Wat je even kwijt wilt #17

Heb je ze :tv: :handbag: geleerd?

16 likes

Bizar ja dat ze dus wel een afkorting hebben onthouden maar niet (meer) weten waar het voor dient. :rofl:

1 like

Was ook zo blij dat we maar 1 nacht bleven. Echt, hoe bedenken ze het???

1 like

Texel is het kortste woord en ook het kortste varen vanaf het vaste land. Die is dus als eerste!

5 likes

Kan mij eigenlijk alleen herinneren dat ik op de basisschool een jaar topografie heb gehad haha.

Ik was vergeten hoe kut koorts is, tering zeg. Ik was toch even naar buiten gegaan, naar de supermarkt vlakbij gelopen omdat ik nog wat dingetjes moest halen. En toen ik weer thuis kwam zakte ik na de eerste trap (woon op de 2e verdieping) gewoon door m’n benen??? Eerst nog tegen de deur en toen zo door naar de grond. Snap nu wel waarom ik van m’n moeder nooit naar buiten mocht als ik ziek was 🤷

Hahaha, ik klink ook altijd als m’n moeder tegen zieke vriendinnen :’) Lief van je, dankjewel! Lig lekker op bed en hoef de deur verder niet uit dus komt wel goed :blush:

1 like

@Maestoso Ik kon niet meer op Texel komen. En dacht ook dat Terschelling eerst was :sob:

2 likes

vandaag:

18 likes

Kut wat irritant. Heb deze scene laatst nog gezien maar kan er niet opkomen uit welke film dit is. Wie verlost me?

1 like

Wolf of Wallstreet

1 like

Ik maak me zorgen om een vriendin. Ze zit al een hele tijd niet lekker in haar vel en heeft ook pas relatie uitgemaakt. En de laatste tijd zegt ze bijna alle afspraken af. Wil haar super graag helpen, maar weet niet zo goed hoe?
We hebben zaterdag weer afgesproken en wil haar eigenlijk zien, zelf als ze zich kut voelt. Desnoods doen we samen niks. Of is dat te pushy?

Heb je haar dat al laten weten? Ik vond het toen mijn relatie net over was en ik slecht in m’n vel zat heel fijn toen een vriendin zei; maar we hoeven niets te doen, je hoeft niet leuk te doen en desnoods zit je hier gewoon op de bank naar de tv te staren. Maar als je echt alleen wilt zijn is dat ook goed.
Vond ik echt een fijn voorstel toen!

5 likes

Ik ben vrij vandaag en super gaar maar ook super onrustig op de een of andere manier. De nieuwe baan heeft toch flink wat impact op mijn energielevel merk ik. Gelukkig ben ik nog een paar dagen vrij, hopelijk voel ik me dan fitter.

Mijn onderbuurman oefent voor The Passion op zijn muziekinstrument. Zooo hard en vaak. Heb echt zin om er iets van te zeggen maar het is midden op de dag.

1 like

Nee maar wel in de buurt van de EO :wink:

1 like

Ik zit met een andere passagier in de auto en in het uur dat we in de auto zitten (vanwege file) heeft ze nog geen 30 seconden haar mond dicht gehouden… Een keer zei ze “nu ga ik even stil zijn” om vervolgens alles te benoemen wat ze zag buiten.

6 likes

Mijn man en ik zitten gewoon samen in de badkamer te wachten op de ander, of als de een onder de douche staat of in bad zit. Ook met poepen hoor. Alleen met vegen draait de ander even om. Onze gsprekken stoppen niet omdat iemand naar het toilet moet.
Snap ook niet waarom dat niet goed voor een relatie zou zijn. Is juist hele fijn om je toiletperikelen te kunnen bespreken.

Maar wij zijn al wel heel lang samen. Weet niet wanneer we dit zijn gaan doen. In het begin had ik dit ook minder fijn gevonden.

4 likes

Vandaag was chaos. Morgen zijn we nog met minder, nog meer chaos :cry:

Wow ben echt impressed door bol… had een tweedehands boek aangeschaft dat nooit is aangekomen ook al zegt postNL van wel. Heb mn hele huis al doorzocht dus had nog eens gemaild dat ik het toch echt niet heb ontvangen en krijg zonder discussie mijn geld terug gestort!

8 likes