Wat je even kwijt wilt #17

Wij gaan ook gewoon naar de wc in elkaars bijzijn. Vind het juist fijn dat dat gewoon kan in onze relatie. Alleen als ik een tampon moet wisselen doe ik de deur ff dicht, haha

1 like

Ik moest meteen aan het forum denken, hadden we hier niet ook iemand die Peter R. de Vries wel zag zitten?

17 likes

Haha o ja! Ik dacht heel even @Zemraluani maar volgens mij had zij juist weer Gert van Samson als crush.

2 likes

Dankje!!! Ff duidelijk maken dat ik geen special snowflake ben want Gert is best een standaard crush. Peter R. De Vries was Essie op EGF, geen idee of ze hier nog zit.

7 likes

Van sommige uitspraken weet ik inmiddels niet meer of het forum gezegdes zijn of gewoon reguliere gezegdes. Zo ook de special snowflake. Maar ik las laatst dat dode cavia en scheve tampon hier zijn geĂŻntroduceerd. Dus ik vraag me af of er nog meer dingen zijn waar ik al zo aan ben gewend dat ik vergeten ben dat het forum dingen zijn en geen echteleven-dingen :stuck_out_tongue:

2 likes

Een standaard crush in Studio 100 of ook daarbuiten?

(Ik heb nog nooit iemand over Gert gehoord namelijk?!)

4 likes

Haha, kijk maar uit dat je ‘vuile bitch’ niet in het echte leven gaat gebruiken!

Special snowflake ken ik wel via het forum, maar is hier niet bedacht.

Eigenlijk zouden we hier een lijstje van moeten maken met forumuitspraken, volgens mij zijn het er echt heel veel.

3 likes

Erbarme dich.

De arme stakker is zich waarschijnlijk niet bewust van het leed dat hij anderen brengt.

1 like

Ik laat mijn snor eens in de 3/4 weken weghalen maar ik kan niet wennen aan de pijn. Ik zit elke keer in mijn eigen handen te knijpen en te wensen dat het snel voorbij is.

1 like

Is wel een goede om te zeggen ja! Ga het opperen.

Oh ik haat mensen die geen minuut hun klep kunnen houden zĂł erg.
En als je dan niet meer reageert gaan ze gewoon hardop alles benoemen inderdaad of ‘hmm had ik nou zakdoekjes in mijn tas? even kijken hoor
 even mijn tas openritsen, hier? nee, hmm, nee zo te zien niet. Nou vervelend’ enz enz enz. :confused:

8 likes

Wat lief dat je het vraagt! Nog niet helaas
 de sluitingsdatum van de vacature is nu een week geleden. Het is wel een grote (overheids)organisatie, dus binnen welke termijn zou het acceptabel zijn om er achteraan te bellen/mailen?

1 like

Een man in de trein kijkt de hele tijd naar me dus ik heb net enigszins suggestief een banaan opgegeten en er mijn vingers bij afgelikt. Hoop dat hij ervan heeft genoten.

41 likes

Ik heb vandaag getekend voor mijn nieuwe baan as maandag en vanmiddag mijn nieuwe auto opgehaald met mijn vader. Ik ben oprecht heel blij maar ook zo intens moe en gespannen van alles wat afgelopen maand gebeurd is en wat er nog allemaal gaat komen.
Ik was net bij mijn ouders en ze helpen me zo veel en zo goed en toch val ik dan weer uit en heb ik zoveel spijt daarvan dat ik wel kan janken.
Vanavond ook mijn eerste spinningles in een sportschool waar ik ook mega zenuwachtig voor ben. Helpt ook niet mee

22 likes

Een nieuwe baan is ook ontzettend spannend en een nieuwe auto kopen is ook heel erg spannen. Ik denk dat je ouders wel begrijpen dat de emoties je een beetje hoog zitten. En als je er echt heel erg rot over voelt kun je ze natuurlijk vanavond nog even bellen om je excuses aan te bieden. Ik merk dat dit voor mij altijd wel helpt en 9 van de 10 keer zeggen mijn ouders dat ze niet eens door hadden dat ik meer geprikkeld was dan normaal. Heelveel plezier met je spinningles, als je eenmaal bezig bent zul je de zenuwen vast vergeten!

1 like

Debk dat jouw ouders je door en door kennen en ze hsel goed weten dat deze tijd voor jou heel spannend was/gaat zijn.
Geniet nog maar even van je laatste dagen rust en dan lekker een nieuwe start.

1 like

Volgens mij kan je hier voicememo’s plaatsen maar geen idee hoe. Ik probeer iemand die native engels/Frans spreekt, inmiddels ook goed Italiaans en Duits spreekt het Nederlandse woord “uit” te leren. Hij snapt precies wat het betekent maar telkens is de uitspraak verkeerd. Gewoon keer op keer. :joy::rofl: Het is zo grappig. Het is out/aut telkens en hij wordt helemaal gek. Hahahaah

3 likes

Hetzelfde als een foto upload! Op dat upload pijltje alleen dan kiezen voor bladeren. En dan kun je alle bestanden van je telefoon zien. (Of zo werkt het bij mij althans). Succes met ‘uit’ haha.

1 like

Ik ben net gewoon op de bank geploft :heart_eyes:
Vanmorgen 7 uur stond de bezorger aan de deur om te bank te leveren :smile:
Nog een dagje werken en dan ga ik de hele week genieten daarvan :heart_eyes:

21 likes

Kan ik je bank ergens bewonderen?

1 like