Dus zo zit het! Fondant klinkt beter dan playdoh waar ik aan dacht
Haha OK, krijg ik antwoord op mijn vraag “wat zijn de afmetingen van de pakketten?” “30 kilo”
Ja leuk, maar hoe groot? “0.183 m3”
Is dit bananasplit?
Ik heb waarschijnlijk een vaginale schimmelinfectie, misschien TMI, maar ik word gek van de jeuk. Durf alleen niet naar de huisarts en durf ook niet zelf zo’n zalfje te halen in de winkel. En ik weet dat super veel vrouwen weleens een schimmelinfectie hebben, maar toch vind ik het genant.
Als ex-kruidvat medewerker kan ik je verzekeren dat cassières daar écht niet op letten. Dat spul wordt elke dag verkocht, en vaak had ik amper door wat ik aan het scannen was, helemaal als het druk was. Of als je bang bent dat de cassière je herkent en denkt ‘oh dat is dat meisje met de vaginale schimmelinfectie’, je ziet zoveel klanten op een dag dat je, tenzij er iets heel opvallends gebeurt, echt geen gezichten onthoudt. Die jeuk is supervervelend dus ik zou toch gewoon zalf of zo’n capsule gaan halen!
Hier hetzelfde probleem. Ik heb mezelf er van overtuigd dat het echt vanzelf over gaat (is natuurlijk ook zo haha), maar als ik gewoon crème haal, gaat het veeel sneller over.
@Prikkelbaar nee, daar keek ik ook als eerst maar het wordt dus niet genoemd. Alleen de afmetingen van de gemonteerde meubels. En post nl geeft weer helemaal niks aan
Jullie hebben gelijk, ik ga straks wel gewoon naar de Kruidvat haha.
Nou dit @grace die kinderen hebben het vaak echt niet makkelijk en dan gaan we later als ze volwassen zijn daar ook nog lullig over doen. Misschien hoef je niet altijd te roepen dat je ooit een klas hebt overgeslagen, maar hoogbegaafd zijn definiëert gewoon hoe en wie je bent dus ik snap het ergens wel.
Maar het maakt nu toch niks meer uit? Die bus van PostNL komt toch, dat pakket wordt uitgeladen en pas daarna hoef jij te bedenken hoe het binnenkomt, daar kun je de hele dag nog over nadenken als het nodig is.
Nu paniek maken voegt niks meer toe, je kan aan het formaat niks meer veranderen en ze nemen dat pakket toch niet meer mee.
Ja dat eerste weet ik, maar dat gevoel kan ik nu helaas niet uitzetten. Ik ben nu eenmaal snel zenuwachtig, en als ik het zou weten, of dat nou positief of negatief is, hoef ik daar nu in ieder geval niet meer over na te denken
En dat tweede is dus niet helemaal waar in dit geval: als het niet past nemen ze het weer mee terug en kost het me 60 euro…
Ik ben ook een doemdenker, dat weet ik wel, maar ik vind dit vrij basic informatie als je iets bestelt, maar blijkbaar is het moeilijk want ook nog steeds geen antwoord op m’n vraag.
pff ik ben zo zo moe. Terwijl ik juist super goed en vast geslapen heb vannacht.
Inderdaad. Ik weet dan ook niet wat dan helpt, of ik wat moet eten of juist koffie moet drinken of suiker moet hebben.
Dit had ik ook! 2 koffie snel achter elkaar gedronken en nu voel ik de cafeïne tegelijk met mijn moeheid. Ook niet ideaal.
Yes heb ik laatst gehad, kan inderdaad niet, ik ben toen snel naar een winkel gegaan om het terug te brengen en toen zeiden ze niks over het feit dat ik eigenlijk te laat was
Heb bij allebei die films zitten janken
Ik ben iets kwijt waarvan ik 100% zeker weet dat het bij m’n ouders moet liggen, maar kan het echt nergens vinden. Iemand toevallig nog tips waar in het huis ik kan zoeken haha
Onder de bank? Heb een keer mijn pinpas geblokkeerd en stond op het punt om aangifte te doen toen bleek dat mijn portemonnee van tafel was gevallen en waarschijnlijk perongeluk door iemands voet onder de bank was geschoven :’) Of in een tas/broekzak/vestzak?
Onder de kapstok, onder bed, onder de bank, onder een kastje. Als het is kleins is in de gleuven van banken of stoelen. In een lade of bakje waar je normaal niet kijkt.
Yep, allergieën kunnen zich opeens ontwikkelen helaas.
Ik heb net een heel pak koek (LU scholiertjes) leeggegeten. Weet nu weer waarom ik ze eigenlijk nooit koop…