Wat je even kwijt wilt #17

Hotel Monastere!

Edit: met Nespresso, zonder Rituals (wel andere fijne doucheproducten) en bijna in het centrum.

1 like

Hoef nog maar 2 kleine dingetjes re regelen voor mn reis. Pff komt zo dichtbij ga denk ik vanmiddag al mn koffer inpakken (fyi ik ga pas in mei hahah)

22 likes

Maar zou er iemand zijn die dat wel prettig vind? Ik zou er ook niet aam moeten denken. Ooit een keer gehad en dan gingen vriend of ik omstebeurt maar een rondje lopen als de ander naar toilet moest :joy:

2 likes

Gefeliciteerd! :blush:

1 like

Wat goed! Daar mag je zeker trots op zijn.

1 like

Ik ben nog niet geweest, is over paar maanden, maar ik heb de Poshoorn geboekt!

1 like

O dit is echt mijn ergste nachtmerrie

Zit te studeren en ben aan het timen hoe lang degene naast me ““pauze”” aan het houden is. We zitten op 40 minuten.

note: flink tekort aan studieplekken hier.

2 likes

Join the boos-op-collega-club! :sweat_smile:.

1 like

Neeeee, ik ga voor een winnersthesis :sunglasses:

1 like

2 likes

Hier ook flink tekort aan studieplekken, echt vervelend.

Ondertussen ben ik al sinds 9 uur hier, series aan het kijken en internetten :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:
Zo fijn als niemand je scherm kan zien. Er kwam net alleen wel een zielig stukje in mijn serie waardoor ik bijna moest huilen, gelukkig bedacht ik me op tijd dat ik niet thuis was en even mijn best moest doen het in te houden.

Het zou kunnen dat ik een uitstelprobleem heb.

4 likes

Kan ook aan de boeken die er liggen zien dat het niet iemand van m’n uni is :unamused::unamused:

Haha ik vind het prima als mensen even wat anders doen oid maar (inmiddels al) een uur een plek bezet houden door er wat boeken en artikelen op te gooien vind ik wel heel vervelend.

Hahah het is niet mijn lievelingsfilm, maar ik vind hem wel tof! Wat vind jij er niet leuk aan?

Heb je al iets gehoord?

Oh daar kan ik ook niet tegen, mensen die hier zitten terwijl ze hier niet eens studeren. Dan denk ik, dit zijn onze plekken, ga weg! Terwijl ik zelf bijna nooit op de uni studeer. En dus inderdaad zo iemand ben (@tuula). Ik ben ook een nogal hypocriet persoon.
Maar goed ik moet hier zijn om een reden, anders zou ik idd thuis zijn, kan me thuis sowieso veel beter concentreren. Ik snap niet hoe mensen dat kunnen, studeren in de ub of een café ofzo, je hoort altijd mensen praten of ‘fluisteren’ in de stilteruimte, je hoort mensen hoesten, neus ophalen, met pennen tikken etc. Ik ben al afgeleid als iemand langsloopt haha
Ik heb wel iets nuttigs gedaan trouwens, alleen niet per se voor mijn studie maar voor mijn vereniging. En op zich hou ik nu geen plek bezet, er kunnen wel mensen bij zitten hier maar op de een of andere manier gaan mensen waar ik nu zit nooit bij elkaar aan een tafel zitten, terwijl er nog wel stoelen zijn.

1 like

In Nederland heb je vaak een praktijkondersteunend psycholoog bij een huisartsenpraktijk, misschien bij jou ook wel? Dat valt bij mij gewoon onder huisartsenzorg, dus geen extra kosten (ook geen eigen risico).

Ik heb me vandaag ziekgemeld omdat ik zo’n heftige menstruatiepijn had. Had er de halve nacht van wakker gelegen, kreeg er een soort koortsaanvallen van en moest uiteindelijk huilen van de pijn, en toch voel ik me nu een aansteller dat ik me hierom heb ziekgemeld. Waarom ben ik zo? :joy:

Ik heb iemand iets in die richting horen zeggen over The Big Lebowski, maar ik houd van die film.