Ik ben Riverdale aan het kijken. Waarom doe ik mezelf dit aan? ZO SLECHT DIT, niet normaal.
Zo irritant, ook herkenbaar dat je later allemaal goede comebacks bedenkt. Blijf het echt bijzonder vinden dat sommige mensen ineens zo reageren op iets wat ook niet echt aso klinkt. Ik had ook een keer een vrouw die me afsneed bij een rotonde omdat ze rechtsaf ging en toen ik verontwaardigd reageerde me uit ging schelden omdat ik mijn hand niet uitstak, terwijl ik dus rechtdoor ging.
Ik heb de hele dag en nacht al migraine en het is nu eindelijk beetje aan het zakken, heb de hele dag op bed gelegen en lig net weer. 5 keer overgegeven in totaal en geen eten meer gehad. Kan eindelijk wat water binnen houden. Ik voel me zo kut. Wilde vanmorgen mijn hoofd er wel afhakken zoveel pijn.
Ik ben net terug van een concert en ik realiseerde me dat dit de eerste band ooit was waar ik handtekeningen van kreeg en mee op de foto sta, ik was toen 13. Werd er bijna een beetje emotioneel van, ze speelden ook aardig wat oude nummers die ze toen dus ook speelden. En ze waren ook gewoon erg goed, fijne avond
Ik ben verkouden en ondanks dat ik m’n verstopte neus heel irritant vind, vind ik een goede nies altijd lekker opluchten
Ik kreeg vandaag de referentie die mijn thesis supervisor voor me schreef voor mijn master en hij is ZO goed en positief. Sta er echt van versteld
Ugh ik ben op vakantie met vriendinnen en we gingen na het eten ff chillen in het hotel en daarna nog wat drinken. Inmiddels liggen we al bijna 2 uur op bed en ik kan toch niet slapen dus ben maar opgestaan om me op te maken enzo maar zij willen niet opstaan. Ik verveel me en vind dit echt irritant en zonde. En ben bang dat ze straks helemaal niet meer willen.
Wil om twaalf uur echt wel weg anders wordt het ook weer zo laat
Waar ben je?? Want het is hier 00:27 haha
Porto
Leuk man en lekker weer. Veel plezier!
Ja dat denk ik wel! Black Box Revelation
@lapzwans fijn dat je er weer bent. Knuffel
Was een prima dag vandaag. Mn vader en zusje zouden eigenlijk langer blijven, maar waren toch op tijd gegaan. Weet niet zo goed waarom eigenlijk dus heb mn vader nog een berichtje gestuurd of hij het wel gezellig vond. Ik vond t fijn dat hij er was, wel even moeilijk nu ik alleen ben en niet meer thuis woon. Terwijl het me zo veel rust geeft.
Mn vriendinnen waren er, was fijn en gezellig en een collega/vriendin ook.
Alleen maar lieve mensen
En ik wil echt niet klagen, want ik heb het echt fijn gehad! Alleen vind ik zulke dagen toch moeilijk, zo’n datum en dag en confrontaties. En ook dat het me zo veel energie kost, terwijl ik eigenlijk niks heb gedaan. Baal gewoon van mezelf en mn gevoel even.
Slaap lekker iedereen
Ik opende net per ongeluk mijn facebook messenger, zie ik een bericht van oktober 2018. Daar heb ik helemaal geen melding van gehad. En het is ook een beetje raar om nu nog te reageren.
Ik ben Gone Girl aan het kijken en ik heb ondertussen een stukje van mn eigen haar afgeknipt. Film duurt nog 35 minuten, ben benieuwd hoe ie afloopt!
Ik ben moe maar kan mijn draai niet vinden in bed. Ik heb dit nooit. Wat vervelend. Het ligt allemaal net niet chill.
Edit: Ik ben een uur later maar weer uit bed gekropen (voor de 2de x deze nacht). Mijn ritme is verpest door 5 dagen ziek zijn en ik kan alleen maar denken aan vers afgebakken broodjes van de supermarkt.
Zat een filmpje te kijken van dat cruiseschip wat was gestrand in de storm. Gelijk voel ik weer helemaal de paniek in me toen ik vorig jaar op een cruiseschip zat tijdens de storm. Spontaan misselijk en een hoge hartslag.
Ik heb nog steeds nachtmerries over die trip😂
Soms denk je dat je opeens Glee aan het kijken bent …
En toch heb ik tot nu toe iedere aflevering gezien
Ik word echt zo gelukkig van een boterham met een extra dikke laag Nutella
Wat leuk dat je dat nog weet! En die crush delen we dan
Ik heb dat ook wel eens gehad. Heb toen gereageerd met: sorry ik heb helemaal geen melding hiervan gehad en ik lees dit berichtje nu pas. Het is ook zo stom om helemaal niet te reageren toch?