Wat je even kwijt wilt #17

Ja, alles paste! En m’n tafel staat inmiddels ook al :two_hearts: de kast laat ik nog even voor wat het is, genoeg geklust vandaag en die weegt 40 kilo haha dat kan ik niet alleen

5 likes

Hagel en tegenwind en bij de UB erachter komen dat je je fucking portemonnee thuis hebt laten liggen (met studentenpas). Oke nu mezelf bewijzen dat ik thuis ook kan studeren. en GO.

Haha jazeker wel! En toen kon ik niet meer kiezen.

1 like

Gefeliciteerd! Ga voor je duimen dat deze keer alles gewoon goed gaat! :hearts:

1 like

8 tentamens en 4 deadlines aankomende 2 weken ik ga zo maar even een pallet aan instant ramen, cassavechips en koffie inslaan🌚

7 likes

Als jullie iemand bescheiden noemen, is dat dan een compliment? Ik werd net zo genoemd (in professionele setting), maar weet nou niet zo goed of dit iets goeds is of niet :sweat_smile:

Ik zou wel wat willen wensen ja

1 like

Ik ben ook geinfluenced! Is hij fijn in het gebruik, merk je iets aan dat het minder vermoeiend is voor je ogen? Want ik zit ook naar dat computerfilter te kijken en heb ook geen sterkte.
Ik heb net de virtuele paskamer gebruikt hahaha en nou wil ik ook een bril

Iedereen aan de brilluuuhhh

@Krabsalade Ik hoop dat het wel iets verschil maakt, ik heb ook zo’n filter op mn laptop maar daar merk ik echt vrij weinig van.

2 likes

Thanks voor het opzoeken!! Misschien toch maar even me inhouden en beter over na denken haha.

Mijn huisgenoot vroeg of ik z’n risotto in de gaten wilde houden maar ik kook dus nooit en al helemaal geen risotto en ik sta nu al 20 minuten doelloos in een pan te roeren, heb geen idee wat ik aan het doen ben hahaha

8 likes

Omg ik ben echt dol op brillen maar ik heb er geen nodig… maar zon scherm bril is altijd handig :smirk::smirk:

Omg wat heb je gedaan haha

1 like

Ik bak ze nooit meteen, maar ik bewaar het deeg en bak de wafels pas als ik er een ga eten.

Zit de bril meteen goed of heb je de pootjes bij een opticien nog laten verstellen?

Ik heb geen uitzonderlijk dikke neus maar bij mij was de neusbrug VEEL te smal. 4 mm smaller dan bij de gemiddelde ace and tate. Dus ik zou even kijken of je dat ergens kunt vergelijken. Retourneren bij charlietemple kost geld namelijk.

Ik vond de bril heel flutterig aanvoelen qua kwaliteit. Heb ‘m wel met sterkte nodig, voor alleen beeldscherm had ik mss iets minder eisen gehad :stuck_out_tongue:

Ik had een barron, die is zelfs nog een fractie duurder

1 like

Totally true. Dan liever iets duurder bij ace and tate als ik dat geval de hele dag op m’n bakkes moet hebben hahaha

1 like

Ik werk 4 dagen en nu ga ik op m’n vrije dag stage lopen, omg vandaag was de eerste x en mis nu al m’n me time.
Vorig jaar werkte ik fulltime en dat vond ik wel oke, vooral het salaris, maar een dag vrij is ZO fijn :scream: en nu moet ik die dag werken, maar dan GRATIS

Dit irriteert me echt meer dan ‘t zou moeten maar ja.

Voel me sowieso echt velekehjsbsvshwk bleh, chaos in m’n huis, chaos in m’n hoofd, lange dagen, alle komende weekenden vol …

1 like

Kheb echt nooit winterdipjes enzo maar de afgelopen dagen ben ik zo mega futloos en nergens zin in. Wanneer is deze eeuwige herfst voorbij :pensive:

1 like

Wat is een Nutella-kraam?

Dankjewel voor je reactie! Ze kwam er later nog eens op terug en toen vroeg ik hoe ze dat bedoelde. En toen zei ze inderdaad dat het een leerpunt voor mij kon zijn dat ik er best mag zijn, ook mijn mening etc. Ze bedoelde het wel lief gelukkig, niet als verwijt

3 likes