Wat je even kwijt wilt #18

Wow heftig! :heart::heart:

1 like

Haha haar bovenlip is juist wat me steeds afleidt :frowning:

2 likes

Blije kinderen vandaag :blush:
Leuk cadeau van de klas gekregen, heel lief.

En nu al boodschappen gedaan voor mn feestje morgen en taart gemaakt.

Kan ik morgen uitslapen en vanavond helemaal niks doen!! =beetje nodig :sweat_smile:

13 likes

Memorabele forummomenten :joy::joy::joy::joy::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Moet te doen zijn idd! Maar hij blijft niet vannacht… jammooor! Normaal wel, maar hij moet een andere groep terug naar Auckland brengen.

Let’s hope dat hij mij dinsdag weer gaat chaufferen.

GOT A MISSIONNN FROM NOW ON.

1 like

Denk dat als ik een bepaald afval doel bereik dat haar bovenlip mijn cadeau wordt.
Geen idee of het echt bij haar is btw.

Het lukt me niet om de Thierry veenmol paginas te vinden. Echt diep teleurgesteld nu. Ben gewoon in staat om alles na te fotosoepen. Oh wacht misschien in het grappige forumpost topic

Jaa maar kan niet oo alle paginas kijken :frowning:

1 like

@Krabsalade @Eddie IK HEB DE SCREENSHOTA GEVONDEN W8

2 likes

Ik mis dit

1 like

Fijn :heart:

1 like

@Prikkelbaar aanschauw Thierry veenmol.

@Krabsalade @Eddie

Samenvatting



27 likes

@Evi-lena ooh wat naar!! Sterkte!

Ik heb een Spaanse playlist op en stond lekker te dansen, totdat ik mijn kat zo naar me zag kijken :pensive:

80 likes

Hahahahahahaha ik ben nog steeds trots op die laatste fotosoep hahahah.

1 like

Oorspronkelijk in forumergernissen. Maar kon het hele gesprek niet vinden dit is de samenvatting er van in het grsppige forumpost topic

1 like

Wat toevallig! Ik had/heb hetzelfde, en ben vandaag voor de eerste keer ooit naar de kapper geweest (tot drie jaar terug knipte mijn tante, die kapper is, het). Ik trouw binnenkort, dus het moest wel want de punten waren helemaal kapot.

Ik vond het super ongemakkelijk, een onbekende die de hele tijd door je haar gaat. Ik was zò angstig de hele tijd, ik ben thuis in huilen uitgebarsten als ontlading. Het stomme is dat ik er er achteraf gezien blij mee ben, er is een stuk af, maar ziet er véél gezonder uit. Hopelijk geeft dat wat rust volgende keer.

Misschien dat het voor jou ook zo gaat zijn? Toch een keer je over je angst proberen te zetten, dan zie je ook dat het allemaal wel meevalt…

1 like

Huh wat is dat allemaal? Die oude posts?

webarchive heeft een deel van het oude forum opgeslagen als een soort digitaal museum.

1 like

@Evi-lena nou @Prikkelbaar wist niet war een veenmol was!!

Trouwens

Started from the bottom now we here. Echt hoeveel moeite ik heb gedaan om snel die memes op te loaden pff

21 likes