Wat je even kwijt wilt #18

Ik snap gewoon niet zo waarom. Waarom?? Ik heb nog nooit gehad dat ik seks had en dacht: wauw, ik wou dat ze naar bubblegum smaakte

Ja klopt! Ik zit op de GD dus hier echo’de het ook heel raar door. Komt ook door de wind denk ik hoor.

@SpeedOfSound voor een beter klimaat(akkoord)

Er op kauwen :sob::sob:

Echt belachelijk wtf :confused: Ik vroeg mijn vriend een paar dagen geleden of hij inlegkruisjes wilde meenemen, zonder poespas en zo simpel mogelijk. Die arme schat had ontzettend zijn best gedaan en nog heel bewust een doosje met overduidelijk geparfumeerde inlegkruisjes laten staan (hij kan zich daar als man ook echt over opwinden, heel leuk vind ik dat van hem). Maar helaas kwam hij toch thuis met een doosje geparfumeerde maar het stond er gewoon echt supersneaky en verstopt op vermeld? Vet lullig. Als ik ze googel zie ik ook dat de verpakking is aangepast, voorheen stond er wel pontificaal op de verpakking dat ze geparfumeerd waren, en dat is er blijkbaar afgehaald, whyyy? Moeten vrouwen stiekem een geparfumeerde doos krijgen? Het parfumdooscomplot? Doe eens normaal zeg, heb je weleens een balzak geroken op een warme zomerdag.

Ja :joy:

:rofl:

Heb je er toen een geparfurmeerd inlegkruisje op geplakt?

Oei, lastige situatie ja haha. Maar is het noodzakelijk om elke week naar je ouders te gaan dan? Denk dat zij ook wel snappen dat deze stage nu even prioriteit is toch?

Heb mn laptop al twee keer opnieuw opgestart, maar ik heb constant dat internetpagina’s zulke rare letters geven. Onmogelijk om nu aan mn verslag te gaan werken aregh. Ik werk namelijk in google docs.

Foto

image

kun je het kopieëren en in word plakken?

Dat zorgt er toch niet voor dat je collega’s niet voorbij komen? Alleen dat ze je niet letterlijk zien Tinderen/swipen.

Ja denk hetwel, maar dat wordt wel lastig. Vind het juist zo fijn werken in google docs :frowning: Maar als dit probleem blijft, heb ikn atuuurlijk geen keuze

article-2034933-0DC324AC00000578-990_224x303

Heb er zo eentje aangehangen. De geur van eikeltjes.

Ik ben vandaag op werk heel hard in mijn vinger gebeten door een bewoner. Ze kan er niks aan doen (klinkt gek, maar is echt zo). Het bloedde en is dik en blauw en doet ontzettend zeer, maar ik ben zo verdrietig dat die vrouw er niks aan kan doen en me toch zo hard heeft gebeten :frowning:

Hahah nee klopt, dat bedacht ik later ook. Ik heb zelf nooit in de plaats gewerkt als waar ik woon toen ik Tinder had dus vandaar mijn kronkel.

Ik was met een vriendin laatst die songfestival video van Duncan Laurens aan het kijken, waarin hij naakt is. En wij zitten al anderhalve minuut naar die gast zijn reet te kijken bekant en ik had nog totaal geen muziek gehoord. Dus ik zeg van:’ hoe kan dit nou man? We zijn al halverwege de video en hij heeft nog niks gezongen!’. Dus wij verward naar de instellingen kijken. Stond het geluid uit :joy:.

(ongevraagd advies incoming) misschien kun je hier het beste even mee naar de dokter gaan? Ook bij mensen is er een kans op tetanus

Ja, I know. Heb gelukkig een jaar of 3 geleden nog een prik gehad, dus is nu gelukkig niet nodig. Toch bedankt!

Ah gelukkig maar! Wel rot dat het zo’n zeer doet. Hoe kwam het dat ze je ineens beet? Of kun je daar niets over zeggen

Dan alsnog kun je collega’s tegenkomen als de app even contact maakt als je in andere omgeving bent.