Wat je even kwijt wilt #18

Ik moet vandaag wat dingen doen voor het werk en eigenlijk wil ik helemaal niks doen en gewoon op bed liggen. Anderzijds is het ook goed dat ik dingen onderneem…

@Lentex gefeliciteerd!


Ik hou van Utrecht Centraal tijdens Comic Con. Heb er zelf niks mee maar ik heb net een kwartier mensen zitten kijken en heb me kostelijk vermaakt.

21 likes

Wat rot @Evi-lena, sterkte!

1 like

Klein geluk deze ochtend hoor. Ik ging koffie halen en toen kwamen de amandelcroissants net uit de oven. Nu heb ik een heerlijke cappuccino en een nog warme knapperige amandelcroissant :heart_eyes:.

25 likes

Zoekt iemand hier nog kaartjes voor John Mayer 10 oktober? Heb 2 staanplaatsen over.
Gewoon tegen kostprijs uiteraard.

1 like

@Lentex Gefeliciteerd!

1 like

@Lentex maak er een leuke dag van maar dat gaat zo te zien wel lukken :slight_smile:

3 likes

Wie kent dit spel nog van Halloween 2016? Heb helemaal kramp in m’n vingers :’)

https://www.google.com/logos/2016/halloween16/halloween16.html?hl=nl

1 like

@Lentex Gefeliciteerd!! :blush:

Ik heb net alle ingrediënten gekocht om vanavond zelf een pokebowl te maken maar helaas is het nog geen avond? Echt vervelend, wil 'm nu al eten.

7 likes

:two_hearts::two_hearts:

1 like

:two_hearts:

1 like

Sterkte vandaag :heart:

1 like

Wat een heftige dag voor je :heart:
En sowieso dat ze trots is op je. En op je baby’tje, nu al.

Knuffel vandaag <3

1 like

Zeker wel! Ik ken je verder natuurlijk niet, maar ik vind je altijd een hele lieve en leuke forummer. Veel sterkte vandaag :two_hearts:

1 like

@Lentex gefeliciteerd! :heart::heart:

1 like

Gefeliciteerd @Lentex !

1 like

Tuurlijk is ze dat :heart: Heel veel sterkte vandaag

En @Lentex gefeliciteerd! Geniet van je taartje en je pannenkoeken!

2 likes

Ik heb zelfgebreide sokken gekregen van m’n schoonmoeder. Ze zijn paars met roze, oranje en groen. Echt lief en ze zitten heeeerlijk :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

@Krabsalade
ik kwam dit net tegen en moest het delen.

53 likes

Ik heb er een neefje bij :heart_eyes::heart_eyes: schoonzusje is bevallen.

33 likes