Wat je even kwijt wilt #18

Mijn konijnen liggen zo schattig te slapen :heart:

3 likes

Klopt! Helaas nog niet, wel nog een heel lief berichtje gekregen na de hospiteeravond waar ik me toch wel wat onzeker van de week.
Gelukkig woon ik niet al te ver weg van waar ik studeer momenteel, dus heb ik de zoektocht op een lager pitje gezet ipv dat ik de dupe wordt van huisjesmelkers en moet verhuizen naar een kamertje in Zuid-Oost voor €600, dus ik mag niet klagen als je het zo bekijkt haha😊

2 likes

Ik heb m’n Nintendo ds meegenomen voor m’n oppaskindjes van zes. En ik word echt helemaal gek van hoe ze spelen. Ze kunnen er niks van en ik heb echt zin om dat ding uit hun handen te rukken :face_with_symbols_over_mouth: maar ik laat niks merken.

18 likes

Heeft iemand verstand van bijstandsuitkeringen/ziektewet en mag ik daar een paar vragen over stellen?

Ik ben voor de derde keer tante geworden vandaag! Mijn eerste neefje, en ik had zijn naam ook goed geraden :heart_eyes:

56 likes

Yes

Gefeliciteerd!
En ik moet duidelijk naar huis, want mijn eerste gedachte was: “Jeetje, jouw (schoon)zussen zijn wel on fire vandaag als ze alledrie een kind op dezelfde dag eruit poppen”

8 likes

Misschien een gekke vraag dit, maar zijn er hier ook mensen die niet naar de kapper durven? En toch uiteindelijk zijn gegaan?

Ik heb net weer in een opwelling mijn eigen haar geknipt. En iedere keer neem ik me voor om het de volgende keer te laten doen. Maar dan zie ik daar zo tegenop… Ben sinds mijn 14e niet meer geweest.

Mijn moeder vind dat ik te snel fiets. Maar als ik op haar thempo fiets dan val ik om

Iets bakken is leuk! Dan steek je er echt persoonlijk moeite in. Ik zou kijken of je iets kan maken wat die persoon super lekker vindt en heel mooi is. En dan misschien een flesje wijn erbij

2 likes

Jaa, goed idee van die fles wijn erbij! Daar houden ze zeker van :slight_smile:

Waarom is het ineens zo warm en zonnig. Echt even geen zin in nu. Iedereen doet gelijk zo hieper en blij en nu heb ik het gevoel dat ik nog van alles moet doen omdat dat zo hoort als de zon schijnt. Ugh

1 like

Heb ik eindelijk de kracht gevonden om te douchen en aan te kleden. Nu ben ik te moe om boodschappen te doen. Gelukkig tot 22:00u de tijd.

Bewijzen dat je geen post hebt ontvangen is net als ali express waar je een foto moet sturen van de producten die je dus niet hebt gekregen…

21 likes

Ik moet echt bijna janken om hoe awesome ik dit vind. 70 fucking medailles:

19 likes

afbeelding

Ik vind haar zo knap (Ruth Wilson) en wil serieus haar bovenlip.

6 likes

Eentje zegt: waarom kan die prinses dit niet zelf, ze kan toch zelf wel vechten.

YES

12 likes

Ja, ik ook! Echt een mooie vrouw.

1 like

Ik dacht hier toevallig vandaag nog aan. Het gaat hier veel over Nederlandse dingen zoals politiek en programmas en bners enzo. En pas als ik ergens vlaamse woorden zie staan denk ik “ohja tuurlijk we zijn niet allemaal Nederlands”

8 likes

Jongens, ik warm nooit eten op? Help. Ik heb gister zelf verse lasagne gemaakt met bechamelsaus en shit, maar de helft was over dus we dachten ‘eten we morgen weer’, maar hoe lang moet dit in de oven?!?!