Wat je even kwijt wilt #17

Gad-ver-damme.
Alsof je een bakje mayo aan t leeglepelen bent

4 likes

Dit vind ik dus zo lekker, terwijl het tegelijkertijd zo vies is. Ik kies wel altijd de versie zonder vlees, Russisch ei.

7 likes

Wij eten die wel eens bij de barbecue haha

1 like

Haha laat m eens proberen het woord “Spui” uit te spreken

1 like

Ja dit is echt barbecue eten ja, en ook bij het gourmetten!

1 like

Gebraden kip, Franse kaas en geitenkaas&peper!

1 like

Frankenvoedsel. Nou ik hoop dat je zelf ook weet hoe idioot dit klinkt en nergens op slaat. Wat betreft slaatje, hier kwam ik voor het eerst mee in aanmerking toen ik bij de oma van een vriendin ging logeren. Ik vond het super geweldig. Met eitje erbij en volgens mij ook een augurk.

Dit is mijn 3e avond op rij alleen thuis en ik wil zo graag iets leuks gaan doen maar het kan niet en dat is stom. Gelukkig morgen lunchen met een vriendin. En dat dit weekend weer alleen thuis 's avonds. Bah.

1 like

Huh, je klinkt bijna persoonlijk aangevallen? Ik vond het eigenlijk wel een leuk bedachte term.

9 likes

Oooh slaatje :heart_eyes: ik hou van rundvleesslaatje maar dan niet uit zo’n klein bakje want die vind ik net iets te chemisch ofzo haha.

Liever uit een grote bak? :stuck_out_tongue:

2 likes

Haha neeee, voordat dit groter wordt gemaakt dan het is. Ik ken niet eens een frank oid. Ik vind het stom dat je zelfbedachte termen op een forum plaatst. Meer kan ik er niet over zeggen.

Hahaha ja! Zal vast niet veel beter zijn maar ik vind het qua kwaliteit net wat beter ofzo :joy: Deze vind ik het lekkerst:

Beware: slaatje

2 likes

Huh ik denk bij frankenvoedsel aan frankenstein. Dus gek voedsel gebrouwen door een gek hahah

11 likes

Het is niet bitchy bedoelt.

1 like

Ik heb pizza (no joke)

1 like

Ik wou dat ik zo snel een meme kon maken. Maar goed ik ben lui dus dit is een ander verhaal

6 likes

Als echte pro maak je dat natuurlijk zelf op een mooie schaal :sunglasses:

Beware: nogmaals slaatje

Dit hebben wij legit een keer op zo’n manier opgediend voor visite. Hoe tokkie/tatta eigenlijk :joy:

9 likes

Wow ik klikte net eens op mijn eigen account en ik heb 27 leesdagen. Ik heb dus bijna een MAAND :eek: fulltime forum gelezen :eek::eek::eek::eek:

7 likes

Hier kan ik zo mijn gezicht in duwen.

3 likes