O pff de stress van “wat ga je doen met Koningsdag / nacht” komt weer. Ugh ik haat verplichte feestjes
Ik ben wel blij dat ik niks met koningsnacht heb. Laat mij maar lekker overdag op de markt kijken.
Ik denk ook dat ik niet wil maar ja, fomo
Ik ben foto’s aan het bekijken in het archief van de schoolkrant van mijn middelbare school en ik verlang zo terug naar die periode. Vooral de eerste 2-3 jaar. Ik zou bijna alleen al daarom leraar VO willen worden.
Ja, ik weet dat ik het nu romantiseer.
Op de bank hangen, tompoucen eten, thee erbij en kijken naar de outfits van het koninklijk huis en de kneuterige activiteiten. Heerlijk.
Een familielid van mij is die dag jarig dus ik heb altijd wel een goed excuus om dan niks te doen
Ik heb vandaag molecule 01 op. Nog geen mannen mee verleid maar een vrouw van 60+ zei wel dat ik ontzettend lekker rook
Ja ik was eerst bij de Lidl geweest maar die paar paprika’s die ze hadden zagen er niet meer goed uit…
@Chesirecat Heel soms hebben ze dat wel, maar dat heb ik nog maar 3x gezien denk ik
Is swapfiets geen idee?
Ik zou het zelf wel aandurven… Ik zou er gewoon vanuit gaan dat ze goed nagecheckt en opgeknapt worden voor verkoop.
Ik ben nog steeds benieuwd naar deze parfum, mag ik vragen waar je deze hebt gekocht/besteld? En hoeveel je hebt betaald?
Een swapfiets huur je toch en kan je opzeggen als je je baan verliest. Ik heb er heel lang 1 gehad en heel tevreden over aangezien vrijwel alle reparaties er bij in begrepen zitten. Het enige wat ik als nadeel zie is dat Swapfiets ‘oneerlijke’ concurrentie is voor alle kleine winkels in onze stad maar verder vond ik het top!
Haha ja geen idee! Vast wel toch? Maar lijkt me dat je dat niet zo snel zomaar tegen iemand zegt.
@Jumpsuit weet ik niet meer eerlijk gezegd. Via een aanbieding die destijds op egf werd gepost!
Ik ben kunstrijden aan het kijken en nu zie ik al helemaal voor me hoe ik een supertalent blijk te zijn en een hele carriere opbouw als petite, lenige en elegante kunstrijdster. Dat ik al omval als ik naar een paar schaatsen kijk vergeet ik voor het gemak maar even.
Oh ja goeie daar ga ik ook even naar kijken! Ik zag wel dat je dan voor de eurostar 30 euro reserveringskosten ofzo gebruikt, maar dat kan nog steeds wel goedkoper zijn. Ga ik even checken, thanks
Ik ben door jullie trouwens wel benieuwd naar die B.A.E. parfum van de hema. Ik ga van de week maar eens langs om te ruiken
Ik heb straks een bezichtiging. Hoop dat het wat is en dat ik als enige op kom dagen. Niet dat ik straks met 30 andere personen in een huis sta
Swapfietsen hebben toch ook geen versnellingen enzo?
en @Vagabond ik zou het gewoon doen, zkeer als je m even kan testen nog. Ik hoor juist ook altijd dat oude verhuurfietsen goede fietsen zijn! Die zijn immers altijd om de paar dagen weer terug bij een fietsenmaker haha
Het lijkt mij dat mensen juist goed omgaan met een huur fiets want als er iets kapof gaat moet je meestal extra betalen. Plus zon huur bedrijf onderhoud die fietsen ook goed.
Ja ik. Op mijn huid tenminste, zo uit de fles wel lekker.