Wat je even kwijt wilt #17

Jongens wat een chill weekend, heb mezelf vrij gesteld van studie en wat een vrije tijd heb je dan opeens haha. Zit nu vrijwillig in het zonnetje toch een en ander te lezen aan studie en vind het niet eens erg

5 likes

Nou ik kan ook het voorin in een ambulance zitten van mā€™n bucketlist afstrepen. Wat een leuke dag hiep hoi not

Wie was er ook alweer naar ASOT geweest? Omg ik luister nu die live sets gvd was ik daar maar. Geweldig!! Ik hoor nu al ram - ramsterdam van Jorn van deynhoven.

2 likes

Wat je zegt ben je zelf

Ik heb een vraagje over Marktplaats. Ik heb een bureaustoel te koop staan en omdat ik al een paar dagen geen nieuwe biedingen had ontvingen, heb ik vandaag contact opgenomen met de hoogste bieder en aangegeven dat ik zijn bod accepteerde. Ik heb toen mijn globale adres gegeven zodat hij kon kijken wanneer hij de stoel kon ophalen, maar hij heeft daar verder niet meer op gereageerd. Ik heb dat verder niet vermeld bij de advertentie of die gesloten (kan dat? eerste keer dat ik iets verkoop) en nu heb ik net een hoger bod ontvangen van iemand die aangeeft de stoel vandaag al te kunnen ophalen. Kan ik dat bod alsnog accepteren? Ik heb geen idee wat de Marktplaats-etiquetten zijn hierin :ninja:

Het is niet zo netjes maar als die andere persoon niks laat weten en nog niet heeft betaald zou ik t gewoon doen

3 likes

Iemand noemde me gisteravond dik/aangekomen en hier zit ik veel meer mee dan ik had verwacht van mezelf? Ik weet zelf dat ik niet dik ben maar toch een klote opmerking. Hij noemde het ook echt ā€œzonde want ik heb een mooi gezichtjeā€.

Als je vandaag contact met hem hebt gehad vind ik het wel een beetje lullig om nu gelijk een ander bod te accepteren.

1 like

Wat een kutopmerking.

Misschien had je terug moeten zeggen: ā€˜Wat jammer dat jij zoā€™n lul bent, zonde, want je hebt zoā€™n mooi gezichtje.ā€™

14 likes

Echt een kutopmerking, waarom bedenk je dat om zoiets te zeggen? Ik zeg toch ook niet tegen hem: jezus wat heb jij eigenlijk een lelijke kop zeg. Zonde van dat mooie lichaam!

1 like

Ik ben dan iemand die roept: gelukkig kan ik wat aan mijn uiterlijk doen, maar dat kut karakter van jou is niet meer te fixen.

Om vervolgens tering sassy weg te lopen

10 likes

Ja, echt!

1 like

What is wrong with me?
Rustige zondag, niks intensiefs. Toch moe en een uur geslapen midden op de dag.:sweat_smile:
Was wel ff lekker, dat wel.

1 like

Jongensā€¦ ik weet dat (volgens mij op het oude egf) het wel eens ging over ā€˜verliefdheid is een toverbalā€™. Dusseeehhh bij dezen: http://www.upcoming.nl/m/desi/26033/hoe-goed-ken-jij-de-tekst-van-verliefdheid-is-een-toverbal

4 likes

Ik ben the urbz aan het spelen, zo leuk dit.

5 likes

Ik heb zin om een dutje te doen en mn wekker op 2020 te zetten

2 likes

5/7, valt me toch tegenšŸ¤Ŗ

1 like

Ik ben hachee aan het maken en het staat nu al anderhalf uur te sudderen en mā€™n hele huis ruikt ZO lekker

12 likes

Heb echt zin in een milkshake maar er zitten hier in mijn minidorp twee friettenten en bij een bestelde ik laatst een milkshake maar die hadden ze nu (nog) niet. Twijfel of ik naar die andere ga rijden, is echt maar 2 minuten, maar stel dat ze daar ook geen milkshakes hebben haha ik hoef verder niets heb al gegeten namelijk.

Misschien kun je er een wandeling van maken? Heb je meteen wat stappen gezet en het is best lekker buiten!

1 like