Wat je even kwijt wilt #17

Op internet filmpjes kijken hoe verschillende apparaten werken. Dan voel je je misschien al een stuk zelfverzekerder. Oh en zo’n spierbundel om uitleg vragen, helpt ook. Vinden ze vaak leuk :+1:t4:

1 like

Niet mijn smaak maar veel plezier ermee?

25 likes

Vet kut. Avans hogeschool werkt met gmail. Nou ben ik afgestudeerd en bestaat dat account dus niet. Om de een of andere vage reden kan ik daardoor ook niet meer op mijn eigen prive gmailaccount inloggen. Ik word automatisch doorgeschakeld naar een inlogscherm van Avans en dat krijg ik met geen mogelijkheid weg. Toen ik nog studeerde kon ik als ik ingelogd was bij Avans, in de mailbox zelf schakelen tussen dat account en die van mij prive. Maarja omdat ik ben afgestudeerd kan ik niet inloggen bij Avans en omdat ie wel automatisch dat scherm geeft kan ik dus ook niks meer met mijn prive account

Ja moet zo;n filmpje er echt bij hebben haha. Het liefste zou ik willen dat iemand het voordoet en ik het direct kan nadoen :stuck_out_tongue: . Ik kan echt heel onhandig zijn en denk te belanden op zo’n filmpje op social media van iemand die een oefening TOTAAL verkeerd uitoefent. Vragen aan een spierbundel zou ik ook eng vinden hahah.
Nou zo te merken vind ik de sportschool een spannende omgeving :’) Misschien kan ik die gast die nu toch al weet dat ik zijn Facebook heb lopen stalken om hulp vragen. Moet ik niet weer van een apparaat aflazeren (zie het ongemakkelijke momenten topic)

Ik heb afgekeken bij collega’s. Dus het wordt meestal zoiets als: wat een geluk! Geniet ervan samen.

Maar ja, iedereen weet meteen dat ik uit mijn nek lul en dat ik zoiets niet zelf zou verzinnen. The struggle. :joy:

1 like

Snap ik, dat is ook best intimiderend toch! Wat @Lula zegt inderdaad, filmpjes kijken! En ik weet niet bij wat voor sportschool je zit, maar de mensen die er bij ons werken willen ook altijd helpen als ze tijd hebben! Of anders met een vriend of vriendin, dan kan je elkaar een beetje helpen en instrueren waar nodig. Mocht je in de buurt van de hofstad wonen wil ik je wel een keer een roeiclinicje geven - m’n favo apparaat maar ik roei dan ook al heel lang. Met de andere apparaten ben ik ook nog lerende dus dat durf ik niet aan :stuck_out_tongue:

2 likes

image

8 likes

Hahahaha mijn vriend kijkt Feyenoord - Ajax en hij gaat helemaal los, ik moet echt mijn lach inhouden. JA SCHIET DAN! JEZUS wat kan je wel! Nu is hij boos weggelopen vanwege het onterechte doelpunt voor Ajax

Hij zit ook met Olli op schoot omdat dat geluk brengt

8 likes

Hier, hele database aan filmpjes!

3 likes

Slaap lekker! Ik vind dat soort dingen ook lastig en ik heb zelf twee kinderen en ik zou zelf daarom nu altijd het woord genieten vermijden. Iets in de trant van gefeliciteerd en ik wens jullie een fijne kraamtijd.

2 likes

Ik ben maar op bed gaan liggen, wat een dramaaaaaaqueen is die vent van mij. Ben benieuwd hoe gezellig die is zo haha

1 like

Hahaaaa Feye-neeeeerds :partying_face:

Ik krijg dat niet uit mijn strot hoor. Het is overigens een heel lief stel en ze hebben er jaren over gedaan om zwanger te raken/blijven dus het is ze enorm gegund. Maar ja, ‘gefeliciteerd met je baby, sorry voor je vagina’ is misschien te risky (hoewel ik wel denk dat ze erom zouden lachen).

9 likes

‘goed gewerkt, pik’

2 likes

Ik zet er meestal neer: geniet van deze bijzondere tijd. En als er al dingen tegen zitten dan: probeer te genieten van deze bijzondere tijd.

GENIETEN ZULLEN JULLIE!!! :triumph::triumph::triumph:

16 likes

Ik hoop dat mijn vriendinnen dat bij mij er gewoon opzetten hahaha heerlijk

2 likes

Maak een geluidsopname zodat wij mee kunnen genieten! Die van de vriend van @Musa was erg vermakelijk weet ik nog :smiley:

5 likes

Werkt het misschien als je je internetpagina incognito doet? Dan logt -ie als het goed is niet automatisch in

2 likes

Kaartje omdraaien, erop zetten: je leven staat op z’n kop… Maar wat een geluk. Van harte.

:sunglasses:

12 likes

Dit is babykaarten voor gevordenen :flushed:

8 likes