Wat je even kwijt wilt #18

Met roomboter :drooling_face:

2 likes

Mijn vriend is vannacht opstap geweest. Heeft vervolgens toen hij midden in de nacht thuis kwam eten besteld. Toen is hij zoals altijd op de bank in slaap gevallen en nu kom ik net beneden en zie ik een tasje met eten buiten bij de voordeur staan.

70 likes

soms ben ik onzeker doordat mijn Bf een super lage libido heeft, en we hebben al twee weken niet samen geslapen. Dat helpt ook niet mee.

Bedoel je met niet samen geslapen dat jullie geen seks hebben gehad of slapen jullie ĂŒberhaupt niet in hetzelfde bed?

Lekker belangrijk, jouw leven. Heel veel plezier en toffe bestemming!

5 likes

Hebben jullie soms ook dat als je wakker wordt en denkt, ik ben best gelukkig?

Houd dit gevoel vast :blush:

37 likes

Gelukkig wel gewoon geboekt, mega leuk juist. Veel plezier! :blush:

1 like

Wij wonen niet samen, en heb nu twee weken geen seks en ook niet samen geslapen.

Mijn libido is zoveel hoger dat ik “bijna nooit” tevreden ben geweest met het libido van de ander.

O oke, nee dan is het logischer dat jullie niet samen slapen ook. Ik hoop dat je een goed gesprek er over aan kunt gaan. Libido is aan zo veel factoren gelinkt, wie weet levert een goed gesprek er over wat op (over zijn evt. gebrek aan libido).

Ik vind oude mensjes die hardlopen altijd zo schattig :blush: Het liefst wil ik ze dan aanmoedigen

15 likes

Good for you! Dan ben je maar ‘sneu’, wel sneu in een sprookjes wereld💗

4 likes

Ik wil al jaren dolgraag weer naar Disneyland! Ik ben jaloers.

1 like

Mijn vriend en ik waren best wel dronken vannacht. Op een gegeven moment werd ik wakker en lag hij op de grond??? Schrok me dood want dacht dat er iets was maar ging gewoon goed met hem. Maar hij kan het zich niet herinneren. Ik heb daarna gekotst.

Ben nu ook echt brak

12 likes

Heb het al een paar keer aangehaald, hij zegt dat ik wel erg extreem" hitsig" ben. Ik wacht het even af allemaal :slight_smile:

Ik was vorige week (inclusief het weekend) bijna continu ziek en nu gisteren alweer (dit keer erg last van mijn maag en buik). Ik baal er behoorlijk van omdat mijn planning erg krap is qua taken die ik moet doen, plus omdat ik heel erg behoefte heb aan genieten van mijn weekend/leuke dingen doen. Ik kan het dan soms heel zwart/wit bekijken.

Gelukkig lukt het me vandaag wel om toch positief erin te staan. Het zonnetje schijnt. Hopelijk lukt het me nu om even wat uurtjes productief te zijn en kan ik aan het eind van de middag nog even van de zon genieten.

1 like

Zo’n fijne dag vandaag, ik ben vanochtend al druk bezig geweest met mn hele huis schoonmaken en nu heb ik de hele dag nog om leuke dingen te doen :blush: . Al een tijd geleden dat ik zo’n rustig weekend had zonder verplichtingen.

10 likes

Ik beluister voice notes ook vaak pas later. Sowieso luister ik het niet als ik met andere mensen ben, of als ik buiten loop, of in de supermarkt ben, in de bus ben, enz. Heeft hij/zij inmiddels al gereageerd?

Geen zin om de hond uit te laten

1 like

Ben een beetje spaans aan het leren met de muziek van bad bunny. Tot nu toe kan ik heel goed zeggen dat iemand mij geen baby meer mag noemen dat ik van niemand ben behalve van mezelf. En dat ik wil dat niemand mij verteld over liefde. Omdat ik dat zat ben.

Nah lijkt mij genoeg om me te redden in een land waar spaans gesproken word

16 likes

Ik heb ook echt geen zin om iets te gaan doen. Wil eigenlijk een croissantje halen bij de AH en Starbucks koffie om thuis op te drinken maar ik lig nog te chill in bed :sweat:

2 likes