Wat je even kwijt wilt #18

Als ik een vriendin app met de vraag wanneer ze af wilt spreken dan stuurt zij mij altijd terug -naam vriend- is mijn agenda, dus ik kan het vanavond laten weten. Waaaaarom houdt haar vriend haar agenda bij? Of deel een agenda via Google…

Ik heb de aflevering over Milka Koeien niet gezien, maar die koeien van La Vache Qui Rit waren dus gewoon bloedchagrijnige wijven allemaal, geen lach te bespeuren daar.

15 likes

Bij ons is het andersom, ik ben de agenda, de secretaresse en de bedrijfsleider

4 likes

vind mezelf even zo zielig, goh lang geleden dat ik me zo rusteloos heb gevoeld

1 like

Is het bedrijf groot genoeg om een HR afdeling te hebben? Anders zou ik daar contact mee opnemen.
Het is niet normaal dat je collega je respectloos bejegent, ongeacht hoe zij zich voelen. Jouw gevoelens zijn net zo belangrijk als die van jouw collega.

1 like

ik heb volgens mij een lichte hersenschudding. ben vanmiddag ergens keihard tegenaan geknald en heb zo’n hoofdpijn nu en kan echt geen fel licht verdragen :disappointed:

Is wel een idee,
Het is niet alleen bij mij gelukkig, ze is altijd kortaf, zeurderig en onaardig.

Maar er is ook niet echt iemand die er wat van zegt dus ik dacht ik trek Mn bek ff open, maar nee

Misselijk?

Hahahah

1 like

Lief, dankjewel!
Fijn dat het bij jou helpt :kissing_heart:

1 like

Ik ben ook net weer begonnen! Is juist hartstikke goed en een teken dat je je welzijn serieus neemt, als je hulp zoekt :slight_smile:

2 likes

Ja geen idee… Ik vind ze wel mooi maar ik vind het voor welk horloge dan ook erg veel geld :dizzy_face:

Ik heb net gebodypumpt hahaha hilarisch.

5 likes

misselijk niet echt, wel zo’n weeiig gevoel EN geen eetlust. en duizelig blegh

FUCK YOU KINDERSLOT OP HOESTDRANK :triumph:

9 likes

Even naar de HAP,
Bij hersenschudding of eventuele hersenschudding altijd even laten nakijken!

1 like

ik woon in een klein dorpje in het buitenland, geen HAP in de buurt. alleen de echte nooddienst maar dat vind ik een beetje overdreven? zet wel om de 3 uur de wekker vannacht. bedankt voor je bezorgdheid :kissing_heart:

Dan iig morgen even naar de huisarts, en het goed in de gaten houden.

Dat sowieso. Maar als hij het heeft. En Rolex is wel echt een investering, die krengen zijn tweedehands vaak duurder dan nieuw. Dus hij kan hem over een paar jaar weer verkopen en dan van zijn winst een echt mooi horloge kopen :smile:

Ik vind dat zo intimiderend, sowieso al die groepslessen, vond Zumba doodeng.