Oh I feel dumb. Ik heb gewoon niet goed gekeken, zag alleen dat de laatste datum wat verder weg lag en dacht automatisch van ooh er zal wel een stop zijn. Naja misschien ga ik dan eens Nieuwe maan kijken. Ja Dwdd vind ik kut vanwege die gast die het presenteert en Late Night vond ik alleen oké met Humberto. Ik heb ook nog nooit nieuwsuur gekeken bedacht ik net dus ik ga dat morgen wel even terugkijken, en anders toch maar Jinek. Heb het (vorige maand) tot mijn nieuwjaarsvoornemen gemaakt beter op de hoogte te zijn van nieuws dus ik probeer dagelijks het nieuws te kijken en zo’n programma als aanvulling, maar na een maand heb ik wel even genoeg Jinek gezien
Ik heb er zelfs 12,50 voor betaald
Heb gedribbeld naar de supermarkt hahah, geen ging voor meter :’) Hopelijk morgen beter. Wordt al met de dag iets minder. En anders maar iets anders verzinnen, alleen bovenlichaam ofzo.
Wow, ik realiseer me dat ik me door social media soms echt kut voel? Mijn telefoon is kapot dus ik ga nu even door het leven met m’n moeders oude iPhone 4 tot ik geld heb voor een nieuwe, maar daar kun je dus geen instagramstories op bekijken bijv. Nou boeide dat me niet zoveel, vond het wel chill voor wat meer focus en kijk nu ongeveer één keer per dag via m’n laptop op insta. Maar als ik dan al die stories zie van mensen die leuke dingen aan het doen zijn terwijl ik alleen thuis zit voelt dat echt rot?! En ik voel heel veel afstand naar alles wat ik zie opeens? Ik dacht altijd dat ik daar nooit zoveel last van had, maar misschien dat ik het gewoon nu pas merk omdat ik het maar op één moment heb in plaats van gedurende de dag? Zijn er mensen die dit herkennen of ben ik gek?
Ik zit iedere week een kwartiertje bij een bepaalde vrouw in de auto maar ik vind het echt een beetje eng. Ze is al wat ouder (65 ofzo denk ik) en ze rijdt heel ongecontroleerd ofzo.
Bij een stoplicht gebeurt het regelmatig dat de auto per ongeluk achteruit rolt, ze rijdt heel schokkerig, totaal niet in het midden van de weg en ze kletst ook nog eens continu met handgebaren tegen me. Ik zit dan naast haar als ik terugpraat strak voor me te kijken in de hoop dat ze zelf ook haar ogen op de weg houdt, maar ik zie steeds dat ze haar hoofd naar mij toedraait, haar stuur loslaat en heel expressief verhalen gaat houden. We rijden dan helemaal niet meer in een rechte lijn.
Ik heb zelf geen rijbewijs dus ik weet niet wat ze precies anders zou moeten doen maar ik vind het maar niks. Ik ben echt bang dat het een keer misgaat.
Ik loop stage in het buitenland en was vorige week naar een soort van workshop gegaan met ademoefeningen en elkaars handen en armen vasthouden en na afloop een knuffel geven. Ik was zo verdrietig erna omdat ik wist dat dit de laatste knuffel is die ik krijg totdat mijn moeder me komt opzoeken over een maandje. Ik voel me heel zielig nu
Uit het raam knikkeren
Ik poste met veel regelmaat altijd op egf.
Hier lees ik alleen mee en like ik veel.
Het werkt voor mij gewoon niet lekker op de telefoon.
Hooikoorts kan de eeuwige jeuk terug krijgen.
Ik heb laatst voor het eerst een plant gekocht bij de intratuin en hij is nu al dood aan gaan. ( 2 weken) is een dypsis
Heb echt alleen maar nare dromen gehad vannacht en nu moet ik huilen
@Jetlag kan het pakketje toevallig ergens onder/achter de poort of bijvoorbeeld auto zijn gelegd? Ik had dit een paar maanden geleden precies hetzelfde. Toen kwam ik het pakketje 2 dagen later tegen bij ons in de tuin naast mijn fiets. Dus de postbezorger was gewoon achter de poort gelopen en het daar onder het afdak gezet🙄.
Ik ook, Ik ben er altijd een half uur van te voren. Ben dan altijd aan het forummen en eten!!
Als ik thuis kom gooi ik mijn tas altijd ergens neer. Nu heb ik super lang lopen zoeken waar mijn tas was. Maar voor de verandering had ik hem een keer aan de kapstok opgehangen waar die hoort.
Ik ga vandaag lekker kneuterig met m’n moeder winkelen over de grens: naar Duitse supermarkt, stukje wandelen, DM inslaan, echt zin in.
Dit is zo herkenbaar. Als ik dingen leg op de plek waar het officieel hoort ben ik het altijd kwijt.
Nieeet. Jezus! Ik heb geen poort en vuilnisbak (woon midden in het winkelcentrum) dus als die het voor de deur heeft gezet is het zéker gewoon door iemand meegenomen.
Maar in de container is wel echt bizar…
Ik word zo gek van de domme fouten die mn recruiter maakt. Qua geld maakt het me niet uit dat ik deze maand wat minder werk maar je weet dat ik aaaltijd de donderdag avond werk. En nu moet ik ineens de vrijdag ochtend…
Ohhh wat fijn dat het voor je gewerkt heeft! Maakt echt mijn dag dit! haha
Ik had laatst een beoordelingsgesprek dat heel positief was. Krijg ik nu een formulier dat ik moet ondertekenen en daar staat een soort scorelijst op.
Krijg ik een voldoende…
Boven twijfelachtig, onder goed. Waarom niet goed? Ik haat dit soort idiote beoordelingen. Voldoende is toch een 6? Ik wil helemaal geen 6 en ik heb ook echt geen 6 gepresteerd.
Heb er echt een naar gevoel over.
1800 euro afgetikt in twee maanden voor onderhoud/reparaties van mijn auto. Huilen.