Wat je even kwijt wilt #17

Heb net even een behoorlijk stuk gefiets en heb nu geen schaamlip meer over

9 likes

Nu vraag ik me af wat voor zadel jij hebt.

1 like

Wat is dat een zadel?

14 likes

Ohja dat is ook zo! Wel geinig, ik ken die dingen helemaal niet. Gaat zoiets hard?

Of gewoon de struggle van grote schaamlippen.

4 likes

Ja nou nu niet meer dus hahahaha

Nee al lange tijd nie meer gefiets en nogal hard zadel. Ben ik zo aan gewend

1 like

Mijn ouders willen zo graag dat ik weer uit huis ga dat ze me aanboden om een vloer te betalen voor het kale appartement wat me vandaag werd aangeboden :sweat_smile:

Maar no thanks

12 likes

Ik ben moe, geïrriteerd, chagarijnig, vermoeid en moe. Oja en moe😩

1 like

Ik liet net de afstandbediening in mn glas met sap vallen :+1:t2:

4 likes

Wordt bij het idee spontaan nog chagarijniger :joy:

1 like

Zo’n neusdouche gebruiken! Rhinohorn.

En ik zag dat @Otzi een tip had voor @doei, iets met Molkosan… werkte blijkbaar heel goed voor je keel!

3 likes

Denk dat ze allang blij zijn dat ze buiten spelen ipv met hun kont voor de televisie zitten en zitten te gamen :stuck_out_tongue:

5 likes

Een pakketje staat op bezorgd maar ik was helemaal niet thuis. Geen briefje in de brievenbus en de buren weten ook niets. Zo irritant… geen idee waar m’n pakketje nu is en het was best wel duur!

Mijn schoonmoeder en moeder hebben zojuist spontaan kennis gemaakt en een uur koffie gedronken. Ik ben volgens mij 10 jaar ouder geworden en 20 grijze haren rijker. Ik had altijd de utopie dit nog minimaal 5 jaar uit te stellen.

29 likes

Dat is kut. Heb je de webshop al gemaild? Zij moeten het oplossen met de verzender volgens mij.
Ik heb vorige week precies hetzelfde gehad. Gelukkig bleek het bij een appartement 8 nummers (!) verder te zijn afgeleverd en kwam de bewoner het een paar dagen later bij mij afgeven.

Leuk. Wanneer gaan jullie trouwen .

5 likes

Altijd weer lachen die beredenatie van PVV in de stemwijzer
14

17 likes

Het is vandaag gebeurd en PostNL zei dat ik drie dagen moest wachten voordat ik actie onderneem. Hoop dat één van de buren binnenkort voor de deur staat… en anders ga ik contact opnemen met de afzender. Pfff waarom doen die bezorgers niet gewoon een briefje in de bus. Zo vervelend!

Oh ik ben meestal knetter vrolijk alsof ik 24/7 stoned ben maar als ik ongesteld ben… from a 0 to a 100 reaaal quick

Lekker een douche nemen, in bed gaan liggen en wachten tot het morgen een betere dag is :kissing_heart:

1 like