Ja dat herken ik! Voor mij voelt het dan echt geoorloofd om mij ziek te melden. Beterschap!
Dankjewel!
Ik ben een docu aan t kijken over carnaval in Venlo en ik vind het zo leuk, al die mensen zijn echt super geëmotioneerd als iemand die ze kennen Prins wordt, echt een happening is dat, dit wist ik allemaal niet allemaal liedjes ook, zo anders dan Brabants
Ik zie de hele tijd bij topicsuggesties staan: Aanmeldtopic voor Secret Bunny en dan denk ik elke keer: allemaal mogelijke kandidaten voor de Nepslippers van @Bunnyslippers
Ik ben vandaag vrij
Jeetje. Ik had net onenigheid met mijn collega omdat ik in zijn afwezigheid een beslissing maakte die hem niet aanstond. Toen mailde hij er dus achteraan, aan andere collega’s, dat hij het ermee oneens is. Ik stuurde hem toen bericht dat ik het vervelend vind dat hij niet als team naar buiten toe communiceert en het er wat knullig uit ziet. Krijg ik nu bericht terug dat hij vindt dat ik altijd zijn beslissingen ondermijn en dat het jammer is dat het zo gaat en explodeert. Ik wil nu zeggen dat hij me nog niet geëxplodeerd heeft gezien , maar probeer het maar professioneel te houden
.
Haha, met deze collega zou ik zeker geen onenightstand hebben .
Maar gelukkig voltrekt het zich niet via de mail maar ging hij over op whatsapp. Ik heb hem daar gezegd dat ik zelf probeer als team te communiceren en het jammer vind dat wij daarin anders handelen. Toen kreeg ik nog een aantal verwijten en heb ik erop geantwoord met: “als je de bal wil terugspelen dan mag dat maar ik heb in het vervolg liever dat als je iets dwars zit, je het gewoon meteen zegt.”. Vond dat al best netjes en goed van mijzelf en zijn antwoord was: “ik ben niet zo van het conflict.”. Ja laat maar hoor. Ik stop gewoon met praten nu. Ik hou namelijk ook niet van conflict en volgende week is hij toch op vakantie .
Ik heb zojuist heel mijn huis overhoop gehaald en toch een derde spaarkaart van de servieszegels kunnen volmaken. Net de reservering gedaan dus ik ben blij
Ik heb trouwens nog 3 losse servieszegels over. Als iemand ze wil, laat het dan even weten dan stuur ik ze op.
Ik ben moe, ik heb slecht geslapen en ook hoofdpijn. Nog steeds megaverkouden en het snot loopt constant gewoon uit mijn neus. Mijn vriend is jarig vandaag en ik heb geen cadeau want die is te laat binnen. Echt stom. Maarja vanavond wel uit eten waar ik niks van proef.
En mijn rechterwenkbrauw is mislukt. Hij lijkt nu op een dikke rups
Ik wil slapen:sob:
Deze dag gaat zooooo ontzettend langzaam. Het is rustig in de salon en ik moet nog tot 18:00u werken. Maar ik kijk zo uit naar carnaval vanaf morgen, dat de tijd nu extra langzaam lijkt te gaan.
Ik lees echt 9 van de 10 keer onenightstand i.p.v. onenigheid, zorgt inderdaad voor rare verhalen
Zijn er meiden die freelance werken en tips hebben hoe ik het beste een prijs kan bepalen? Ik heb richtlijnen gevonden, maar die prijzen liggen echt heel hoog en ik weet bijna zeker dat dat in mijn omgeving niet betaald wordt dus wil niet met die prijzen starten, maar weet ook niet waar ik dan wel moet beginnen.
Geen tips maar er is geloof ik wel een freelance/ZZP topic, kan me voorstellen dat dat soort dingen daar ook wel besproken zijn dus misschien heb je er wat aan om die eens door te lezen (niet-sarcastische smiley)
@visual zo lastig is dat he, bepalen wanneer je weer gaat werken. Dankjewel, en sterkte nog vandaag!
Dit in combinatie met dat je twee dagen ziek geweest bent en hoe je zegt dat je je nu voelt, zou ik wel een reden vinden om vandaag ook thuis te blijven. Klinkt nog niet alsof je je lekker voelt.
@August en @Leukocyten, ik zie met de zoekfunctie dat jullie onlangs een hotel hebben geboekt in Maastricht. Welke was het en beviel het?
Heeft iemand verder nog een goede hoteltip voor Maastricht? Mag best wel wat luxer
Ik heb ooit in Hotel Beaumont geslapen en dat was echt heel erg mooi! De locatie was ook perfect.
ik woon bij m’n neef en ik verdenk hem (niet in negatieve zin per se)van een fwb of iets in die richting. Hij heeft nooit echt een chick mee naar huis genomen als ik hier slaap maar ik zag laatst 2 tandenborstels in de douche liggen en hij zou eergisteren iets gaan doen maar dat kon uiteindelijk toch niet en hij slaap daarna niet thuis. Ik weet niet, ik vind het wel grappig haha.
Het ziet er perfect uit en heeft Rituals producten en Nespresso en alles, maar geen deuren tussen het slaapgedeelte en het toilet
Ik ben een gigantische doos die niet kan plassen als iemand zo dichtbij is, laat staan iemand die ik nog niet zo goed ken
Anders moet je even bellen of ze toevallig kamers hebben die dat wel hebben! Ik heb bij een hotel gewerkt waar ze op foto’s op de site hadden staan van kamers die dat niet hadden, maar sommige kamers hadden het wel.
Hahaha lief! Maar wel heerlijk SOG dus. Klinkt ook als een heerlijke ochtend, mag als je vrij bent