Knuffel!
Vandaag weer een lekkere productieve dag gehad🎉
Ik wacht al een paar dagen op een reactie op een sollicitatie. Ben vandaag en gister wel anoniem gebeld, maar dat zou toch wel een rare manier zijn van contact opnemen? Ook geen voicemail achtergelaten ofzo, dus ga er maar even vanuit dat het niet de betreffende organisatie was. Heb nu wel echt een bijbaan nodig naast scriptie want anders kom ik echt niet rond vrees ik
Meestal als dit bij mij gebeurt ligt het bij het afhaalpunt hier in de buurt. Er zijn er hier twee dus ben de eerste keer langs allebei gegaan met de vraag of ze een pakketje op naam van x op adres y hadden. Op de een of andere manier gebeurt dit bij mij altijd met buitenlandse pakketjes trouwens. Maar je zou even kunnen opzoeken welke pakketpunten in de buurt zitten en daar even langs om het te vragen dus!
Ik heb dat 10 jaar uitgesteld. Gebeurde alleen omdat we gaan trouwen en het anders nog ongemakkelijker was. Voelde me precies zoals jij. Inmiddels zijn ze bijna best friends en heeft het wat schattigs.
Ohhh jeetje. Dan ben ik nog wel even bezig! Maar ga het sowieso doen, dankjewel voor de tip.
Ik ga dus verhuizen en nu mag ik van m’n opa voor 100 euro aan planten kopen
Hij kent me zo goed
Ben wel van plan om te gaan! Vind alleen de blinddateregels/klasse-indeling een beetje weird, hoop dat ze dat nog aanpassen. En het is best duur voor niet-studenten vind ik (en ik studeer niet meer). Waarom twijfel je?
Brievebuspakketje gekregen van de vorige bewoners. Moet me echt inhouden om het niet open te maken, hebben al zo veel spam en post van hen gekregen.
Wat lief! Doet me ook gelijk aan mijn eigen opa denken
Dat ik achteruit tegen een paaltje aanreed zag ik eerst ook niks. Tot de volgende ochtend mijn vriend zei dat ik een vette deuk in de zijkant van m bumber had. Huilen
Ik vind de reclame van Disneyland met dat kleine eendje zo zo zo schattig. Echt elke keer dat ie voorbij komt…
Jaaa ik word er verdrietig van
Ja in het begin wel maar dan komt ie zn grote held tegen en gaat de zon schijnen en dan is het leven weer mooi
Ahh dit klinkt zo lief!
pijn is zo kut he…
Is er iets anders dat helpt? Anders nu lekker naar bed gaan en proberen afleiding te zoeken en dan hopelijk lekker slapen
Lentestop? Dat wordt elke vrijdag uitgezonden toch?
Misschien Tijd voor MAX een proberen? Of (als het om actualiteiten gaat) op radio 1 iets (terug)luisteren.
Ik ben ook klaar met DWDD, Jinek/Pauw etc. Late Night is kut. Roddelprogramma’s zijn kut. BRRRR.
Ik ben in bed gaan liggen met het raam open. Ik pray dat het niet waait vannacht en dat het raam dus niet dichtklapt.
@anon39978576 alleen al om een volgende ontmoeting tussen die twee te voorkomen ga ik dus nooit trouwen. Gelukkig hebben ze geen telefoonnummers uitgewisseld. De horror.
Thank god dat Roddeldam een stad is met leuke mensen. Ik ga er graag naartoe.