Wat je even kwijt wilt #18

Ik ben mijn tas met werk spul vergeten in de trein. Direct heen gebeld maar niet gevonden. Kan wel janken.

Nee zo slecht! Heb je er iets van gezegd?

Haha ik was net getuige van een ruzie in de winkel. Ik stond in een pashokje en naast mij stond ook een meisje in een pashokje en zij zei tegen haar vriend: he, maar deze hoort toch hier strak te zitten en daar wat losser? En die vriend: ja… ‘maar waarom zit ie dan niet zo?’ Vriend: ‘uh, ik denk dat je gewoon te dikke benen hebt?’

En in 3, 2, 1! :grin::grin:

30 likes

Hahahaha wat stom ook van die jongen dat hij dat zo zegt :joy:

1 like

Ontbeten met dit hele ding om half 2 smiddags

15 likes

Ooh ik ben zo moe opeens…een dutje red ik niet meer voor mijn late dienst :frowning:

Waar kopen jullie fijn beddengoed?

Ik vind beddengoed van de Hema echt heel fijn! Lekker zachte katoenkwaliteit.

5 likes

Ik ook Hema, en Ikea!

1 like

Ha, net een Catfish ontmaskerd. Ik heet natuurlijk niet voor niets Miss Marple

:fu:

11 likes

Hard op lachen hahahaha.


Ik heb zojuist weer een takke end gefiets en lekker goedkoop groente en noten gehaald op de markt. Ohja en baklava … niet echt gezond maar staat wel boven aan mn levensbehoefte.

5 likes

@Madrid sterkte vandaag!

1 like

Ja stond daar ook in mn hokje van :grimacing::grimacing:fout antwoord jongen! Altijd de fout bij het kledingstuk leggen. Denk dat ie dat nu wel geleerd heeft.

1 like

Echt elke keer als ik die pianofoto zie vraag ik me weer af wie dit bedacht heeft en of het eindresultaat ook was zoals het in het hoofd was

2 likes

Ah, wat voor werkspul? Hoop dat je de spullen nog terugkrijgt!!

Ik moet soms nog weleens denken aan de fotoshoot van zijn aanbidster en mede-racist Annabel in het Parool. Volgens mij waren er meer foto’s maar ik zie online alleen nog deze:

image

Deze was wel de minst knullige, maar dan nog, die fotograaf was hier toch keihard aan het trollen :joy: wat moet dit nou weer voorstellen. Volgrens mij stond Tjerrie ook op een paar van die foto’s met totaal onzinnige props. Echt zo wannabe editorial en edgy.

7 likes

Ik moet zo naar een kinderverjaardag waar ik geheid tussen allemaal fvd stemmers zit :+1:t2:

5 likes

Wat is de nikeoutlet in Utrecht op zaterdag een rampppp

Maandag beginnen mijn tentamens en in plaats van dat ik begin met studeren zoek ik mooie wassorteerder wasmand online

Niet gaan. Positive vibes only.