Wat je even kwijt wilt #18

Ja je hebt helemaal gelijk. Ik kijk mijn aflevering the Americans af, ga zo even naar het zwembad en wellicht dat ik zaterdag nog wat doe, want extra verlofdagen is ook wel lekker

1 like

Heel interessant dit!!!
Love nieuwe dingen leren hier.

2 likes

Goede spreektbeurt!! :ok_hand:t2:

1 like

Thanks voor je uitleg! Het maakt die berichtgeving duidelijker!

Wel bijzonder dan, dat 650 mensen over allerlei kwesties individueel mogen stemmen, terwijl er toch eigenlijk van ze wordt verwacht dat ze de partij volgen.

1 like

Grrrā€¦ een collega heeft een mail gestuurd naar o.a. mij, waarin ze wat aangaf maar op een hele respectloze manier.
Ze is de laatste tijd erg ā€œdrukā€ en vind dat ze ā€œte veel doetā€.
Begrijp ik helemaal, maar ze is altijd behoorlijk snauwerig en onaardig in haar omgang.

Nu mag ik van mijn baas er dus niks over zeggen, omdat ze niet lekker in haar vel zit.

Bah, begrijp ik helemaal hoor, maar waarom moet je dan zo kortaf en snauwerig doen :thinking:

En op dezelfde manier terug mailen mag ook niet zeker? :sweat_smile::joy:

1 like

Ah nee, waarom? Als je dan zoveel geld aan een horloge uit gaat geven, doe dan een echt mooie in plaats van zoā€™n patserdingā€¦ Breitling en Omega hebben ook hele mooie modellen. Of IWC, dat is denk ik wel mijn fave.

Nee, stel je voor dat je iemand voor t hoofd stoot :roll_eyes:

Ik had de mail in gedachten al klaar, maar helaas is dat niet aan mij om te vermelden :unamused:

1 like

Wow ik was echt even in de war door je plaatje :sweat_smile:

1 like

Itā€™s a panda bro!!!

1 like

Zal m veranderen, jij was eerst

Ik vind Keuringsdienst van Waarde zoā€™n kloteprogramma (ā€˜een super bewerkt product is misschien wel niet een puur authentiek eetwaar?? WE BELLEN HET TELEFOONNUMMER OP DE ACHTERKANT VAN DE VERPAKKING OM VERHAAL TE HALEN!! O daar zit een ongeĆÆnteresseerde callcenter medewerker die geen vragen kan beantwoorden? Jeetje wat een schande!!ā€™) maar mijn vriend houdt van alle ouwe lullen zeikdingen dus die wil het altijd kijken :sob::sob:. Zit ie op de bank te gniffelen over dat er geen echte kaas op diepvriespizza zit ofzo.

26 likes

Muhaha vriend en ik zijn net naar Captain Marvel geweest en na Marvelfilms komen altijd mid-credit nog stukjes film. Mijn vriend dacht niet dat er post-credit ook nog wat zou komen dus hadden we een wedje gelegd. Als ik win gingen we weer vega eten (hij heeft het er moeilijk mee) en anders mocht hij kiezen wat we gingen eten. Maar ik had hier al gelezen dat er een post-credit scene was muhaha en nu hebben we lekker weer vega gegeten :muscle: voel me een beetje slecht maar boeie haha

35 likes

Maak het Jersey Shore en we hebben een deal.

1 like

Als ik het goed begrijp heeft jouw vriend nu 2 buiten vrouwen

3 likes

NO DEAL

2 likes

@Krabsalade ik begrijp dat er nog maar 1 buiten vrouw is. Moet ik die koffie nou wel of niet meenemen

1 like

Niet slecht voelen. Als je na al die films het nog steeds niet snapt dat er zoveel scenes zijn, verdien je dit gewoon hahaha

1 like

ƉƩn keer was de bombshell ontdekking dat Bertoli reclames werden opgenomen in Spanje en dat die snoezige oude vrouwtjes dus helemaal geen echte Italiaanse Nonnas waren!! Omg koop het nooit meer sindsdien.

23 likes

Komt mijn Milka chocolade nog wel van paarse koeien? IS ANYTHING REAL ANYMORE?

24 likes