Wat je even kwijt wilt #17

Voor het eerst mijn leven ga ik (volgens papa) “normaal” eten maken. Avg dus: mijn versie, sla met tomaat, vis en ovenfriet :sweat_smile:
Ik reken het goed.
Wish me luck :see_no_evil:

10 likes

Omg ik kom thuis en er liggen ineens zeeuwse bolussen, zooo lekker. Ik heb dit weekend al mega erg lopen vreten dus dit is een goede afsluiter.

10 likes

Kan jij!!

@Vaiana You okay? :kissing_heart:

1 like

Jaaa zo lekker, enjoy!

1 like

Jeetje wat is rtl toch slecht. Maken ze een programma met die kees van de spek die mensen “oppakt” die dingen doen die niet mogen. Zo obtmaskerd hij mensen die dealen in bedreigde diersoorten. En ze zeggen alsof het de normaalste zaak ooit is “Zo at hij tijgervlees” PARDON?? Zo van jaa jullie zijn slecht bezig hoor , maar eerst even proeven van het tijgervlees want het lijkt me wel cool om te kunnen zeggen dat ik dat gegeten heb.

Zeg dat maar tegen de Titanic

50 likes

Ik ben snotverkouden, keelpijn, hoest alles aan elkaar en voel me behoorlijk futloos, maaar ik heb geen koorts. Ziekmelden voor morgen, of niet (heb wel patiëntcontact, maar niet met een kwetsbare doelgroep)? Vind dat altijd zo lastig inschatten, maar ben daarin vaak wel te hard voor mezelf. Kan morgen natuurlijk wel afwachten, maar hoe eerder een vervanger geregeld is, hoe beter.

  • Niet zo aanstellen, gewoon gaan werken
  • Lekker in bed blijven liggen

0 stemmers

Ja normaalgesproken zou ik me pas ziek melden als ik echt koorts heb, is gewoon een soort ongeschreven regel in mn hoofd, maar moet er momenteel echt niet aan denken om morgen gesprekken te moeten voeren met mensen… zo lastig altijd!

Hoe makkelijk ben je vervangbaar? Ik zou me bij een fikse verkoudheid nog niet ziek melden, maar dat is ook omdat ik weet dat er elke dag in ons team maar 2 mensen vrij zijn en we allemaal al teveel uren maken en dan dus 1 van die 2 mensen op z’n schaarse vrije dag moet komen werken voor mij.

Ik drukte per ongeluk! Ik zou gewoon in bed blijven!

Ik vond het dus echt kut dat je bij de NS overlast in de trein alleen via twitter kunt melden. Er worden hier nu serieus mensen lastig gevallen in mijn coupé en ik heb dus geen twitter maar wil dit dus wel melden. Kutzooi

Volgens mij heb ik @Booklover hier ooit zien posten dat je naar een bepaald nummer kunt bellen en dan het treinstelnummer kunt doorgeven…? Ik heb alleen geen idee welk nummer, en ik twijfel nu ook of het wel klopt wat ik heb onthouden.

Moet ik t doen voor je?

Ik heb dus een nieuwe laptop en ik zit heel de dag het batterijvermogen te checken, hahaha

Is lief van je! Maar een vriend heeft het al voor me gedaan!

1 like

Gelukkig!

1 like

Update: het smaakte goed :heart_eyes:
De vis was alleen 10 minuten eerder klaar dan de frietjes, tijdsplanning kan nog aan gewerkt worden :joy:

2 likes

Troost je, ik ben al 10 jaar uit huis en nog steeds slecht met tijdsplanning en koken!

4 likes

Mijn vriend en ik hebben gisteravond Mcdonalds gehaald, vanmiddag hadden we Subway laten bezorgen en nu is de sushi onderweg. Dit gaat echt te ver :sweat_smile:.

17 likes

Haha, zie ik bij mij ook gebeuren. Maar ach, heb gegeten. T was lekker en gezond (op de frietjes na).

1 like