Anderzijds is het ook een ware kunst dat iemand met zo’n visie van Disney een groot succes heeft weten te maken. En was het echte leven maar een sprookje. Veel plezier.
Net gaan hardlopen en hoewel ik er vreselijk tegenop zag liep ik toch lekker. Ook nog even bij t graf van opa en oma geweest. Vanmiddag lekker koffiedrinken bij mijn broer en vanavond stoofperen eten bij mijn ouders
Ik woon tijdelijk in het buitenland en ik had een tweedehands fiets gekocht. Ik was er zo blij mee. Nu een week later is hij gestolen :’(
Ah dat is echt superkut
Ja ben echt even in rouw :’(
Ik ga vanmiddag naar mijn ouders en verheug me nu al op de koppen thee uit de quooker, vind dat lekkerder dan uit mijn waterkoker. Slaat nergens op, maarja kost 0 moeite en dan is het lekkerder ofzo.
Ik zag net iemand die MSc in z’n Facebooknaam had staan
Ik vind dat ook echt niet normaal? Is toch logisch dat als jij in de nacht werkt, je dan ook collega’s mailt?
Mehhh ik had soort van bedacht dat ik met Pasen toch wel graag naar Nederland wilde, omdat ik dan een lang weekend kan ipv maar twee dagen. Is de trein dan gewoon dik 400 euro?! En vliegen is ook ruim 300 euro dus niet veel goedkoper… Kutzooi dat geld heb ik denk ik gewoon niet
Edit: hmmm de bus is wel betaalbaar, maar dit is mogelijk een week na de no-deal-brexit van 12 april, als dat is wat er gaat gebeuren, dus ben dan beetje bang dat ik vast kom te zitten in Dover/Calais.
Ben echt mopperig op mijn vriend. Hij is zo onoplettend. Dus als ik niet zegt dat iets een actie is in de supermarkt, ziet hij dit zelf niet en neemt niet de actie mee. Maar nu ben ik mopperig omdat we twee zemen hebben. Met een doe ik de spiegel in de badkamer en een voor wanneer hij scheert, om de haren bijeen te zemen. Die laatste is dus ‘vies’ en haartjes eraan. Daarom een extra voor de spiegel gekocht. GEBRUIKT HIJ NET MIJN SPIEGELZEEM. En ook geen spijt. Gewoon oops. Waarom gebruikt hij zijn ogen niet gewoon?! Ja, ik ben misschien onredelijk boos, maar die constante onoplettendheid is zoooo vervelend. Alsof ik een kind heb.
Ik ben echt jaloers op alle mensen met een fijne vrije zondag. Ben dit studentenleven echt zattt. Wil ook gewoon werken en dat weekend dan weekend is. Maar ik moet mijn gemiste dagen door werk nu inhalen want ja wanneer moet het anders. Maar ben er zo klaar meeeee.
Ja skyscnaner was 300 euro het goedkoopste. Maar ik vlieg eigenlijk sowieso liever niet voor zo’n korte afstand.
Kutte is dat ik nogal onzeker ben over m’n financiële situatie omdat m’n vorige werkgever echt hard heeft lopen falen met mijn uitbetalingen en mogelijk ook met de belasting, maar dat wisten ze zelf ook nog niet zo goed. Maar daardoor ehb ik nog geen jaaropgave van vorig jaar en kan ik geen belastingaangifte doen, waardoor ik een beetje bang ben dat ik heel veel geld moet terugbetalen en dan kan ik niet ook een duur ticket kopen. Als dit meevalt dan maakt het wat minder uit, dan heb ik eht er denk ik wel voor over.
Kun je niet eventueel met de bus/trein naar een ander vliegveld en vanaf daar vliegen? Heeft mij vanuit de UK wel eens flink veel geld bespaard
Wat moet ik met voetbalplaatjes van Excelsior in m’n tas en een Douglas proefmonster voor clogged skin. Ik heb niks met voetbal, niks met Rotterdam, en heb eerder een huid zo droog als schuurpapier op het moment. Ik schrok gewoon bijna toen ik m’n tas aan het opruimen was wat voor rare zooi er allemaal in zit.
Hm ja misschien wel, maar wil gewoon echt liever niet vliegen eigenlijk… Maar ga er wel even naar kijken, thanks voor de tip! Denk alleen dat Paasweekend gewoon duur is, als ik kijk naar hoeveel Britse toeristen er in Paasweekend ook in Amsterdam zijn haha
Ik heb zo’n gezellig avond gehad gister. En was super bang dat ik mn losse handjes ex tegen zou komen in de kroeg maar dat is niet gebeurt
Nu wel super brak dus zo nog maar even slapen
WAAROM hebben ze in mijn ah alleen paprika per 1 verpakt voor 1 euro. Echt achterlijk. Zonde van het plastic en duurder dan een trio. Ga geen 4 euro betalen voor 4 paprika’s
Het hele huis is gepoetst! Zo veel voldoening En de rest van de middag geen plannen dus ik kan doen waar ik zin in heb.
Heb je een Lidl in de buurt? Daar verkopen ze losse paprika’s zonder plastic eromheen (en nog goedkoper ook).
Het is zulk mooi weer