via een reactie erop) en iedereen reageert ook zo verontwaardigd
Superveel kunnen doen vandaag, de benedenverdieping is ongeveer klaar (qua verven). Sommige muren waren knalrood dus ben blij dat het vandaag gelukt is het dekkend te verven. Helaas is de kleur heel anders op het kaartje dan op de muur en hebben we nu een behoorlijk kleurrijke muur ipv een zacht tintje. Achja